-
CZYSTY TEKST
Grażyna Zarzycka, Wstęp : Refleksje lingwistyczno-kulturowe w glottodydaktyce polonistycznej, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Zarzycka", title = "Wstęp : Refleksje lingwistyczno-kulturowe w glottodydaktyce polonistycznej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "5 - 7" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Garncarek, Językowa wyobraźnia etnograficzna w glottodydaktyce, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Garncarek", title = "Językowa wyobraźnia etnograficzna w glottodydaktyce", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "9 - 22" }
-
, Kultura jako przestrzeń ścierających się dyskursów i negocjowania znaczeń : o nauczaniu języka polskiego jako obcego opartym na etnografii mówienia oraz filozofii konfliktus. 23 - 34CZYSTY TEKST
Tamara Czerkies, , Kultura jako przestrzeń ścierających się dyskursów i negocjowania znaczeń : o nauczaniu języka polskiego jako obcego opartym na etnografii mówienia oraz filozofii konfliktu, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 23 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Tamara Czerkies", title = ", Kultura jako przestrzeń ścierających się dyskursów i negocjowania znaczeń : o nauczaniu języka polskiego jako obcego opartym na etnografii mówienia oraz filozofii konfliktu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "23 - 34" }
-
Czy mówienie o emocjach w języku obcym jest możliwe? O potrzebie rekonstruowania skryptów kulturowych wyrażania emocji dla glottodydaktyki polszczyznys. 35 - 43CZYSTY TEKST
Elżbieta Łątka, Czy mówienie o emocjach w języku obcym jest możliwe? O potrzebie rekonstruowania skryptów kulturowych wyrażania emocji dla glottodydaktyki polszczyzny, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 35 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Łątka", title = "Czy mówienie o emocjach w języku obcym jest możliwe? O potrzebie rekonstruowania skryptów kulturowych wyrażania emocji dla glottodydaktyki polszczyzny", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "35 - 43" }
-
Lingwistyka kulturowa w służbie glottodydaktyki ‒ zastosowanie badań stereotypów językowych do opisu użytkowników języków dziedziczonych w USAs. 45 - 54CZYSTY TEKST
Iwona Dembowska-Wosik, Lingwistyka kulturowa w służbie glottodydaktyki ‒ zastosowanie badań stereotypów językowych do opisu użytkowników języków dziedziczonych w USA, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 45 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Dembowska-Wosik", title = "Lingwistyka kulturowa w służbie glottodydaktyki ‒ zastosowanie badań stereotypów językowych do opisu użytkowników języków dziedziczonych w USA", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "45 - 54" }
-
CZYSTY TEKST
Aneta Strzelecka, Emilia Sztabnicka-Gradowska, W stronę interkulturowego rozmówcy : badania oparte na teorii leksykultury, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 55 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Strzelecka, Emilia Sztabnicka-Gradowska", title = "W stronę interkulturowego rozmówcy : badania oparte na teorii leksykultury", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "55 - 67" }
-
O kognitywnych uwarunkowaniach współczesnej glottodydaktyki: kategorie gramatyczne w nauczaniu Ukraińców języka polskiegos. 69 - 82CZYSTY TEKST
Ałła Krawczuk, O kognitywnych uwarunkowaniach współczesnej glottodydaktyki: kategorie gramatyczne w nauczaniu Ukraińców języka polskiego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 69 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Ałła Krawczuk", title = "O kognitywnych uwarunkowaniach współczesnej glottodydaktyki: kategorie gramatyczne w nauczaniu Ukraińców języka polskiego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "69 - 82" }
-
Językowy obraz świata zamknięty w składni? Hipotezy na podstawie badań błędów popełnianych w pracach pisemnych przez uczących się języka polskiego na Ukrainies. 83 - 91CZYSTY TEKST
Jerzy Kowalewski, Językowy obraz świata zamknięty w składni? Hipotezy na podstawie badań błędów popełnianych w pracach pisemnych przez uczących się języka polskiego na Ukrainie, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 83 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Kowalewski", title = "Językowy obraz świata zamknięty w składni? Hipotezy na podstawie badań błędów popełnianych w pracach pisemnych przez uczących się języka polskiego na Ukrainie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "83 - 91" }
-
Metoda gramatyczno-tłumaczeniowa oraz elementy przekładu w glottodydaktyce polonistycznejs. 93 - 103CZYSTY TEKST
Kamil Szafraniec, Metoda gramatyczno-tłumaczeniowa oraz elementy przekładu w glottodydaktyce polonistycznej, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 93 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Kamil Szafraniec", title = "Metoda gramatyczno-tłumaczeniowa oraz elementy przekładu w glottodydaktyce polonistycznej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "93 - 103" }
-
CZYSTY TEKST
Wiola Próchniak, Poetyckie obrazy polskiej kultury , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 105 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Wiola Próchniak", title = "Poetyckie obrazy polskiej kultury ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "105 - 119" }
-
Blaski i cienie wykorzystywania tekstów kabaretowych na lekcjach języka polskiego jako obcegos. 121 - 130CZYSTY TEKST
Beata Grochala, Blaski i cienie wykorzystywania tekstów kabaretowych na lekcjach języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 121 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Grochala", title = "Blaski i cienie wykorzystywania tekstów kabaretowych na lekcjach języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "121 - 130" }
-
Categorization of foreigner groups by their labeling : based on the analysis of the Polish press discourses. 131 - 143CZYSTY TEKST
Grażyna Zarzycka, Categorization of foreigner groups by their labeling : based on the analysis of the Polish press discourse, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 131 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Zarzycka", title = "Categorization of foreigner groups by their labeling : based on the analysis of the Polish press discourse", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "131 - 143" }
-
"Grzeczność językowa w polszczyźnie cudzoziemców : wybrane zagadnienia", Anna Żurek, Łask 2008 : [recenzja]s. 145 - 148CZYSTY TEKST
Beata Grochala, Anna Żurek, "Grzeczność językowa w polszczyźnie cudzoziemców : wybrane zagadnienia", Anna Żurek, Łask 2008 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 145 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Grochala, Anna Żurek", title = ""Grzeczność językowa w polszczyźnie cudzoziemców : wybrane zagadnienia", Anna Żurek, Łask 2008 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "145 - 148" }
-
"Kompetencja leksykalna uczących się języka polskiego jako obcego w świetle badań ilościowych", Anna Seretny, Kraków 2011 : [recenzja]s. 148 - 152CZYSTY TEKST
Grzegorz Rudziński, Anna Seretny, "Kompetencja leksykalna uczących się języka polskiego jako obcego w świetle badań ilościowych", Anna Seretny, Kraków 2011 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 148 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Rudziński, Anna Seretny", title = ""Kompetencja leksykalna uczących się języka polskiego jako obcego w świetle badań ilościowych", Anna Seretny, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "148 - 152" }
-
"Dydaktyka kultury polskiej w kształceniu językowym cudzoziemców : podejście porównawcze", Przemysław E. Gębal, Kraków 2010 : [recenzja]s. 152 - 156CZYSTY TEKST
Przemysław E. Gębal, Grażyna Zarzycka, "Dydaktyka kultury polskiej w kształceniu językowym cudzoziemców : podejście porównawcze", Przemysław E. Gębal, Kraków 2010 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 152 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław E. Gębal, Grażyna Zarzycka", title = ""Dydaktyka kultury polskiej w kształceniu językowym cudzoziemców : podejście porównawcze", Przemysław E. Gębal, Kraków 2010 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "152 - 156" }
-
"40 koncepcji dobrych lekcji", red. A. Rabiej, H. Marczyńska, B. Zaręba, Kraków 2011 : [recenzja]s. 156 - 157CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, H. Marczyńska, A. Rabiej, B. Zaręba, "40 koncepcji dobrych lekcji", red. A. Rabiej, H. Marczyńska, B. Zaręba, Kraków 2011 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 156 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska, H. Marczyńska, A. Rabiej, B. Zaręba", title = ""40 koncepcji dobrych lekcji", red. A. Rabiej, H. Marczyńska, B. Zaręba, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "156 - 157" }