-
CZYSTY TEKST
Roman Leszczyński, Dysleksja jako ciągle aktualny problem pedagogiczny , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leszczyński", title = "Dysleksja jako ciągle aktualny problem pedagogiczny ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "9 - 18" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Luber, Pomoc jako kategoria moralna , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 19 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "Pomoc jako kategoria moralna ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "19 - 34" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Jaworska, Idea znaczenia teorii feministycznych oraz jej oznaki w życiu społecznym , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 35 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska", title = "Idea znaczenia teorii feministycznych oraz jej oznaki w życiu społecznym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "35 - 48" }
-
CZYSTY TEKST
Anatol Bodanko, Piotr Kowolik, Konflikty w zakładzie pracy i szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 49 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Anatol Bodanko, Piotr Kowolik", title = "Konflikty w zakładzie pracy i szkole ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "49 - 76" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr T. Nowakowski, Etyczne aspekty przeprowadzania kolokwiów i egzaminów , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 77 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr T. Nowakowski", title = "Etyczne aspekty przeprowadzania kolokwiów i egzaminów ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "77 - 84" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Zagrożenia negatywnego wpływu na dzieci i młodzież , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Zagrożenia negatywnego wpływu na dzieci i młodzież ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "87 - 97" }
-
CZYSTY TEKST
Bronisław Wyczawski, Telewizja nośnikiem zmiany postaw dzieci i młodzieży , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 99 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Wyczawski", title = "Telewizja nośnikiem zmiany postaw dzieci i młodzieży ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "99 - 103" }
-
Problemy pedeutologiczne w świetle zawodowych doświadczeń nauczycieli wychowawcóws. 105 - 114CZYSTY TEKST
Kazimierz Ostrowski, Problemy pedeutologiczne w świetle zawodowych doświadczeń nauczycieli wychowawców , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Ostrowski", title = "Problemy pedeutologiczne w świetle zawodowych doświadczeń nauczycieli wychowawców ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "105 - 114" }
-
CZYSTY TEKST
Zofia Malec, Świadomość nauczycieli w udzielaniu pomocy przedmedycznej , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 115 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Malec", title = "Świadomość nauczycieli w udzielaniu pomocy przedmedycznej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "115 - 122" }
-
CZYSTY TEKST
Renata Stanek-Kozłowska, Rozumienie piękna przez młodych użytkowników języka , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 123 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Stanek-Kozłowska", title = "Rozumienie piękna przez młodych użytkowników języka ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "123 - 130" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Pindera, Funkcjonowanie dziecka w rodzinie niepełnej , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 131 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Pindera", title = "Funkcjonowanie dziecka w rodzinie niepełnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "131 - 135" }
-
Świadomość wychowawcza rodziny a adaptacja dziecka do warunków pierwszej klasy szkoły podstawowejs. 137 - 151CZYSTY TEKST
Maria K. Rokicka, Świadomość wychowawcza rodziny a adaptacja dziecka do warunków pierwszej klasy szkoły podstawowej , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 137 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Maria K. Rokicka", title = "Świadomość wychowawcza rodziny a adaptacja dziecka do warunków pierwszej klasy szkoły podstawowej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "137 - 151" }
-
Elementy grafologiczne pisma a sprawność ortograficzna uczniów w klasie trzeciejs. 153 - 162CZYSTY TEKST
Anna Guzy, Elementy grafologiczne pisma a sprawność ortograficzna uczniów w klasie trzeciej , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 153 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Guzy", title = "Elementy grafologiczne pisma a sprawność ortograficzna uczniów w klasie trzeciej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "153 - 162" }
-
CZYSTY TEKST
W. O. Gruszewskij, Komponenty psychologicznej kultury studentów , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 163 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " W. O. Gruszewskij", title = "Komponenty psychologicznej kultury studentów ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "163 - 171" }
-
Model zajęć muzyczno-słowno-ruchowych wspomagający rozwój dzieci o zróżnicowanym poziomie intelektualnym w młodszym wieku szkolnyms. 175 - 193CZYSTY TEKST
Maria Januszewska-Warych, Model zajęć muzyczno-słowno-ruchowych wspomagający rozwój dzieci o zróżnicowanym poziomie intelektualnym w młodszym wieku szkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 175 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Januszewska-Warych", title = "Model zajęć muzyczno-słowno-ruchowych wspomagający rozwój dzieci o zróżnicowanym poziomie intelektualnym w młodszym wieku szkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "175 - 193" }
-
CZYSTY TEKST
Bogdan Urbanek, Egzaminacyjny zawrót głowy , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 195 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Urbanek", title = "Egzaminacyjny zawrót głowy ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "195 - 205" }
-
Czytanie studyjne. Program uzupełniający z języka polskiego dla klasy humanistycznej liceum ogólnokształcącego : innowacja pedagogicznas. 207 - 225CZYSTY TEKST
Jolanta Malczewska, Czytanie studyjne. Program uzupełniający z języka polskiego dla klasy humanistycznej liceum ogólnokształcącego : innowacja pedagogiczna , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 207 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Malczewska", title = "Czytanie studyjne. Program uzupełniający z języka polskiego dla klasy humanistycznej liceum ogólnokształcącego : innowacja pedagogiczna ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "207 - 225" }
-
"Szkolny słownik ortograficzny z wierszykami", Edward Polański, Ewa Dereń, Warszawa 2007 : [recenzja]s. 229 - 230CZYSTY TEKST
Ewa Dereń, Piotr Kowolik, Edward Polański, "Szkolny słownik ortograficzny z wierszykami", Edward Polański, Ewa Dereń, Warszawa 2007 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 229 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dereń, Piotr Kowolik, Edward Polański", title = ""Szkolny słownik ortograficzny z wierszykami", Edward Polański, Ewa Dereń, Warszawa 2007 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "229 - 230" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Warto przeczytać - informacje o nowowściach wydawniczych , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 230 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Warto przeczytać - informacje o nowowściach wydawniczych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "230 - 231" }
-
Prof. dr hab. Jan Poplucz (1932–2008) – pedagog, dydaktyk, pedeutolog – wspomnienies. 235 - 239CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Prof. dr hab. Jan Poplucz (1932–2008) – pedagog, dydaktyk, pedeutolog – wspomnienie , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 235 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Prof. dr hab. Jan Poplucz (1932–2008) – pedagog, dydaktyk, pedeutolog – wspomnienie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "235 - 239" }
-
CZYSTY TEKST
Edward Wilczkowski, Profesor Borys Fedoryszyn na zawsze pozostanie w naszych sercach i pamięci , Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 240 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Wilczkowski", title = "Profesor Borys Fedoryszyn na zawsze pozostanie w naszych sercach i pamięci ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "240 - 241" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje o autorach., Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 243
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje o autorach.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "243" }
-
CZYSTY TEKST
Wskazówki dla autorów., Nauczyciel i Szkoła, 2008 / Tom 1-2 (38-39), s. 244
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wskazówki dla autorów.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2008 / Tom 1-2 (38-39)", pages = "244" }