Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
ISSN
2080-4881
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 37
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
2015, Tom 39, Numer 2
Dostępne tomy
2008, Tom 1
2008, Tom 2
2008, Tom 3
2008, Tom 4
2008, Tom 6
2008, Tom 7
2008, Tom 8
2008, Tom 9
2008, Tom 10
2009, Tom 12
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2009, Tom 15
2009, Tom 16
2010, Tom 17
2010, Tom 18
2010, Tom 20
2011, Tom 19
2011, Tom 21
2011, Tom 22
2011, Tom 23
2011, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2012, Tom 28
2012, Tom 29
2012, Tom 30
2013, Tom 31, Numer 1
2013, Tom 31, Numer 2
2013, Tom 32, Numer 1
2013, Tom 32, Numer 2
2013, Tom 33, Numer 1
2013, Tom 33, Numer 2
2013, Tom 34, Numer 1
2013, Tom 34, Numer 2
2014, Tom 35, Numer 1
2014, Tom 35, Numer 2
2014, Tom 36, Numer 1
2014, Tom 36, Numer 2
2014, Tom 37, Numer 1
2014, Tom 37, Numer 2
2014, Tom 37, Numer 3
2014, Tom 38, Numer 1
2015, Tom 39, Numer 1
2015, Tom 39, Numer 2
2015, Tom 39, Numer 3
2015, Tom 39, Numer 4
2015, Tom 40, Numer 1
2015, Tom 40, Numer 2
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
2015, Tom 41, Numer 3
2015, Tom 42, Numer 1
2015, Tom 42, Numer 2
2016, Tom 43, Numer 1
2016, Tom 43, Numer 2
2016, Tom 43, Numer 3
2016, Tom 44, Numer 1
2016, Tom 44, Numer 2
2016, Tom 44, Numer 3
2016, Tom 45, Numer 1
2016, Tom 45, Numer 2
2016, Tom 46, Numer 1
2016, Tom 46, Numer 2
2017, Tom 47, Numer 1
2017, Tom 47, Numer 2
2017, Tom 47, Numer 3
2017, Tom 48, Numer 1
2017, Tom 48, Numer 2
2017, Tom 48, Numer 3
2017, Tom 49, Numer 1
2017, Tom 49, Numer 2
2017, Tom 50, Numer 1
2017, Tom 50, Numer 2
2017, Tom 50, Numer 3
2018, Tom 51, Numer 3
2018, Tom 52, Numer 2
2018, Tom 53, Numer 2
2018, Tom 54, Numer 3
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Rozważania o współczesnych problemach marketingu
Władysław Mantura
s. 11-23
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Władysław Mantura, Rozważania o współczesnych problemach marketingu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 11-23
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501035, author = "Władysław Mantura", title = "Rozważania o współczesnych problemach marketingu", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 11-23, }
Rutyny współtworzenia wartości z klientem : konceptualizacja i pomiar
Justyna Laskowska-Witek
Maciej Mitręga
s. 25-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Mitręga, Justyna Laskowska-Witek, Rutyny współtworzenia wartości z klientem : konceptualizacja i pomiar, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 25-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501037, author = "Maciej Mitręga, Justyna Laskowska-Witek", title = "Rutyny współtworzenia wartości z klientem : konceptualizacja i pomiar", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 25-36, }
Wpływ innowacji na kreowanie wartości dla klienta
Sebastian Zupok
s. 37-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sebastian Zupok, Wpływ innowacji na kreowanie wartości dla klienta, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 37-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501039, author = "Sebastian Zupok", title = "Wpływ innowacji na kreowanie wartości dla klienta", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 37-47, }
Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie w kontekście rozwoju klasy kreatywnej
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
s. 49-60
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie w kontekście rozwoju klasy kreatywnej , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 49-60
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501042, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie w kontekście rozwoju klasy kreatywnej ", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 49-60, }
Motywacja pracowników a satysfakcja klientów : ujęcie empiryczne z perspektywy dwóch sektorów gospodarczych
Marcin Gąsior
s. 61-74
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gąsior, Motywacja pracowników a satysfakcja klientów : ujęcie empiryczne z perspektywy dwóch sektorów gospodarczych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 61-74
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501045, author = "Marcin Gąsior", title = "Motywacja pracowników a satysfakcja klientów : ujęcie empiryczne z perspektywy dwóch sektorów gospodarczych", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 61-74, }
Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w praktyce przedsiębiorstw : wybrane problemy
Małgorzata Karpińska-Krakowiak
s. 75-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w praktyce przedsiębiorstw : wybrane problemy, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 75-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501047, author = "Małgorzata Karpińska-Krakowiak", title = "Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w praktyce przedsiębiorstw : wybrane problemy", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 75-87, }
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego prowadzących sprzedaż wielokanałową
Marek Drzazga
s. 89-98
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Drzazga, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego prowadzących sprzedaż wielokanałową, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 89-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501050, author = "Marek Drzazga", title = "Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego prowadzących sprzedaż wielokanałową", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 89-98, }
Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji
Magdalena Grębosz
Jacek Otto
s. 99-111
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Grębosz, Jacek Otto, Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 99-111
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501052, author = "Magdalena Grębosz, Jacek Otto", title = "Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 99-111, }
Funkcjonalność narzędzi Google w Search Engine Marketingu
Krzysztof Hauke
s. 113-125
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Hauke, Funkcjonalność narzędzi Google w Search Engine Marketingu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 113-125
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501053, author = "Krzysztof Hauke", title = "Funkcjonalność narzędzi Google w Search Engine Marketingu", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 113-125, }
Modele PLS-PM i ich zastosowania w predykcji i wyjaśnianiu zjawisk ekonomicznych
Adam Sagan
s. 127-138
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Sagan, Modele PLS-PM i ich zastosowania w predykcji i wyjaśnianiu zjawisk ekonomicznych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 127-138
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501054, author = "Adam Sagan", title = "Modele PLS-PM i ich zastosowania w predykcji i wyjaśnianiu zjawisk ekonomicznych", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 127-138, }
Konsumpcja kolaboratywna - wyzwania pomiarowe i menedżerskie w kontekście tzw. "ride sharing"
Agnieszka Małecka
Maciej Mitręga
s. 139-150
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Konsumpcja kolaboratywna - wyzwania pomiarowe i menedżerskie w kontekście tzw. "ride sharing", Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 139-150
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501055, author = "Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga", title = "Konsumpcja kolaboratywna - wyzwania pomiarowe i menedżerskie w kontekście tzw. "ride sharing"", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 139-150, }
Źródła sukcesu rynkowego : model teoretyczny i weryfikacja empiryczna
Robert Kozielski
s. 153-165
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Kozielski, Źródła sukcesu rynkowego : model teoretyczny i weryfikacja empiryczna, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 153-165
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501057, author = "Robert Kozielski", title = "Źródła sukcesu rynkowego : model teoretyczny i weryfikacja empiryczna", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 153-165, }
Rola partnerstw biznes : nauka w procesie transferu technologii
Honorata Howaniec
Olga Okrzesik
s. 167-179
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Honorata Howaniec, Olga Okrzesik, Rola partnerstw biznes : nauka w procesie transferu technologii, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 167-179
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501063, author = "Honorata Howaniec, Olga Okrzesik", title = "Rola partnerstw biznes : nauka w procesie transferu technologii", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 167-179, }
CD NIWA jako platforma współpracy biznesu i nauki
Krystyna Dziubich
Henryk Krawczyk
Beata Krawczyk-Bryłka
s. 181-193
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Henryk Krawczyk, Krystyna Dziubich, Beata Krawczyk-Bryłka, CD NIWA jako platforma współpracy biznesu i nauki, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 181-193
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501071, author = "Henryk Krawczyk, Krystyna Dziubich, Beata Krawczyk-Bryłka", title = "CD NIWA jako platforma współpracy biznesu i nauki", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 181-193, }
Budowanie zaufania organizacyjnego w przedsiębiorstwie
Barbara Józefowicz
s. 195-206
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Józefowicz, Budowanie zaufania organizacyjnego w przedsiębiorstwie, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 195-206
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501075, author = "Barbara Józefowicz", title = "Budowanie zaufania organizacyjnego w przedsiębiorstwie", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 195-206, }
Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem jako proces doskonalenia biznesu
Stanisław Kaczmarczyk
s. 207-220
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Kaczmarczyk, Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem jako proces doskonalenia biznesu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 207-220
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501080, author = "Stanisław Kaczmarczyk", title = "Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem jako proces doskonalenia biznesu", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 207-220, }
Marketing zintegrowany w sieciach organizacyjnych
Stanisław Skowron
s. 221-233
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Skowron, Marketing zintegrowany w sieciach organizacyjnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 221-233
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501086, author = "Stanisław Skowron", title = "Marketing zintegrowany w sieciach organizacyjnych", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 221-233, }
Kreacja i transfer wiedzy w sieciach organizacji uslug profesjonalnych
Sławomir Smyczek
s. 235-247
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sławomir Smyczek, Kreacja i transfer wiedzy w sieciach organizacji uslug profesjonalnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 235-247
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501090, author = "Sławomir Smyczek", title = "Kreacja i transfer wiedzy w sieciach organizacji uslug profesjonalnych", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 235-247, }
Miejsce zarządzania relacjami z klientami (CRM) w zarządzaniu działalnością marketingową w przedsiębiorstwie
Agnieszka Bojanowska
s. 249-260
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Bojanowska, Miejsce zarządzania relacjami z klientami (CRM) w zarządzaniu działalnością marketingową w przedsiębiorstwie , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 249-260
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501094, author = "Agnieszka Bojanowska", title = "Miejsce zarządzania relacjami z klientami (CRM) w zarządzaniu działalnością marketingową w przedsiębiorstwie ", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 249-260, }
Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości
Malwina Berger
Maciej Mitręga
s. 261-272
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Malwina Berger, Maciej Mitręga, Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 261-272
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501101, author = "Malwina Berger, Maciej Mitręga", title = "Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości ", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 261-272, }
Percepcja jakości usług zdrowotnych w ujęciu relacyjnym
Grzegorz Zieliński
s. 273-283
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Zieliński, Percepcja jakości usług zdrowotnych w ujęciu relacyjnym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 273-283
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501105, author = "Grzegorz Zieliński", title = "Percepcja jakości usług zdrowotnych w ujęciu relacyjnym", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 273-283, }
Morfologia więzi relacyjnych w instytucjach służby zdrowia
Ewa Nowakowska
s. 285-297
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Nowakowska, Morfologia więzi relacyjnych w instytucjach służby zdrowia, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 285-297
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501107, author = "Ewa Nowakowska", title = "Morfologia więzi relacyjnych w instytucjach służby zdrowia", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 285-297, }
Grywalizacja w zarządzaniu relacjami z klientami w usługach sportowo-rekreacyjnych
Agnieszka Widawska-Stanisz
s. 299-311
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Widawska-Stanisz, Grywalizacja w zarządzaniu relacjami z klientami w usługach sportowo-rekreacyjnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 299-311
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501110, author = "Agnieszka Widawska-Stanisz", title = "Grywalizacja w zarządzaniu relacjami z klientami w usługach sportowo-rekreacyjnych", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 299-311, }
Targi gospodarcze w dobie marketingu doświadczeń
Anita Proszowska
s. 313-326
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anita Proszowska, Targi gospodarcze w dobie marketingu doświadczeń, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 313-326
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501113, author = "Anita Proszowska", title = "Targi gospodarcze w dobie marketingu doświadczeń", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 313-326, }
Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej ośrodków opieki zdrowotnej w Polsce
Aleksandra Całka
s. 327-337
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Całka, Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej ośrodków opieki zdrowotnej w Polsce, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 327-337
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501117, author = "Aleksandra Całka", title = "Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej ośrodków opieki zdrowotnej w Polsce", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 327-337, }
Inbound marketing w budowaniu wizerunku marski w sieci : studium przypadku
Beata Tarczydło
s. 339-352
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Tarczydło, Inbound marketing w budowaniu wizerunku marski w sieci : studium przypadku, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 339-352
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501120, author = "Beata Tarczydło", title = "Inbound marketing w budowaniu wizerunku marski w sieci : studium przypadku", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 339-352, }
Rozwój i znaczenie marki własnej
Magdalena Kowalska
s. 353-365
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kowalska, Rozwój i znaczenie marki własnej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 353-365
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501122, author = "Magdalena Kowalska", title = "Rozwój i znaczenie marki własnej", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 353-365, }
Modele SEM w badaniach motywacji pracowników
Łukasz Skowron
s. 367-380
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Skowron, Modele SEM w badaniach motywacji pracowników, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 367-380
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501126, author = "Łukasz Skowron", title = "Modele SEM w badaniach motywacji pracowników", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 367-380, }
Instrumenty marketingu personalnego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych
Mariola Grzybowska-Brzezińska
s. 381-392
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Instrumenty marketingu personalnego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 381-392
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501128, author = "Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Instrumenty marketingu personalnego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 381-392, }
Koncepcja wartości w relacjach pracownik - organizacja
Edyta Rudawska
s. 393-405
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Rudawska, Koncepcja wartości w relacjach pracownik - organizacja, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 393-405
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501131, author = "Edyta Rudawska", title = "Koncepcja wartości w relacjach pracownik - organizacja", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 393-405, }
Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa
Ewa Frąckiewicz
s. 407-419
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Frąckiewicz, Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 407-419
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501133, author = "Ewa Frąckiewicz", title = "Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 407-419, }
Strategie marketingowe polskich marek modowych w kontekście ekspansji na rynki zagraniczne
Barbara Mróz-Gorgoń
s. 421-433
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Mróz-Gorgoń, Strategie marketingowe polskich marek modowych w kontekście ekspansji na rynki zagraniczne, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 421-433
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501136, author = "Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Strategie marketingowe polskich marek modowych w kontekście ekspansji na rynki zagraniczne", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 421-433, }
Działania oferentów produktów spożywczych (nie)oczekiwane przez nabywców
Agnieszka Izabela Baruk
s. 435-446
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Izabela Baruk, Działania oferentów produktów spożywczych (nie)oczekiwane przez nabywców, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 435-446
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501139, author = "Agnieszka Izabela Baruk", title = "Działania oferentów produktów spożywczych (nie)oczekiwane przez nabywców", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 435-446, }
Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych
Anna Iwanicka
s. 447-458
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Iwanicka, Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 447-458
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501142, author = "Anna Iwanicka", title = "Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 447-458, }
Konsument multikanałowy : przyczyny i implikacje zjawiska
Marcin Lipowski
s. 459-469
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Lipowski, Konsument multikanałowy : przyczyny i implikacje zjawiska, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 459-469
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501145, author = "Marcin Lipowski", title = "Konsument multikanałowy : przyczyny i implikacje zjawiska", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 459-469, }
Efekt ROPO w procesie zakupowym młodych konsumentów
Agnieszka Panek
Joanna Wyrwisz
s. 471-482
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wyrwisz, Agnieszka Panek, Efekt ROPO w procesie zakupowym młodych konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 471-482
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501148, author = "Joanna Wyrwisz, Agnieszka Panek", title = "Efekt ROPO w procesie zakupowym młodych konsumentów", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 471-482, }
"Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja]
Edyta Rudawska
Monika Hajdas (aut. dzieła rec.)
Witold Kowal (aut. dzieła rec.)
Jarosław Woźniczka (aut. dzieła rec.)
s. 485-488
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Rudawska, "Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja], Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 39, 2, s. 485-488
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501153, author = "Edyta Rudawska", title = ""Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja]", year = 2015, volume = 39, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 485-488, }