-
Vivat Comenius : (Disident a exulant v přílivu a odlivu času)s. 9 - 32CZYSTY TEKST
Miroslav Somr, Vivat Comenius : (Disident a exulant v přílivu a odlivu času), Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 9 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Miroslav Somr", title = "Vivat Comenius : (Disident a exulant v přílivu a odlivu času)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "9 - 32" }
-
Aktualne konteksty wychowania przez pracę i do pracy w pedagogice przedszkolnejs. 33 - 51CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Aktualne konteksty wychowania przez pracę i do pracy w pedagogice przedszkolnej, Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 33 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Aktualne konteksty wychowania przez pracę i do pracy w pedagogice przedszkolnej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "33 - 51" }
-
Edukacja jako przedmiot realistycznie ukształtowanego habitusu w kontekście realizmu spekulatywnego : (próba sprowadzenia edukacji do rzeczywistości składającej się wyłącznie z przedmiotów)s. 53 - 88CZYSTY TEKST
Mariusz Dembiński, Edukacja jako przedmiot realistycznie ukształtowanego habitusu w kontekście realizmu spekulatywnego : (próba sprowadzenia edukacji do rzeczywistości składającej się wyłącznie z przedmiotów), Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 53 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Dembiński", title = "Edukacja jako przedmiot realistycznie ukształtowanego habitusu w kontekście realizmu spekulatywnego : (próba sprowadzenia edukacji do rzeczywistości składającej się wyłącznie z przedmiotów)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "53 - 88" }
-
Ewaluacja i ocena, dylematy i wątpliwościs. 89 - 97CZYSTY TEKST
Krzysztof Zajdel, Ewaluacja i ocena, dylematy i wątpliwości, Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 89 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Zajdel", title = "Ewaluacja i ocena, dylematy i wątpliwości", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "89 - 97" }
-
Współczesny charakter myśli pedagogicznej Mencjusza, drugiego wielkiego konfucjanistys. 99 - 124CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Współczesny charakter myśli pedagogicznej Mencjusza, drugiego wielkiego konfucjanisty , Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 99 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Współczesny charakter myśli pedagogicznej Mencjusza, drugiego wielkiego konfucjanisty ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "99 - 124" }
-
Wizerunek ciała młodzieży o zaniżonej samoocenies. 125 - 145CZYSTY TEKST
Danuta Wosik-Kawala, Wizerunek ciała młodzieży o zaniżonej samoocenie, Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 125 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Wosik-Kawala", title = "Wizerunek ciała młodzieży o zaniżonej samoocenie", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "125 - 145" }
-
Przesiewowe badania słuchu jako możliwość wyrównywania szans edukacyjnych u dzieci z niedosłuchem w wieku szkolnyms. 147 - 163CZYSTY TEKST
Ewa Żukowicka, Przesiewowe badania słuchu jako możliwość wyrównywania szans edukacyjnych u dzieci z niedosłuchem w wieku szkolnym, Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 147 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Żukowicka", title = "Przesiewowe badania słuchu jako możliwość wyrównywania szans edukacyjnych u dzieci z niedosłuchem w wieku szkolnym", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "147 - 163" }
-
The DETERMINANTS of cooperation between schools and families in partnership and parenthood Educations. 165 - 174CZYSTY TEKST
Tomáš Turzák, The DETERMINANTS of cooperation between schools and families in partnership and parenthood Education, Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 165 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Tomáš Turzák", title = "The DETERMINANTS of cooperation between schools and families in partnership and parenthood Education", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "165 - 174" }
-
Autorska metoda pracy dydaktyczno-wychowawczej z dzieckiem z ADHD z Czeczenii : studium przypadkus. 175 - 189CZYSTY TEKST
Edyta Januszewska, Autorska metoda pracy dydaktyczno-wychowawczej z dzieckiem z ADHD z Czeczenii : studium przypadku, Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 175 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Januszewska", title = "Autorska metoda pracy dydaktyczno-wychowawczej z dzieckiem z ADHD z Czeczenii : studium przypadku", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "175 - 189" }
-
"Pedagogika porównawcza : problemy, stan badań i perspektywy rozwoju", Renata Nowakowska-Siuta, Kraków 2014 : [recenzja]s. 191 - 196CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska, Renata Nowakowska-Siuta, "Pedagogika porównawcza : problemy, stan badań i perspektywy rozwoju", Renata Nowakowska-Siuta, Kraków 2014 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 191 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska, Renata Nowakowska-Siuta", title = ""Pedagogika porównawcza : problemy, stan badań i perspektywy rozwoju", Renata Nowakowska-Siuta, Kraków 2014 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "191 - 196" }
-
"Wstyd", Elżbieta Czykwin, Kraków 2013 : [recenzja]s. 197 - 208CZYSTY TEKST
Elżbieta Czykwin, Michał Paluch, "Wstyd", Elżbieta Czykwin, Kraków 2013 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 197 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Czykwin, Michał Paluch", title = ""Wstyd", Elżbieta Czykwin, Kraków 2013 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "197 - 208" }
-
Sprawozdanie z międzynarodowego sympozjum naukowego pt. "Skazani na konflikt? Tożsamości religijne, narodowe i kulturowe w poszukiwaniu modeli współistnienia", Warszawa, 19-20 maja 2014 rokus. 209 - 213CZYSTY TEKST
Joanna Kluczyńska, Sprawozdanie z międzynarodowego sympozjum naukowego pt. "Skazani na konflikt? Tożsamości religijne, narodowe i kulturowe w poszukiwaniu modeli współistnienia", Warszawa, 19-20 maja 2014 roku, Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 209 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kluczyńska", title = "Sprawozdanie z międzynarodowego sympozjum naukowego pt. "Skazani na konflikt? Tożsamości religijne, narodowe i kulturowe w poszukiwaniu modeli współistnienia", Warszawa, 19-20 maja 2014 roku", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "209 - 213" }
-
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji "Uniwersalizm pracy ludzkiej. Współczesne konotacje", która odbyła się w dniach 29-30 maja 2014 w Krakowie, pod patronatem naukowym Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauks. 215 - 218CZYSTY TEKST
Norbert G. Pikuła, Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji "Uniwersalizm pracy ludzkiej. Współczesne konotacje", która odbyła się w dniach 29-30 maja 2014 w Krakowie, pod patronatem naukowym Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk, Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 215 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Norbert G. Pikuła", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji "Uniwersalizm pracy ludzkiej. Współczesne konotacje", która odbyła się w dniach 29-30 maja 2014 w Krakowie, pod patronatem naukowym Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "215 - 218" }
-
Badania biograficznes. 219 - 222CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Badania biograficzne, Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 219 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Badania biograficzne", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "219 - 222" }