-
Realizm krytyczny jako metodologiczna perspektywa pedagogiki emancypacyjnej / Maria Czerepaniak-Walczak.s. 201 - 218CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Realizm krytyczny jako metodologiczna perspektywa pedagogiki emancypacyjnej / Maria Czerepaniak-Walczak., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 201 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Realizm krytyczny jako metodologiczna perspektywa pedagogiki emancypacyjnej / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "201 - 218" }
-
CZYSTY TEKST
Hanna Zielińska, Dzieci i dzieciństwo a badania naukowe / Hanna Zielińska., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 277 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Zielińska", title = "Dzieci i dzieciństwo a badania naukowe / Hanna Zielińska.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "277 - 284" }
-
CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Hipoteza przewrotu mertonowskiego / Lech Witkowski., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 219 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Hipoteza przewrotu mertonowskiego / Lech Witkowski.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "219 - 234" }
-
CZYSTY TEKST
Martyn Hammersley, Piotr Kwieciński, O nauczycielu jako badaczu / Martyn Hammersley ; tł. Piotr Kwieciński., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 49 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Martyn Hammersley, Piotr Kwieciński", title = "O nauczycielu jako badaczu / Martyn Hammersley ; tł. Piotr Kwieciński.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "49 - 76" }
-
Ukryty program akademickiego przygotowania nauczycieli / Mark B. Ginsburg, Rene T. Clift ; tł. Justyna Majchrzak.s. 87 - 127CZYSTY TEKST
Mark B. Ginsburg, Rene T. Clift, Justyna Majchrzak, Ukryty program akademickiego przygotowania nauczycieli / Mark B. Ginsburg, Rene T. Clift ; tł. Justyna Majchrzak., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 87 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Mark B. Ginsburg, Rene T. Clift, Justyna Majchrzak", title = "Ukryty program akademickiego przygotowania nauczycieli / Mark B. Ginsburg, Rene T. Clift ; tł. Justyna Majchrzak.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "87 - 127" }
-
Program nauczania dla dwudziestego pierwszego wieku? : w stronę nowej bazy na rzecz pokonania podziału na edukację akademicką i zawodową / M. Young ; tł. Piotr Kwieciński.s. 143 - 165CZYSTY TEKST
M. Young, Piotr Kwieciński, Program nauczania dla dwudziestego pierwszego wieku? : w stronę nowej bazy na rzecz pokonania podziału na edukację akademicką i zawodową / M. Young ; tł. Piotr Kwieciński., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 143 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " M. Young, Piotr Kwieciński", title = "Program nauczania dla dwudziestego pierwszego wieku? : w stronę nowej bazy na rzecz pokonania podziału na edukację akademicką i zawodową / M. Young ; tł. Piotr Kwieciński.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "143 - 165" }
-
Wkraczanie na pole badań jakościowych : wprowadzenie do podręcznika / Norman K. Denzin, Yvonna S. Lincoln ; tł. Monika Kwiecińska.s. 4 - 47CZYSTY TEKST
Yvonna S. Lincoln, Norman K. Denzin, Monika Kwiecińska, Wkraczanie na pole badań jakościowych : wprowadzenie do podręcznika / Norman K. Denzin, Yvonna S. Lincoln ; tł. Monika Kwiecińska., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 4 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Yvonna S. Lincoln, Norman K. Denzin, Monika Kwiecińska", title = "Wkraczanie na pole badań jakościowych : wprowadzenie do podręcznika / Norman K. Denzin, Yvonna S. Lincoln ; tł. Monika Kwiecińska.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "4 - 47" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Dubik, Konteksty "oporu" : między klasyką i myślą współczesną / Adam Dubik., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 235 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Dubik", title = "Konteksty "oporu" : między klasyką i myślą współczesną / Adam Dubik.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "235 - 256" }
-
Druga strona uczelni : nieakademickie efekty edukacji wyższej / Kevin Dougherty, Floyd M. Hammack ; tł. Piotr Kwieciński.s. 77 - 86CZYSTY TEKST
Kevin Dougherty, Floyd M. Hammack, Piotr Kwieciński, Druga strona uczelni : nieakademickie efekty edukacji wyższej / Kevin Dougherty, Floyd M. Hammack ; tł. Piotr Kwieciński., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 77 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Kevin Dougherty, Floyd M. Hammack, Piotr Kwieciński", title = "Druga strona uczelni : nieakademickie efekty edukacji wyższej / Kevin Dougherty, Floyd M. Hammack ; tł. Piotr Kwieciński.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "77 - 86" }
-
"Detraditionalization. Critical Reflections on Authority and Identity", Paul Heelas, Scott Lash, Paul Morris (red.), Oxford 1996 : [recenzja] / Monika Kwiecińska.s. 269 - 275CZYSTY TEKST
Monika Kwiecińska, Paul Heelas, Scott Lash, Paul Morris, "Detraditionalization. Critical Reflections on Authority and Identity", Paul Heelas, Scott Lash, Paul Morris (red.), Oxford 1996 : [recenzja] / Monika Kwiecińska., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 269 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kwiecińska, Paul Heelas, Scott Lash, Paul Morris", title = ""Detraditionalization. Critical Reflections on Authority and Identity", Paul Heelas, Scott Lash, Paul Morris (red.), Oxford 1996 : [recenzja] / Monika Kwiecińska.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "269 - 275" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Borowicz, Socjalizacja : czym jest? / Ryszard Borowicz., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 257 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Borowicz", title = "Socjalizacja : czym jest? / Ryszard Borowicz.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "257 - 267" }
-
CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Podręcznik badań jakościowych / Zbigniew Kwieciński., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Podręcznik badań jakościowych / Zbigniew Kwieciński.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "3 - 4" }
-
Obecne trendy i działania polityczne w szkolnictwie wyższym / A. Vic Kelly ; tł. Piotr Kwieciński.s. 129 - 142CZYSTY TEKST
A. Vic Kelly, Piotr Kwieciński, Obecne trendy i działania polityczne w szkolnictwie wyższym / A. Vic Kelly ; tł. Piotr Kwieciński., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 129 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " A. Vic Kelly, Piotr Kwieciński", title = "Obecne trendy i działania polityczne w szkolnictwie wyższym / A. Vic Kelly ; tł. Piotr Kwieciński.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "129 - 142" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Szkudlarek, Poststrukturalizm a metodologia pedagogiki / Tomasz Szkudlarek., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 167 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Szkudlarek", title = "Poststrukturalizm a metodologia pedagogiki / Tomasz Szkudlarek.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "167 - 199" }