Całożyciowe uczenie się i kapitał społeczny
|
Peter Alheit
Adrianna Nizińska (tłum.)
| s. 7-23
|
|
|
Społeczne konstrukcje sukcesu w różnych fazach kapitalizmu
|
Dobrochna Hildebrandt-Wypych
| s. 25-41
|
|
|
Rodzaj czy płeć kulturowa? : "gender" w polskich naukach społecznych
|
Justyna Spychalska-Stasiak
| s. 43-56
|
|
|
Amerykańskie "Women's Studies" i zmiany w uniwersytecie
|
Lucyna Kopciewicz
| s. 57-68
|
|
|
Recepcja teorii "queer" a tekstualizacja odmieńców w pedagogice
|
Piotr Skuza
| s. 69-86
|
|
|
Kultura ekspercka w mediach
|
Przemysław Nosal
| s. 89-103
|
|
|
Współcześni studenci jako stratedzy własnej kariery zawodowej : (w świetle teorii gier i kredencjalizmu)
|
Marta Opiłowska
| s. 107-126
|
|
|
Cynizm i donkiszoteria : etyczne konteksty masowego kształcenia w szkole wyższej
|
Piotr Zamojski
| s. 129-139
|
|
|
Wystawa "Orbis pictus. Świat malowany Jana Amosa Komeńskiego", Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, 17 grudnia 2008 r. - 15 stycznia 2009 r.
|
Dariusz Stępkowski
| s. 143-146
|
|
|
"Paradoxy výchovy", Radim Palouš, Praha 2009 : [recenzja]
|
Bogusław Śliwerski
Radim Palouš (aut. dzieła rec.)
| s. 149-154
|
|
|
"Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja]
|
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
M. Budzyński (aut. dzieła rec.)
P. Czekierda (aut. dzieła rec.)
J. Traczyński (aut. dzieła rec.)
Z. Zalewski (aut. dzieła rec.)
Agnieszka Zembrzuska (aut. dzieła rec.)
| s. 155-159
|
|
|