Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
ISSN
1505-8808
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 7
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
2009, Numer 2 (46)
Dostępne tomy
2009, Numer 1 (45)
2009, Numer 2 (46)
2009, Numer 3 (47)
2009, Numer 4 (48)
2010, Numer 1 (49)
2010, Numer 2 (50)
2010, Numer 3 (51)
2010, Numer 4 (52)
2011, Numer 1 (53)
2011, Numer 2 (54)
2011, Numer 3 (55)
2011, Numer 4 (56)
2012, Numer 1 (57)
2012, Numer 2 (58)
2012, Numer 3 (59)
2012, Numer 4 (60)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Poradnictwo wobec kultury indywidualizmu
Alicja Kargulowa
s. 7-18
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alicja Kargulowa, Poradnictwo wobec kultury indywidualizmu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 2 (46), s. 7-18
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{219593, author = "Alicja Kargulowa", title = "Poradnictwo wobec kultury indywidualizmu ", year = 2009, volume = , number = 2 (46), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 7-18, }
Uczenie się bez nauczania? : potencjał i ograniczenia biograficznego uczenia się dorosłych
Gert Biesta
Michael Tedder
Adrianna Nizińska (aut. dzieła rec.)
s. 19-35
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michael Tedder, Gert Biesta, Uczenie się bez nauczania? : potencjał i ograniczenia biograficznego uczenia się dorosłych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 2 (46), s. 19-35
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{279593, author = "Michael Tedder, Gert Biesta", title = "Uczenie się bez nauczania? : potencjał i ograniczenia biograficznego uczenia się dorosłych ", year = 2009, volume = , number = 2 (46), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 19-35, }
Podejście auto/biograficzne w badaniach nad edukacją : propozycja metodologiczna
Martyna Pryszmont-Ciesielska
s. 37-49
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Martyna Pryszmont-Ciesielska, Podejście auto/biograficzne w badaniach nad edukacją : propozycja metodologiczna , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 2 (46), s. 37-49
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{219580, author = "Martyna Pryszmont-Ciesielska", title = "Podejście auto/biograficzne w badaniach nad edukacją : propozycja metodologiczna ", year = 2009, volume = , number = 2 (46), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 37-49, }
Dydaktyka biograficzna : nowy obszar poznawczy andragogiki czy nowa utopia?
Ewa Skibińska
s. 51-70
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Skibińska, Dydaktyka biograficzna : nowy obszar poznawczy andragogiki czy nowa utopia? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 2 (46), s. 51-70
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{100460, author = "Ewa Skibińska", title = "Dydaktyka biograficzna : nowy obszar poznawczy andragogiki czy nowa utopia? ", year = 2009, volume = , number = 2 (46), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 51-70, }
Ocena szkolna i obsceniczność prawa - pomiędzy byciem kimś a byciem nikim : znaczenia nadawane doświadczeniu szkolnemu przez gimnazjalistów
Piotr Stańczyk
s. 73-92
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Stańczyk, Ocena szkolna i obsceniczność prawa - pomiędzy byciem kimś a byciem nikim : znaczenia nadawane doświadczeniu szkolnemu przez gimnazjalistów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 2 (46), s. 73-92
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{40565, author = "Piotr Stańczyk", title = "Ocena szkolna i obsceniczność prawa - pomiędzy byciem kimś a byciem nikim : znaczenia nadawane doświadczeniu szkolnemu przez gimnazjalistów ", year = 2009, volume = , number = 2 (46), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 73-92, }
"Changing men and masculinities in gender equal societies", Roskilde University, Dania, 28-30 stycznia 2009 r.
Anna Grygiel
s. 95-98
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Grygiel, "Changing men and masculinities in gender equal societies", Roskilde University, Dania, 28-30 stycznia 2009 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 2 (46), s. 95-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{54670, author = "Anna Grygiel", title = ""Changing men and masculinities in gender equal societies", Roskilde University, Dania, 28-30 stycznia 2009 r. ", year = 2009, volume = , number = 2 (46), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 95-98, }
"Edukacja dorosłych. Podręcznik akademicki", Malcolm S. Knowles, Elwood F. Holton III, Richard A. Swanson, Warszawa 2009 : [recenzja]
Mieczysław Malewski
Elwood F. Holton III (aut. dzieła rec.)
Malcolm S. Knowles (aut. dzieła rec.)
Richard A. Swanson (aut. dzieła rec.)
s. 101-104
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mieczysław Malewski, "Edukacja dorosłych. Podręcznik akademicki", Malcolm S. Knowles, Elwood F. Holton III, Richard A. Swanson, Warszawa 2009 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009, , 2 (46), s. 101-104
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{311703, author = "Mieczysław Malewski", title = ""Edukacja dorosłych. Podręcznik akademicki", Malcolm S. Knowles, Elwood F. Holton III, Richard A. Swanson, Warszawa 2009 : [recenzja] ", year = 2009, volume = , number = 2 (46), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 101-104, }