-
Od redakcji : współpraca nierównychs. 5 - 9CZYSTY TEKST
Piotr Kowzan, Od redakcji : współpraca nierównych , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 5 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowzan", title = "Od redakcji : współpraca nierównych ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "5 - 9" }
-
Editorial : The Cooperation of Unequalss. 11 - 15CZYSTY TEKST
Piotr Kowzan, Editorial : The Cooperation of Unequals , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 11 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowzan", title = "Editorial : The Cooperation of Unequals ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "11 - 15" }
-
Rancière'owskie interpretacje emancypacyjne : doświadczanie pracy akademickiej w uczelniach niepublicznych na ziemi warmińsko-mazurskiejs. 19 - 42CZYSTY TEKST
Joanna Rutkowiak, Rancière'owskie interpretacje emancypacyjne : doświadczanie pracy akademickiej w uczelniach niepublicznych na ziemi warmińsko-mazurskiej , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 19 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rutkowiak", title = "Rancière'owskie interpretacje emancypacyjne : doświadczanie pracy akademickiej w uczelniach niepublicznych na ziemi warmińsko-mazurskiej ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "19 - 42" }
-
Nie wiemy, czego się uczymy : esej przeciwko dekretowanej nierównościs. 43 - 53CZYSTY TEKST
Maria Reut, Nie wiemy, czego się uczymy : esej przeciwko dekretowanej nierówności , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 43 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Reut", title = "Nie wiemy, czego się uczymy : esej przeciwko dekretowanej nierówności ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "43 - 53" }
-
Emancypacja podmiotów, które (nie) umieją mówićs. 55 - 62CZYSTY TEKST
Tomasz Szkudlarek, Emancypacja podmiotów, które (nie) umieją mówić, Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 55 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Szkudlarek", title = "Emancypacja podmiotów, które (nie) umieją mówić", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "55 - 62" }
-
Zmiksowani(e) i dydaktyczne stawanie sięs. 63 - 70CZYSTY TEKST
Oskar Szwabowski, Zmiksowani(e) i dydaktyczne stawanie się , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 63 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Oskar Szwabowski", title = "Zmiksowani(e) i dydaktyczne stawanie się ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "63 - 70" }
-
Rancière'owska interpretacja pracy własnej w warszawskim niepublicznym liceum : emancypacja jako de-instrumentalizacjas. 71 - 76CZYSTY TEKST
Anna Blumsztajn, Rancière'owska interpretacja pracy własnej w warszawskim niepublicznym liceum : emancypacja jako de-instrumentalizacja , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 71 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Blumsztajn", title = "Rancière'owska interpretacja pracy własnej w warszawskim niepublicznym liceum : emancypacja jako de-instrumentalizacja ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "71 - 76" }
-
Uegzotycznianie dydaktyki akademickiejs. 77 - 83CZYSTY TEKST
Jarosław Jendza, Uegzotycznianie dydaktyki akademickiej , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 77 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jendza", title = "Uegzotycznianie dydaktyki akademickiej ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "77 - 83" }
-
Ponieważ sprawy są ulotne, trzeba mieć wprawne okos. 85 - 89CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Ponieważ sprawy są ulotne, trzeba mieć wprawne oko , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 85 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Ponieważ sprawy są ulotne, trzeba mieć wprawne oko ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "85 - 89" }
-
O zmianie hierarchicznego paradygmatu uniwersyteckiej zależności student-wykładowca w świetle działalności portugalistycznego koła przekładoznawczego Amor-Não-Me-Deixess. 93 - 105CZYSTY TEKST
Jakub Jankowski, O zmianie hierarchicznego paradygmatu uniwersyteckiej zależności student-wykładowca w świetle działalności portugalistycznego koła przekładoznawczego Amor-Não-Me-Deixes , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 93 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Jankowski", title = "O zmianie hierarchicznego paradygmatu uniwersyteckiej zależności student-wykładowca w świetle działalności portugalistycznego koła przekładoznawczego Amor-Não-Me-Deixes ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "93 - 105" }
-
Dydaktyka na scenie : autoetnografia performatywna performansów studentów i wykładowcys. 107 - 122CZYSTY TEKST
Monika Stodolna, Oskar Szwabowski, Paulina Wężniejewska, Dydaktyka na scenie : autoetnografia performatywna performansów studentów i wykładowcy , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 107 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Stodolna, Oskar Szwabowski, Paulina Wężniejewska", title = "Dydaktyka na scenie : autoetnografia performatywna performansów studentów i wykładowcy ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "107 - 122" }
-
Care, contingency and capability : ecological perspectives on higher educations. 123 - 138CZYSTY TEKST
Nini Fang, Elizabeth O'Brien, Anne Pirrie, Care, contingency and capability : ecological perspectives on higher education , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 123 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Nini Fang, Elizabeth O'Brien, Anne Pirrie", title = "Care, contingency and capability : ecological perspectives on higher education ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "123 - 138" }
-
Współautorstwo - wyzysk i współpraca (ze studentami)s. 139 - 155CZYSTY TEKST
Piotr Kowzan, Współautorstwo - wyzysk i współpraca (ze studentami) , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 139 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowzan", title = "Współautorstwo - wyzysk i współpraca (ze studentami) ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "139 - 155" }