Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
ISSN
2080-4881
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 39
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
2016, Tom 43, Numer 2
Dostępne tomy
2008, Tom 1
2008, Tom 2
2008, Tom 3
2008, Tom 4
2008, Tom 6
2008, Tom 7
2008, Tom 8
2008, Tom 9
2008, Tom 10
2009, Tom 12
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2009, Tom 15
2009, Tom 16
2010, Tom 17
2010, Tom 18
2010, Tom 20
2011, Tom 19
2011, Tom 21
2011, Tom 22
2011, Tom 23
2011, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2012, Tom 28
2012, Tom 29
2012, Tom 30
2013, Tom 31, Numer 1
2013, Tom 31, Numer 2
2013, Tom 32, Numer 1
2013, Tom 32, Numer 2
2013, Tom 33, Numer 1
2013, Tom 33, Numer 2
2013, Tom 34, Numer 1
2013, Tom 34, Numer 2
2014, Tom 35, Numer 1
2014, Tom 35, Numer 2
2014, Tom 36, Numer 1
2014, Tom 36, Numer 2
2014, Tom 37, Numer 1
2014, Tom 37, Numer 2
2014, Tom 37, Numer 3
2014, Tom 38, Numer 1
2015, Tom 39, Numer 1
2015, Tom 39, Numer 2
2015, Tom 39, Numer 3
2015, Tom 39, Numer 4
2015, Tom 40, Numer 1
2015, Tom 40, Numer 2
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
2015, Tom 41, Numer 3
2015, Tom 42, Numer 1
2015, Tom 42, Numer 2
2016, Tom 43, Numer 1
2016, Tom 43, Numer 2
2016, Tom 43, Numer 3
2016, Tom 44, Numer 1
2016, Tom 44, Numer 2
2016, Tom 44, Numer 3
2016, Tom 45, Numer 1
2016, Tom 45, Numer 2
2016, Tom 46, Numer 1
2016, Tom 46, Numer 2
2017, Tom 47, Numer 1
2017, Tom 47, Numer 2
2017, Tom 47, Numer 3
2017, Tom 48, Numer 1
2017, Tom 48, Numer 2
2017, Tom 48, Numer 3
2017, Tom 49, Numer 1
2017, Tom 49, Numer 2
2017, Tom 50, Numer 1
2017, Tom 50, Numer 2
2017, Tom 50, Numer 3
2018, Tom 51, Numer 3
2018, Tom 52, Numer 2
2018, Tom 53, Numer 2
2018, Tom 54, Numer 3
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego
Krzysztof Andruszkiewicz
Maciej Schulz
s. 7-15
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Andruszkiewicz, Maciej Schulz, Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 7-15
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505268, author = "Krzysztof Andruszkiewicz, Maciej Schulz", title = "Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 7-15, }
Funkcjonalność partycypacyjnego mechanizmu cenowego pay what you want
Ilona Bondos
s. 17-27
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ilona Bondos, Funkcjonalność partycypacyjnego mechanizmu cenowego pay what you want, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 17-27
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505272, author = "Ilona Bondos", title = "Funkcjonalność partycypacyjnego mechanizmu cenowego pay what you want", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 17-27, }
Funkcjonowanie Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego w kontekście kształtowania świadomości ekonomicznej i zachowań przedsiębiorczych polskiego społeczeństwa
Iwona Czerska
s. 29-39
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Czerska, Funkcjonowanie Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego w kontekście kształtowania świadomości ekonomicznej i zachowań przedsiębiorczych polskiego społeczeństwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 29-39
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505276, author = "Iwona Czerska", title = "Funkcjonowanie Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego w kontekście kształtowania świadomości ekonomicznej i zachowań przedsiębiorczych polskiego społeczeństwa", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 29-39, }
Wymiary doświadczeń w usłudze edukacyjnej w szkolnictwie wyższym
Katarzyna Dziewanowska
s. 41-51
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Dziewanowska, Wymiary doświadczeń w usłudze edukacyjnej w szkolnictwie wyższym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 41-51
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505298, author = "Katarzyna Dziewanowska", title = "Wymiary doświadczeń w usłudze edukacyjnej w szkolnictwie wyższym", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 41-51, }
Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Ewa Frąckiewicz
s. 53-61
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Frąckiewicz, Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 53-61
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505317, author = "Ewa Frąckiewicz", title = "Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 53-61, }
Raporty społecze jako instrument budowania wizerunku firmy społecznie odpowiedzialnej
Urszula Gołaszewska-Kaczan
s. 63-72
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Gołaszewska-Kaczan, Raporty społecze jako instrument budowania wizerunku firmy społecznie odpowiedzialnej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 63-72
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505320, author = "Urszula Gołaszewska-Kaczan", title = "Raporty społecze jako instrument budowania wizerunku firmy społecznie odpowiedzialnej", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 63-72, }
Cena jako determinanta poziomu życia : zmiany cen dóbr i usług konsumpcyjnych w Polsce i UE w latach 2004–2014
Urszula Grzega
s. 73-83
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Grzega, Cena jako determinanta poziomu życia : zmiany cen dóbr i usług konsumpcyjnych w Polsce i UE w latach 2004–2014, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 73-83
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505323, author = "Urszula Grzega", title = "Cena jako determinanta poziomu życia : zmiany cen dóbr i usług konsumpcyjnych w Polsce i UE w latach 2004–2014", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 73-83, }
Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych
Daria Elżbieta Jaremen
Izabela Michalska-Dudek
Andrzej Rapacz
s. 85-93
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daria Elżbieta Jaremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 85-93
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505326, author = "Daria Elżbieta Jaremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 85-93, }
Możliwości kształtowania zaangażowania konsumentów wobec marki w mediach społecznościowych za pomocą humoru
Małgorzata Karpińska-Krakowiak
s. 95-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Możliwości kształtowania zaangażowania konsumentów wobec marki w mediach społecznościowych za pomocą humoru, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 95-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505329, author = "Małgorzata Karpińska-Krakowiak", title = "Możliwości kształtowania zaangażowania konsumentów wobec marki w mediach społecznościowych za pomocą humoru", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 95-103, }
Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym
Małgorzata Kieżel
Joanna Wiechoczek
s. 105-114
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 105-114
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505332, author = "Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek", title = "Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 105-114, }
M-konsument jako segment rynku zyskujący na znaczeniu
Magdalena Kowalska
s. 115-125
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kowalska, M-konsument jako segment rynku zyskujący na znaczeniu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 115-125
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505335, author = "Magdalena Kowalska", title = "M-konsument jako segment rynku zyskujący na znaczeniu", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 115-125, }
Strategie adaptacyjne organizacji a poziomy konkurowania – konstrukt teoretyczny
Robert Kozielski
s. 127-135
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Kozielski, Strategie adaptacyjne organizacji a poziomy konkurowania – konstrukt teoretyczny, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 127-135
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505338, author = "Robert Kozielski", title = "Strategie adaptacyjne organizacji a poziomy konkurowania – konstrukt teoretyczny", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 127-135, }
Cause-related marketing – wpływ typu produktu i stopnia dopasowania sprawy społecznej do produktu na intencje zakupowe
Wojciech Kozłowski
s. 137-146
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Kozłowski, Cause-related marketing – wpływ typu produktu i stopnia dopasowania sprawy społecznej do produktu na intencje zakupowe, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 137-146
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505341, author = "Wojciech Kozłowski", title = "Cause-related marketing – wpływ typu produktu i stopnia dopasowania sprawy społecznej do produktu na intencje zakupowe", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 137-146, }
Wszechkanałowa strategia marketingowa – omnichannel
Alicja Krzepicka
Jolanta Tarapata
s. 147-155
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata, Wszechkanałowa strategia marketingowa – omnichannel, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 147-155
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505344, author = "Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata", title = "Wszechkanałowa strategia marketingowa – omnichannel", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 147-155, }
Kształtowanie turystycznego wizerunku regionu poprzez działania promocyjne – doświadczenia województwa lubelskiego
Marzena Lemanowicz
s. 157-165
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Lemanowicz, Kształtowanie turystycznego wizerunku regionu poprzez działania promocyjne – doświadczenia województwa lubelskiego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 157-165
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505348, author = "Marzena Lemanowicz", title = "Kształtowanie turystycznego wizerunku regionu poprzez działania promocyjne – doświadczenia województwa lubelskiego", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 157-165, }
Konsumpcja kolaboratywna a rozwój gospodarczy : perspektywa makro i perspektywa przedsiębiorstwa
Agnieszka Małecka
s. 167-175
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Małecka, Konsumpcja kolaboratywna a rozwój gospodarczy : perspektywa makro i perspektywa przedsiębiorstwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 167-175
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505352, author = "Agnieszka Małecka", title = "Konsumpcja kolaboratywna a rozwój gospodarczy : perspektywa makro i perspektywa przedsiębiorstwa", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 167-175, }
Crowdsourcing i crowdfunding w kreowaniu innowacji w konsumpcji
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
s. 177-188
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Crowdsourcing i crowdfunding w kreowaniu innowacji w konsumpcji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 177-188
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505354, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Crowdsourcing i crowdfunding w kreowaniu innowacji w konsumpcji", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 177-188, }
Nowe modele konkurowania na rynku farmaceutycznym na przykładzie projektu PGT HEALTHCARE
Maciej Mikucki
s. 189-197
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Mikucki, Nowe modele konkurowania na rynku farmaceutycznym na przykładzie projektu PGT HEALTHCARE, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 189-197
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505357, author = "Maciej Mikucki", title = "Nowe modele konkurowania na rynku farmaceutycznym na przykładzie projektu PGT HEALTHCARE", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 189-197, }
E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych : przegląd istniejących form i pojęć
Barbara Mróz-Gorgoń
Grzegorz Szymański
s. 199-207
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański, E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych : przegląd istniejących form i pojęć, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 199-207
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505359, author = "Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański", title = "E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych : przegląd istniejących form i pojęć", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 199-207, }
Organizacja a wyzwania przyszłości – zarządzanie wiedzą w organizacji na przykładzie PGT HEALTHCARE
Michał Nitka
s. 209-217
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Nitka, Organizacja a wyzwania przyszłości – zarządzanie wiedzą w organizacji na przykładzie PGT HEALTHCARE, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 209-217
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505361, author = "Michał Nitka", title = "Organizacja a wyzwania przyszłości – zarządzanie wiedzą w organizacji na przykładzie PGT HEALTHCARE", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 209-217, }
Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności
Irena Ozimek
Natalia Przeździecka-Czyżewska
Julita Szlachciuk
s. 219-227
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Irena Ozimek, Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 219-227
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505363, author = "Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Irena Ozimek", title = "Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 219-227, }
Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową
Marta Bloch
Edyta Rudawska
s. 229-238
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Rudawska, Marta Bloch, Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 229-238
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505365, author = "Edyta Rudawska, Marta Bloch", title = "Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 229-238, }
Pomiar zaufania wewnętrznego w organizacji
Adam Rudzewicz
s. 239-248
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Rudzewicz, Pomiar zaufania wewnętrznego w organizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 239-248
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505367, author = "Adam Rudzewicz", title = "Pomiar zaufania wewnętrznego w organizacji", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 239-248, }
Postrzeganie działań marketingu sensorycznego w placówkach handlowych przez młodych konsumentów
Agnieszka Rybowska
s. 249-259
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rybowska, Postrzeganie działań marketingu sensorycznego w placówkach handlowych przez młodych konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 249-259
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505369, author = "Agnieszka Rybowska", title = "Postrzeganie działań marketingu sensorycznego w placówkach handlowych przez młodych konsumentów", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 249-259, }
Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów – perspektywa marketingowa
Magdalena Rzemieniak
s. 261-268
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Rzemieniak, Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów – perspektywa marketingowa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 261-268
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505371, author = "Magdalena Rzemieniak", title = "Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów – perspektywa marketingowa", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 261-268, }
Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym
Katarzyna Sanak-Kosmowska
s. 269-278
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Sanak-Kosmowska, Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 269-278
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505373, author = "Katarzyna Sanak-Kosmowska", title = "Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 269-278, }
Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego
Marcin Gąsior
Stanisław Skowron
Łukasz Skowron
s. 279-291
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Skowron, Łukasz Skowron, Marcin Gąsior, Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 279-291
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505375, author = "Stanisław Skowron, Łukasz Skowron, Marcin Gąsior", title = "Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 279-291, }
Współtworzenie wartości w usługach publicznych z perspektywy logiki dominacji usługowej
Jadwiga Stobiecka
s. 293-303
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jadwiga Stobiecka, Współtworzenie wartości w usługach publicznych z perspektywy logiki dominacji usługowej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 293-303
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505376, author = "Jadwiga Stobiecka", title = "Współtworzenie wartości w usługach publicznych z perspektywy logiki dominacji usługowej", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 293-303, }
Zrównoważony rozwój przez zarządzanie wiedzą w ekosystemie interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa usług komunalnych
Izabela Sztangret
s. 305-316
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Sztangret, Zrównoważony rozwój przez zarządzanie wiedzą w ekosystemie interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa usług komunalnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 305-316
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505378, author = "Izabela Sztangret", title = "Zrównoważony rozwój przez zarządzanie wiedzą w ekosystemie interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa usług komunalnych", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 305-316, }
Nabywca digitalny a skuteczne działania marketingowe : wybrane aspekty
Beata Tarczydło
s. 317-326
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Tarczydło, Nabywca digitalny a skuteczne działania marketingowe : wybrane aspekty, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 317-326
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505380, author = "Beata Tarczydło", title = "Nabywca digitalny a skuteczne działania marketingowe : wybrane aspekty", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 317-326, }
Uwarunkowania postaw klientów wobec usługi : podejście organizacji a klientocentryczność
Wojciech Trzebiński
s. 327-335
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Trzebiński, Uwarunkowania postaw klientów wobec usługi : podejście organizacji a klientocentryczność, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 327-335
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505382, author = "Wojciech Trzebiński", title = "Uwarunkowania postaw klientów wobec usługi : podejście organizacji a klientocentryczność", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 327-335, }
Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością
Maria Jeznach
Agata Przybyła
Agnieszka Tul-Krzyszczuk
Monika Świątkowska
s. 337-346
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Monika Świątkowska, Maria Jeznach, Agata Przybyła, Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 337-346
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505384, author = "Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Monika Świątkowska, Maria Jeznach, Agata Przybyła", title = "Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 337-346, }
Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń w tworzeniu wartości dodanej na rynku imprez masowych
Zygmunt Waśkowski
s. 347-358
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zygmunt Waśkowski, Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń w tworzeniu wartości dodanej na rynku imprez masowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 347-358
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505386, author = "Zygmunt Waśkowski", title = "Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń w tworzeniu wartości dodanej na rynku imprez masowych", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 347-358, }
Zarządzanie relacjami z nabywcami usług sportowo-rekreacyjnych z wykorzystaniem elementów gier i grywalizacji
Agnieszka Widawska-Stanisz
s. 359-370
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Widawska-Stanisz, Zarządzanie relacjami z nabywcami usług sportowo-rekreacyjnych z wykorzystaniem elementów gier i grywalizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 359-370
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505388, author = "Agnieszka Widawska-Stanisz", title = "Zarządzanie relacjami z nabywcami usług sportowo-rekreacyjnych z wykorzystaniem elementów gier i grywalizacji", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 359-370, }
Pomiar zaangażowania wobec marki w mediach społecznościowych – ujęcie modelowe
Olgierd Witczak
s. 371-380
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Olgierd Witczak, Pomiar zaangażowania wobec marki w mediach społecznościowych – ujęcie modelowe, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 371-380
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505390, author = "Olgierd Witczak", title = "Pomiar zaangażowania wobec marki w mediach społecznościowych – ujęcie modelowe", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 371-380, }
Możliwości włączania się przedsiębiorstw sektora MŚP w globalne łańcuchy wartości korporacji transnarodowych
Marzena Frankowska
Jolanta Witek
s. 381-392
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Witek, Marzena Frankowska, Możliwości włączania się przedsiębiorstw sektora MŚP w globalne łańcuchy wartości korporacji transnarodowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 381-392
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505392, author = "Jolanta Witek, Marzena Frankowska", title = "Możliwości włączania się przedsiębiorstw sektora MŚP w globalne łańcuchy wartości korporacji transnarodowych", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 381-392, }
Skuteczność content marketingu w komunikacji z młodym konsumentem
Joanna Wyrwisz
s. 393-405
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wyrwisz, Skuteczność content marketingu w komunikacji z młodym konsumentem, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 393-405
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505394, author = "Joanna Wyrwisz", title = "Skuteczność content marketingu w komunikacji z młodym konsumentem", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 393-405, }
Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów
Romuald Zabrocki
s. 407-415
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Romuald Zabrocki, Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 407-415
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505396, author = "Romuald Zabrocki", title = "Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 407-415, }
Jakość życia pracowników jako element komunikatu wizerunkowego nowoczesnej organizacji
Magdalena Zalewska-Turzyńska
s. 417-425
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Zalewska-Turzyńska, Jakość życia pracowników jako element komunikatu wizerunkowego nowoczesnej organizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 417-425
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505398, author = "Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Jakość życia pracowników jako element komunikatu wizerunkowego nowoczesnej organizacji", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 417-425, }