Tytuł Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
ISSN 1505-8808
Wydawca Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 7
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
2009, Numer 2 (46)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Poradnictwo wobec kultury indywidualizmu Alicja Kargulowa s. 7-18
Uczenie się bez nauczania? : potencjał i ograniczenia biograficznego uczenia się dorosłych Gert Biesta Michael Tedder Adrianna Nizińska (aut. dzieła rec.) s. 19-35
Podejście auto/biograficzne w badaniach nad edukacją : propozycja metodologiczna Martyna Pryszmont-Ciesielska s. 37-49
Dydaktyka biograficzna : nowy obszar poznawczy andragogiki czy nowa utopia? Ewa Skibińska s. 51-70
Ocena szkolna i obsceniczność prawa - pomiędzy byciem kimś a byciem nikim : znaczenia nadawane doświadczeniu szkolnemu przez gimnazjalistów Piotr Stańczyk s. 73-92
"Changing men and masculinities in gender equal societies", Roskilde University, Dania, 28-30 stycznia 2009 r. Anna Grygiel s. 95-98
"Edukacja dorosłych. Podręcznik akademicki", Malcolm S. Knowles, Elwood F. Holton III, Richard A. Swanson, Warszawa 2009 : [recenzja] Mieczysław Malewski Elwood F. Holton III (aut. dzieła rec.) Malcolm S. Knowles (aut. dzieła rec.) Richard A. Swanson (aut. dzieła rec.) s. 101-104