-
Wprowadzenies. 7 - 8CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Wprowadzenie, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz", title = "Wprowadzenie", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "7 - 8" }
-
Chimera i wirtualna sieć, czyli przyczynek do nowego porządku świata : o związkach sztuki i nauki na przykładzie projektu "Art + Science Meeting"s. 9 - 22CZYSTY TEKST
Jadwiga Charzyńska, Chimera i wirtualna sieć, czyli przyczynek do nowego porządku świata : o związkach sztuki i nauki na przykładzie projektu "Art + Science Meeting", Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Charzyńska", title = "Chimera i wirtualna sieć, czyli przyczynek do nowego porządku świata : o związkach sztuki i nauki na przykładzie projektu "Art + Science Meeting"", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "9 - 22" }
-
Dzieci w kulturze cyfrowejs. 23 - 48CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Dzieci w kulturze cyfrowej, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 23 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz", title = "Dzieci w kulturze cyfrowej", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "23 - 48" }
-
Children within Mobile Technology : Interacting and Learnings. 49 - 62CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Children within Mobile Technology : Interacting and Learning, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 49 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa", title = "Children within Mobile Technology : Interacting and Learning", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "49 - 62" }
-
Aplikacje książkowe dla dzieci młodszych : między książką a grą komputerowąs. 63 - 70CZYSTY TEKST
Michał Zając, Aplikacje książkowe dla dzieci młodszych : między książką a grą komputerową, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 63 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Zając", title = "Aplikacje książkowe dla dzieci młodszych : między książką a grą komputerową", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "63 - 70" }
-
Możliwości nowych technologii w edukacji : przegląd aplikacji interaktywnych o potencjale rozwojowyms. 71 - 81CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Możliwości nowych technologii w edukacji : przegląd aplikacji interaktywnych o potencjale rozwojowym, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 71 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska", title = "Możliwości nowych technologii w edukacji : przegląd aplikacji interaktywnych o potencjale rozwojowym", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "71 - 81" }
-
Sumienie graczy : podejmowanie decyzji w fabularnych grach komputerowych w kontekście socjalizacji i wrażliwości społecznejs. 83 - 100CZYSTY TEKST
Piotr Prósinowski, Sumienie graczy : podejmowanie decyzji w fabularnych grach komputerowych w kontekście socjalizacji i wrażliwości społecznej, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 83 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Prósinowski", title = "Sumienie graczy : podejmowanie decyzji w fabularnych grach komputerowych w kontekście socjalizacji i wrażliwości społecznej", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "83 - 100" }
-
Badanie ku zmianie (z technologią mobilną w tle) : integracja i opór romskich rodzin wobec polityki wysiedleńs. 101 - 136CZYSTY TEKST
Tomasz Nowicki, Badanie ku zmianie (z technologią mobilną w tle) : integracja i opór romskich rodzin wobec polityki wysiedleń, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 101 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Nowicki", title = "Badanie ku zmianie (z technologią mobilną w tle) : integracja i opór romskich rodzin wobec polityki wysiedleń", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "101 - 136" }
-
Uwagi o pedagogicznej roli aktorów nie-ludzkichs. 137 - 147CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Uwagi o pedagogicznej roli aktorów nie-ludzkich, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 137 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński", title = "Uwagi o pedagogicznej roli aktorów nie-ludzkich", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "137 - 147" }