-
Koszty jakości jako narzędzie efektywnego stosowania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwies. 5 - 19CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Koszty jakości jako narzędzie efektywnego stosowania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 5 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Koszty jakości jako narzędzie efektywnego stosowania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "5 - 19" }
-
CZYSTY TEKST
Ireneusz Antoni Lemański, Wpływ sztywności na rynku pracy na jego nierównowagę, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 21 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz Antoni Lemański", title = "Wpływ sztywności na rynku pracy na jego nierównowagę", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "21 - 48" }
-
CZYSTY TEKST
Lech Pałasz, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 49 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Pałasz", title = "Zarządzanie zasobami ludzkimi", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "49 - 66" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Rosak, Ewa Żebrowska-Rosak, Postawy pracowników wobec stosowanych narzędzi motywacji, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 67 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Rosak, Ewa Żebrowska-Rosak", title = "Postawy pracowników wobec stosowanych narzędzi motywacji", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "67 - 74" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Szlązak, Wanda Szlązak, Zarządzanie majątkiem obrotowym, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 75 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Szlązak, Wanda Szlązak", title = "Zarządzanie majątkiem obrotowym", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "75 - 84" }
-
Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skutecznośćs. 85 - 90CZYSTY TEKST
Radosław Szulc, Zbigniew Warzocha, Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skuteczność, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 85 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Szulc, Zbigniew Warzocha", title = "Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skuteczność", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "85 - 90" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Urban, Spójność społeczna w wybranych krajach UE w latach 1999-2004, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 91 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Urban", title = "Spójność społeczna w wybranych krajach UE w latach 1999-2004", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "91 - 99" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Urban, "Lider czy menedżer? Oto jest pytanie!", Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 101 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Urban", title = ""Lider czy menedżer? Oto jest pytanie!"", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "101 - 108" }
-
CZYSTY TEKST
Dagmara Wach, Newsletter jako narzędzie reklamy internetowej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 109 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Wach", title = "Newsletter jako narzędzie reklamy internetowej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "109 - 118" }
-
CZYSTY TEKST
Ireneusz Żuchowski, Segmentacja rynku - ujęcie teoretyczne, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 119 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz Żuchowski", title = "Segmentacja rynku - ujęcie teoretyczne", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "119 - 132" }