-
Erinnerungslernen an die Shoah - Menschenrechtsbildung und Prävention gegen Antisemitismuss. 9 - 36CZYSTY TEKST
Wilhelm Schwendemann, Erinnerungslernen an die Shoah - Menschenrechtsbildung und Prävention gegen Antisemitismus , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 1 (30), s. 9 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Wilhelm Schwendemann", title = "Erinnerungslernen an die Shoah - Menschenrechtsbildung und Prävention gegen Antisemitismus ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 1 (30)", pages = "9 - 36" }
-
Pokolenie Millenialsów na rynku pracy w Polsce : generacja «work-life-balance»?s. 37 - 58CZYSTY TEKST
Patryk Barszcz, Pokolenie Millenialsów na rynku pracy w Polsce : generacja «work-life-balance»?, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 1 (30), s. 37 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Patryk Barszcz", title = "Pokolenie Millenialsów na rynku pracy w Polsce : generacja «work-life-balance»?", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 1 (30)", pages = "37 - 58" }
-
Wsparcie samotnego ojcostwas. 59 - 76CZYSTY TEKST
Krzysztof Zajdel, Wsparcie samotnego ojcostwa , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 1 (30), s. 59 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Zajdel", title = "Wsparcie samotnego ojcostwa ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 1 (30)", pages = "59 - 76" }
-
"Szkoła jako kosmos działań i możliwości" : etnograficzne studium przypadku szkoły Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Warszawies. 77 - 114CZYSTY TEKST
Marta Krasuska-Betiuk, Edyta Żebrowska, "Szkoła jako kosmos działań i możliwości" : etnograficzne studium przypadku szkoły Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Warszawie , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 1 (30), s. 77 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Krasuska-Betiuk, Edyta Żebrowska", title = ""Szkoła jako kosmos działań i możliwości" : etnograficzne studium przypadku szkoły Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Warszawie ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 1 (30)", pages = "77 - 114" }
-
Doświadczenie epifanii : konteksty stawania się nauczycielem w perspektywie interakcyjnejs. 115 - 137CZYSTY TEKST
Gabriela Dobińska, Doświadczenie epifanii : konteksty stawania się nauczycielem w perspektywie interakcyjnej , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 1 (30), s. 115 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Dobińska", title = "Doświadczenie epifanii : konteksty stawania się nauczycielem w perspektywie interakcyjnej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 1 (30)", pages = "115 - 137" }
-
"Trzecia fala" : Inkluzja społeczna i renesans postawy obywatelskiej wśród młodych Polaków - kontekst historyczny, społeczny i edukacyjnys. 139 - 162CZYSTY TEKST
Dagna Dejna, Filip Nalaskowski, "Trzecia fala" : Inkluzja społeczna i renesans postawy obywatelskiej wśród młodych Polaków - kontekst historyczny, społeczny i edukacyjny , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 1 (30), s. 139 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Dagna Dejna, Filip Nalaskowski", title = ""Trzecia fala" : Inkluzja społeczna i renesans postawy obywatelskiej wśród młodych Polaków - kontekst historyczny, społeczny i edukacyjny ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 1 (30)", pages = "139 - 162" }
-
"Wielka wyprawa Molly" (2016), jako (niewykorzystana) lekcja wychowania w demokracji i do demokracji oraz otwartości i tolerancjis. 163 - 183CZYSTY TEKST
Anna Sanecka, "Wielka wyprawa Molly" (2016), jako (niewykorzystana) lekcja wychowania w demokracji i do demokracji oraz otwartości i tolerancji , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 1 (30), s. 163 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Sanecka", title = ""Wielka wyprawa Molly" (2016), jako (niewykorzystana) lekcja wychowania w demokracji i do demokracji oraz otwartości i tolerancji ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 1 (30)", pages = "163 - 183" }
-
Epifaniczne "Doświadczenie Trzeciej Fali" - Ron Jones i uczniowies. 185 - 211CZYSTY TEKST
Agata Marciniak, Epifaniczne "Doświadczenie Trzeciej Fali" - Ron Jones i uczniowie , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 1 (30), s. 185 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Marciniak", title = "Epifaniczne "Doświadczenie Trzeciej Fali" - Ron Jones i uczniowie ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 1 (30)", pages = "185 - 211" }
-
"Psychologie komunismu : Ojedinělý pohled na čtyřicetileté období komunismu u nás", Jindřich Kabát, Praha 2011 : [recenzja]s. 213 - 217CZYSTY TEKST
Jindřich Kabát, Bogusław Śliwerski, "Psychologie komunismu : Ojedinělý pohled na čtyřicetileté období komunismu u nás", Jindřich Kabát, Praha 2011 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 1 (30), s. 213 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Jindřich Kabát, Bogusław Śliwerski", title = ""Psychologie komunismu : Ojedinělý pohled na čtyřicetileté období komunismu u nás", Jindřich Kabát, Praha 2011 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 1 (30)", pages = "213 - 217" }
-
Glottodydaktykas. 219 - 221CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Glottodydaktyka , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 1 (30), s. 219 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Glottodydaktyka ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 1 (30)", pages = "219 - 221" }