Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne
ISSN
2083-179X, 1730-6795
Wydawca
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 17
Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne
2006, Tom 16
Dostępne tomy
1986, Tom 1
1987, Tom 2
1989, Tom 3
1991, Tom 4
1991, Tom 5
1992, Tom 6
1993, Tom 7
1993, Tom 8
1994, Tom 9
1995, Tom 10
1996, Tom 11
1999, Tom 12
2000, Tom 13
2003, Tom 14
2005, Tom 15
2006, Tom 16
2008, Tom 17
2009, Tom 18
2010, Tom 19
2011, Tom 20
2012, Tom 21
2013, Tom 22
2014, Tom 23
2014, Tom 24
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wprowadzenie
Krystyna Duraj-Nowakowa
s. 9-16
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Duraj-Nowakowa, Wprowadzenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 9-16
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500873, author = "Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Wprowadzenie", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 9-16, }
Myślenie dyskursywne a intuicyjne w integrowaniu procesów edukacji
Krystyna Duraj-Nowakowa
s. 19-35
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Duraj-Nowakowa, Myślenie dyskursywne a intuicyjne w integrowaniu procesów edukacji, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 19-35
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500875, author = "Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Myślenie dyskursywne a intuicyjne w integrowaniu procesów edukacji", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 19-35, }
Struktura i funkcje nauczania dyskursywnego w europejskim społeczeństwie kognitywnym
Wiesław Banasiewicz
s. 37-49
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław Banasiewicz, Struktura i funkcje nauczania dyskursywnego w europejskim społeczeństwie kognitywnym, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 37-49
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500877, author = "Wiesław Banasiewicz", title = "Struktura i funkcje nauczania dyskursywnego w europejskim społeczeństwie kognitywnym", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 37-49, }
Uwarunkowania efektywnej dyskusji w szkole wyższe
Zofia Okraj
s. 51-64
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zofia Okraj, Uwarunkowania efektywnej dyskusji w szkole wyższe, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 51-64
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500878, author = "Zofia Okraj", title = "Uwarunkowania efektywnej dyskusji w szkole wyższe", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 51-64, }
Źródła, tendencje i teorie
Krystyna Duraj-Nowakowa
s. 65-77
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Duraj-Nowakowa, Źródła, tendencje i teorie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 65-77
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500879, author = "Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Źródła, tendencje i teorie", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 65-77, }
Przygotowanie akademickie nauczycieli do nowych funkcji w edukacji zintegrowanej
Małgorzata Kaliszewska
s. 79-94
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kaliszewska, Przygotowanie akademickie nauczycieli do nowych funkcji w edukacji zintegrowanej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 79-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500880, author = "Małgorzata Kaliszewska", title = "Przygotowanie akademickie nauczycieli do nowych funkcji w edukacji zintegrowanej", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 79-94, }
Kompetencje nauczycieli z perspektywy pedagogiki zdolności i twórczości
Teresa Giza
s. 97-117
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Teresa Giza, Kompetencje nauczycieli z perspektywy pedagogiki zdolności i twórczości , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 97-117
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500882, author = "Teresa Giza", title = "Kompetencje nauczycieli z perspektywy pedagogiki zdolności i twórczości ", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 97-117, }
Kształtowanie postaw przyszłych nauczycieli wobec przemocy w szkole
Jan Śledzianowski
s. 119-138
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Śledzianowski, Kształtowanie postaw przyszłych nauczycieli wobec przemocy w szkole, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 119-138
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500884, author = "Jan Śledzianowski", title = "Kształtowanie postaw przyszłych nauczycieli wobec przemocy w szkole", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 119-138, }
Konfrontacja kompetencji zawodowych nauczycieli z potrzebami szkoły
Małgorzata Wasilewska
s. 139-149
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Wasilewska, Konfrontacja kompetencji zawodowych nauczycieli z potrzebami szkoły, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 139-149
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500885, author = "Małgorzata Wasilewska", title = "Konfrontacja kompetencji zawodowych nauczycieli z potrzebami szkoły", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 139-149, }
Kultura popularna nowym obszarem działania pedagogicznego: implikacje dla akademickiego kształcenia nauczycieli
Justyna Dobrołowicz
s. 151-163
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Dobrołowicz, Kultura popularna nowym obszarem działania pedagogicznego: implikacje dla akademickiego kształcenia nauczycieli, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 151-163
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500886, author = "Justyna Dobrołowicz", title = "Kultura popularna nowym obszarem działania pedagogicznego: implikacje dla akademickiego kształcenia nauczycieli", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 151-163, }
Modernizowanie pedeutologii akademickiej: refleksje nauczyciela praktyka
Władysław Sochacki
s. 165-169
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Władysław Sochacki, Modernizowanie pedeutologii akademickiej: refleksje nauczyciela praktyka, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 165-169
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500887, author = "Władysław Sochacki", title = "Modernizowanie pedeutologii akademickiej: refleksje nauczyciela praktyka", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 165-169, }
Perspektywy i bariery rozwoju społeczno-zawodowego studentów w sytuacji bezrobocia
Justyna Sikora
s. 171-180
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Sikora, Perspektywy i bariery rozwoju społeczno-zawodowego studentów w sytuacji bezrobocia, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 171-180
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500889, author = "Justyna Sikora", title = "Perspektywy i bariery rozwoju społeczno-zawodowego studentów w sytuacji bezrobocia", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 171-180, }
Rola nauczyciela akademickiego w kształtowaniu aspiracji edukacyjnozawodowych studentów pedagogiki
Beata Chuma
s. 181-192
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Chuma, Rola nauczyciela akademickiego w kształtowaniu aspiracji edukacyjnozawodowych studentów pedagogiki, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 181-192
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500890, author = "Beata Chuma", title = "Rola nauczyciela akademickiego w kształtowaniu aspiracji edukacyjnozawodowych studentów pedagogiki", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 181-192, }
Zakład Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania w Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego: dzieje i współczesność
Krystyna Duraj-Nowakowa
s. 195-198
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Duraj-Nowakowa, Zakład Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania w Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego: dzieje i współczesność, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 195-198
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500892, author = "Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Zakład Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania w Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego: dzieje i współczesność", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 195-198, }
Nurty studiów i badań naukowych kadry zakładu
Beata Chuma
s. 199-205
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Chuma, Nurty studiów i badań naukowych kadry zakładu, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 199-205
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500893, author = "Beata Chuma", title = "Nurty studiów i badań naukowych kadry zakładu", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 199-205, }
Dydaktyka w Zakładzie Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania
Justyna Sikora
s. 207-210
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Sikora, Dydaktyka w Zakładzie Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 207-210
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500895, author = "Justyna Sikora", title = "Dydaktyka w Zakładzie Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 207-210, }
Podsumowanie
Krystyna Duraj-Nowakowa
s. 211-215
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Duraj-Nowakowa, Podsumowanie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006, 16, , s. 211-215
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500896, author = "Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Podsumowanie", year = 2006, volume = 16, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 211-215, }