Slow w edukacji czyli powrót do podmiotowości
|
Małgorzata Artymiak
Justyna Iskra
Waldemar Klinkosz
| s. 11-22
|
|
|
Teaching - an important factor in discovering the value of humanity of a man
|
Małgorzata Łobacz
| s. 23-32
|
|
|
Ensuring the personality - centered approach in inclusive education
|
Tetyana Blyznyuk
Sergiy Sydoriv
| s. 33-43
|
|
|
Nauczyciel i jego rola w procesie dydaktyczno - wychowawczym
|
Olena Budnyk
Hryhorij Wasianowycz
| s. 47-55
|
|
|
The subjective view of slovak teachers on discipline in classroom
|
Alena Douškowá
Ružena Čiliakowá
| s. 57-63
|
|
|
Przestrzeń ku zrównoważonemu rozwojowi w szwedzkich placówkach edukacyjnych – wspólne konstruowanie znaczeń
|
Jolanta Andrzejewska
iwona Zwierzchowska
| s. 65-82
|
|
|
Survey of children's preconcepts in social space as a part of research of the current children
|
Ingrida Krnáčová
| s. 83-98
|
|
|
Wartości tradycyjne (bóg, honor, ojczyzna) w życiu licealistów dotkniętych bezrobociem swoich rodziców
|
Małgorzata Wolska-Długosz
| s. 99-116
|
|
|
Zachowania zdrowotne i miejsce zdrowia w hierarchii wartości dzieci w młodszym wieku szkolnym
|
Piotr Mazur
| s. 99-116
|
|
|
Działania poradni psychologiczno - pedagogicznej w zakresie poradnictwa zawodowego - analiza badań własnych
|
Wiktor Pietruk
Barbara Skałbania
| s. 127-138
|
|
|
Генезис научных подходов к проблеме формирования социально - правовой компетентности социального работника
|
Oleg Lisovc
| s. 139-150
|
|
|
Mendicants – the begging religious orders of middle age
|
Miroslav Gejdoš
| s. 153-168
|
|
|
Nauczanie duszpasersko-wychowawcze w biografii pedagogicznej oraz kazania księdza Juliana Michalca (xx wiek)
|
Ryszard Małachowski
| s. 169-195
|
|
|
Recenzja książki: Janusz Bielski, "Nauczyciel doskonały”, Kraków 2017
|
Augustyn Okoński
Janusz Bielski (aut. dzieła rec.)
| s. 199-202
|
|
|
Recenzja książki: "Praca człowieka jako kategoria edukacyjna", red. B.Komorowska, P.Mazur, Chełm 2015
|
Katarzyna Wołk
Beata Komorowska (aut. dzieła rec.)
Piotr Mazur (aut. dzieła rec.)
| s. 203-205
|
|
|
Recenzja książki: "Program praktyk w zakresie przygotowania do zawodu nauczyciela edukacji elementarnej dla studentów kierunku pedagogika i jego praktyczne egzemplifikacje", red. E. Staropiętka-Kuna, A. Okoński, E. Miterka, Chełm 2015
|
Joanna Majchrzyk-Mikuła
Elżbieta Miterka (aut. dzieła rec.)
Augustyn Okoński (aut. dzieła rec.)
Elżbieta Staropiętka-Kuna (aut. dzieła rec.)
| s. 207-211
|
|
|
Recenzja książki: "Wokół aktualnych problemów rozwoju szkoły. Pedagogika szkolna, wczesnoszkolna i przedszkolna. Teoria i praktyka, t. 2", red. K. Chałas, B. Komorowska, M. Buk-Cegiełka, Lublin 2016
|
Iwona Oleksa
M. Buk-Cegiełka (aut. dzieła rec.)
K. Chałas (aut. dzieła rec.)
Beata Komorowska (aut. dzieła rec.)
| s. 213-216
|
|
|
Sprawozdanie z „British educational training and technology (BETT SHOW 2017)” Londyn, 26-27 I 2017 r.
|
Piotr Mazur
Elżbieta Miterka
| s. 217-220
|
|
|
Sprawozdanie z Konferencji "Zarządzanie szkołami wyższymi w kontekście prawnym, społecznym, technologicznym", Wieliczka, 9-10 V 2017 r.
|
Piotr Mazur
Elżbieta Miterka
| s. 221-223
|
|
|
Sprawozdanie z Konferencji dyrektorów szkół zawodowych i Centrów Kształcenia Praktycznego. Nowy typ szkoły w kontekście prawnym, społecznym i technologicznym", Stryków 31.03-1.04.2017
|
Katarzyna Miszczak
| s. 225-228
|
|
|