Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
ISSN
1505-8808
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 9
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
2009, Numer 1 (45)
Dostępne tomy
2009, Numer 1 (45)
2009, Numer 2 (46)
2009, Numer 3 (47)
2009, Numer 4 (48)
2010, Numer 1 (49)
2010, Numer 2 (50)
2010, Numer 3 (51)
2010, Numer 4 (52)
2011, Numer 1 (53)
2011, Numer 2 (54)
2011, Numer 3 (55)
2011, Numer 4 (56)
2012, Numer 1 (57)
2012, Numer 2 (58)
2012, Numer 3 (59)
2012, Numer 4 (60)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
O stosowaniu hipotez w badaniach pedagogicznych
Danuta Urbaniak-Zając
s. 7-27
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Danuta Urbaniak-Zając, O stosowaniu hipotez w badaniach pedagogicznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 1 (45), s. 7-27
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{311698, author = "Danuta Urbaniak-Zając", title = "O stosowaniu hipotez w badaniach pedagogicznych ", year = 2009, volume = , number = 1 (45), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 7-27, }
Habermas o społeczeństwie obywatelskim, świecie życia i systemie : odkrywanie społeczego wymiaru teorii transformatywnej
Ted Fleming
Adrianna Nizińska (tłum.)
s. 29-46
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ted Fleming, Habermas o społeczeństwie obywatelskim, świecie życia i systemie : odkrywanie społeczego wymiaru teorii transformatywnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 1 (45), s. 29-46
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{50672, author = "Ted Fleming", title = "Habermas o społeczeństwie obywatelskim, świecie życia i systemie : odkrywanie społeczego wymiaru teorii transformatywnej ", year = 2009, volume = , number = 1 (45), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 29-46, }
Rozwój kulturowy rozumiany w kategoriach dramatu : brakujące ogniwo czy ukryte przesłanie L. S. Wygotskiego?
Nikolai Veresov
Maciej Kropiwnicki (tłum.)
s. 47-54
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Nikolai Veresov, Rozwój kulturowy rozumiany w kategoriach dramatu : brakujące ogniwo czy ukryte przesłanie L. S. Wygotskiego? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 1 (45), s. 47-54
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{335070, author = "Nikolai Veresov", title = "Rozwój kulturowy rozumiany w kategoriach dramatu : brakujące ogniwo czy ukryte przesłanie L. S. Wygotskiego? ", year = 2009, volume = , number = 1 (45), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 47-54, }
Równość możliwości w edukacji japońskiej - kontynuacja i zmiana
Mirosława Cylkowska-Nowak
s. 55-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Cylkowska-Nowak, Równość możliwości w edukacji japońskiej - kontynuacja i zmiana , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 1 (45), s. 55-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{335078, author = "Mirosława Cylkowska-Nowak", title = "Równość możliwości w edukacji japońskiej - kontynuacja i zmiana ", year = 2009, volume = , number = 1 (45), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 55-66, }
Kary fizyczne w rodzinie : wybrane aspekty prawne i psychopedagogiczne
Dorota Sikora
s. 69-82
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Sikora, Kary fizyczne w rodzinie : wybrane aspekty prawne i psychopedagogiczne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 1 (45), s. 69-82
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{311708, author = "Dorota Sikora", title = "Kary fizyczne w rodzinie : wybrane aspekty prawne i psychopedagogiczne ", year = 2009, volume = , number = 1 (45), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 69-82, }
O specyfice uczenia się ludzi dorosłych
Knud Illeris
Rozalia Ligus (tłum.)
s. 85-96
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Knud Illeris, O specyfice uczenia się ludzi dorosłych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 1 (45), s. 85-96
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{2548, author = "Knud Illeris", title = "O specyfice uczenia się ludzi dorosłych ", year = 2009, volume = , number = 1 (45), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 85-96, }
Pedagogika i "Cywilizacja", czyli o nadinterpretacjach, zniewoleniu i bezrefleksyjnym myśleniu o wychowaniu
Paweł Rudnicki
s. 97-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Rudnicki, Pedagogika i "Cywilizacja", czyli o nadinterpretacjach, zniewoleniu i bezrefleksyjnym myśleniu o wychowaniu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 1 (45), s. 97-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{138150, author = "Paweł Rudnicki", title = "Pedagogika i "Cywilizacja", czyli o nadinterpretacjach, zniewoleniu i bezrefleksyjnym myśleniu o wychowaniu ", year = 2009, volume = , number = 1 (45), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 97-112, }
Debata "Edukacja przeciw dyskryminacji", Stowarzyszenie Vox Humana, Warszawa, 9 grudnia 2008 r.
Ewa Pogorzała
s. 115-118
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Pogorzała, Debata "Edukacja przeciw dyskryminacji", Stowarzyszenie Vox Humana, Warszawa, 9 grudnia 2008 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 1 (45), s. 115-118
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{215405, author = "Ewa Pogorzała", title = "Debata "Edukacja przeciw dyskryminacji", Stowarzyszenie Vox Humana, Warszawa, 9 grudnia 2008 r. ", year = 2009, volume = , number = 1 (45), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 115-118, }
"Strategie społecznego uczestnictwa młodzieży", Edyta Mianowska, Kraków 2008 : [recenzja]
Ewa Narkiewicz-Niedbalec
Edyta Mianowska (aut. dzieła rec.)
s. 121-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Narkiewicz-Niedbalec, "Strategie społecznego uczestnictwa młodzieży", Edyta Mianowska, Kraków 2008 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 1 (45), s. 121-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{28225, author = "Ewa Narkiewicz-Niedbalec", title = ""Strategie społecznego uczestnictwa młodzieży", Edyta Mianowska, Kraków 2008 : [recenzja] ", year = 2009, volume = , number = 1 (45), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 121-124, }