-
CZYSTY TEKST
Aleksander Piecuch, Wstęp = Introduction , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Piecuch", title = "Wstęp = Introduction ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "7 - 8" }
-
Problemy informatyzacji współczesnego społeczeństwa = Problems with the Computerization of the Modern Societys. 11 - 17CZYSTY TEKST
Sławomir Iskierka, Zbigniew Weżgowiec, Problemy informatyzacji współczesnego społeczeństwa = Problems with the Computerization of the Modern Society , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 11 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Iskierka, Zbigniew Weżgowiec", title = "Problemy informatyzacji współczesnego społeczeństwa = Problems with the Computerization of the Modern Society ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "11 - 17" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksander Piecuch, Media cyfrowe a kultura = Digital Media and Culture , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 18 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Piecuch", title = "Media cyfrowe a kultura = Digital Media and Culture ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "18 - 23" }
-
Technologie informacyjne w świetle praktyk czytelniczych = Information Technologies in the Light of Reading Practicess. 24 - 31CZYSTY TEKST
Marek Kęsy, Technologie informacyjne w świetle praktyk czytelniczych = Information Technologies in the Light of Reading Practices , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 24 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Kęsy", title = "Technologie informacyjne w świetle praktyk czytelniczych = Information Technologies in the Light of Reading Practices ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "24 - 31" }
-
Personalizacja profili internetowych wyzwaniem dla współczesnej edukacji = Personalisation of Internet Profiles as a Challenge for Contemporary Educations. 32 - 39CZYSTY TEKST
Sławomir Iskierka, Zbigniew Weżgowiec, Personalizacja profili internetowych wyzwaniem dla współczesnej edukacji = Personalisation of Internet Profiles as a Challenge for Contemporary Education , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 32 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Iskierka, Zbigniew Weżgowiec", title = "Personalizacja profili internetowych wyzwaniem dla współczesnej edukacji = Personalisation of Internet Profiles as a Challenge for Contemporary Education ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "32 - 39" }
-
Humanista-inżynier, czyli o społecznym wymiarze informatyki = Humanist-Engineer, about the Social Dimension for Computer Sciences. 40 - 46CZYSTY TEKST
Marzena Żurek, Humanista-inżynier, czyli o społecznym wymiarze informatyki = Humanist-Engineer, about the Social Dimension for Computer Science , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 40 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Żurek", title = "Humanista-inżynier, czyli o społecznym wymiarze informatyki = Humanist-Engineer, about the Social Dimension for Computer Science ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "40 - 46" }
-
Przetwarzanie danych biometrycznych w usługach elektronicznych = Processing of Biometric Data in Electronic Servicess. 47 - 54CZYSTY TEKST
Iwona Iskierka, Przetwarzanie danych biometrycznych w usługach elektronicznych = Processing of Biometric Data in Electronic Services , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 47 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Iskierka", title = "Przetwarzanie danych biometrycznych w usługach elektronicznych = Processing of Biometric Data in Electronic Services ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "47 - 54" }
-
Najważniejsze idee czwartej rewolucji przemysłowej («Industrie 4.0») = The Most Important Ideas of the Fourth Industrial Revolutions. 55 - 63CZYSTY TEKST
Waldemar Furmanek, Najważniejsze idee czwartej rewolucji przemysłowej («Industrie 4.0») = The Most Important Ideas of the Fourth Industrial Revolution , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 55 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Furmanek", title = "Najważniejsze idee czwartej rewolucji przemysłowej («Industrie 4.0») = The Most Important Ideas of the Fourth Industrial Revolution ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "55 - 63" }
-
Wokół debaty "ed-tech" : krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii = Around the "Ed-Tech" Debate : A Criticism on the Educational Use of New Technologiess. 67 - 75CZYSTY TEKST
Krzysztof Łuszczek, Wokół debaty "ed-tech" : krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii = Around the "Ed-Tech" Debate : A Criticism on the Educational Use of New Technologies , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 67 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Łuszczek", title = "Wokół debaty "ed-tech" : krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii = Around the "Ed-Tech" Debate : A Criticism on the Educational Use of New Technologies ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "67 - 75" }
-
Postawy nauczycieli wobec edukacji informatycznej i medialnej e szkole = Teacher's Attitudes towards Informatic and Media Education at Schools. 76 - 84CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Postawy nauczycieli wobec edukacji informatycznej i medialnej e szkole = Teacher's Attitudes towards Informatic and Media Education at School, Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 76 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Postawy nauczycieli wobec edukacji informatycznej i medialnej e szkole = Teacher's Attitudes towards Informatic and Media Education at School", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "76 - 84" }
-
Technologie informacyjne w nauczaniu geometrii w szkole podstawowej = Information Technologies in Learning Geometry in Primary Schools. 85 - 90CZYSTY TEKST
Ewa Falkiewicz, Monika Maj, Technologie informacyjne w nauczaniu geometrii w szkole podstawowej = Information Technologies in Learning Geometry in Primary School, Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 85 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Falkiewicz, Monika Maj", title = "Technologie informacyjne w nauczaniu geometrii w szkole podstawowej = Information Technologies in Learning Geometry in Primary School", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "85 - 90" }
-
E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie = E-Learning of Students on the Example of Universities in Szczecins. 91 - 104CZYSTY TEKST
Agnieszka Szewczyk, E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie = E-Learning of Students on the Example of Universities in Szczecin , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 91 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szewczyk", title = "E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie = E-Learning of Students on the Example of Universities in Szczecin ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "91 - 104" }
-
E-learning - zalety i wady z punktu widzenia studenta = E-Learning - Advantages and Disadvantages from the Student's Point of Views. 105 - 112CZYSTY TEKST
Artur Hermanowicz, Agnieszka Molga, Patrycja Sito, E-learning - zalety i wady z punktu widzenia studenta = E-Learning - Advantages and Disadvantages from the Student's Point of View , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 105 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Hermanowicz, Agnieszka Molga, Patrycja Sito", title = "E-learning - zalety i wady z punktu widzenia studenta = E-Learning - Advantages and Disadvantages from the Student's Point of View ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "105 - 112" }
-
Polska szkoła w dobie zagrożenia cyberprzestępczością = Polish School in the Age of Cybercrime Threats. 113 - 118CZYSTY TEKST
Katarzyna Gawrol, Polska szkoła w dobie zagrożenia cyberprzestępczością = Polish School in the Age of Cybercrime Threat, Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 113 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Gawrol", title = "Polska szkoła w dobie zagrożenia cyberprzestępczością = Polish School in the Age of Cybercrime Threat", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "113 - 118" }
-
Nauka programowania/kodowania w edukacji najmłodszych = Teaching Programming/Coding in Children's Educations. 121 - 128CZYSTY TEKST
Beata Kuźmińska-Sołśnia, Nauka programowania/kodowania w edukacji najmłodszych = Teaching Programming/Coding in Children's Education , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 121 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Kuźmińska-Sołśnia", title = "Nauka programowania/kodowania w edukacji najmłodszych = Teaching Programming/Coding in Children's Education ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "121 - 128" }
-
Nowe sposoby nauki programowania w edukacji wczesnoszkolnej = The New Ways of Teaching Software in Early School Educations. 129 - 134CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Nowe sposoby nauki programowania w edukacji wczesnoszkolnej = The New Ways of Teaching Software in Early School Education , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 129 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Nowe sposoby nauki programowania w edukacji wczesnoszkolnej = The New Ways of Teaching Software in Early School Education ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "129 - 134" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Myśliwiec, Nie tylko «najmłodsi programują!» = «Programming: not Only for Kids», Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 135 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Myśliwiec", title = "Nie tylko «najmłodsi programują!» = «Programming: not Only for Kids»", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "135 - 140" }
-
Raspberry Pi jako środowisko edukacyjne = Raspberry Pi as an Educational Environments. 141 - 146CZYSTY TEKST
Stanisław Szabłowski, Raspberry Pi jako środowisko edukacyjne = Raspberry Pi as an Educational Environment , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 141 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Szabłowski", title = "Raspberry Pi jako środowisko edukacyjne = Raspberry Pi as an Educational Environment ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "141 - 146" }
-
Praktyczne aspekty nauki programowania w szkole średniej = TheNuts and Bolts of Programming Science in Secondary Schools. 147 - 152CZYSTY TEKST
Piotr Kisiel, Praktyczne aspekty nauki programowania w szkole średniej = TheNuts and Bolts of Programming Science in Secondary School, Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 147 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kisiel", title = "Praktyczne aspekty nauki programowania w szkole średniej = TheNuts and Bolts of Programming Science in Secondary School", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "147 - 152" }
-
Wyszukiwanie obiektów o podobnych cechach w bazie danych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji = Search for Objects with Similar Features in the Database Using Artificial Intelligences. 153 - 158CZYSTY TEKST
Jacek Wołoszyn, Wyszukiwanie obiektów o podobnych cechach w bazie danych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji = Search for Objects with Similar Features in the Database Using Artificial Intelligence , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 153 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Wołoszyn", title = "Wyszukiwanie obiektów o podobnych cechach w bazie danych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji = Search for Objects with Similar Features in the Database Using Artificial Intelligence ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "153 - 158" }
-
Operatory i ich przeciążanie w aspekcie programowania przetwarzania danych wielowymiarowych = Operators and their Overloading in Terms of Programming Processing of Multi-Dimensional Datas. 159 - 164CZYSTY TEKST
Artur Hermanowicz, Agnieszka Molga, Operatory i ich przeciążanie w aspekcie programowania przetwarzania danych wielowymiarowych = Operators and their Overloading in Terms of Programming Processing of Multi-Dimensional Data, Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 159 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Hermanowicz, Agnieszka Molga", title = "Operatory i ich przeciążanie w aspekcie programowania przetwarzania danych wielowymiarowych = Operators and their Overloading in Terms of Programming Processing of Multi-Dimensional Data", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "159 - 164" }