-
Teoretyczno-badawcze nurty w polskiej kreatologiip. 8 - 43Plain Text
Krzysztof J. Szmidt, Teoretyczno-badawcze nurty w polskiej kreatologii, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 8 - 43
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof J. Szmidt", title = "Teoretyczno-badawcze nurty w polskiej kreatologii", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "8 - 43" }
-
Kreatywność antropologicznap. 44 - 55Plain Text
Leszek Kopciuch, Kreatywność antropologiczna, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 44 - 55
BIBTEX@Article{ authors = "Leszek Kopciuch", title = "Kreatywność antropologiczna", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "44 - 55" }
-
Uwaga na twórczość! Poznawcze aspekty kreatywnościp. 56 - 67Plain Text
Krzysztof T. Piotrowski, Uwaga na twórczość! Poznawcze aspekty kreatywności, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 56 - 67
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof T. Piotrowski", title = "Uwaga na twórczość! Poznawcze aspekty kreatywności", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "56 - 67" }
-
Intermedialne warsztaty twórcze Przestrzenie Mixmedialne, czyli kształcenie wyobraźni z wyobraźniąp. 68 - 88Plain Text
Wiesława Limont, Intermedialne warsztaty twórcze Przestrzenie Mixmedialne, czyli kształcenie wyobraźni z wyobraźnią, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 68 - 88
BIBTEX@Article{ authors = "Wiesława Limont", title = "Intermedialne warsztaty twórcze Przestrzenie Mixmedialne, czyli kształcenie wyobraźni z wyobraźnią", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "68 - 88" }
-
Krytycznie o twórczości i twórczo o krytycyzmie – uwarunkowania oraz aplikacje postawy konstruktywnie krytycznejp. 89 - 105Plain Text
Iwona Czaja-Chudyba, Krytycznie o twórczości i twórczo o krytycyzmie – uwarunkowania oraz aplikacje postawy konstruktywnie krytycznej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 89 - 105
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Czaja-Chudyba", title = "Krytycznie o twórczości i twórczo o krytycyzmie – uwarunkowania oraz aplikacje postawy konstruktywnie krytycznej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "89 - 105" }
-
Teaching for Creativity: Mini-c, Little-c and Experiential Learning in College Classroomp. 106 - 132Plain Text
Magdalena Grohman, Teaching for Creativity: Mini-c, Little-c and Experiential Learning in College Classroom, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 106 - 132
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Grohman", title = "Teaching for Creativity: Mini-c, Little-c and Experiential Learning in College Classroom", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "106 - 132" }
-
Twórcze orientacje życiowe studentów Studium porównawczep. 133 - 158Plain Text
Agata Cudowska, Twórcze orientacje życiowe studentów Studium porównawcze, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 133 - 158
BIBTEX@Article{ authors = "Agata Cudowska", title = "Twórcze orientacje życiowe studentów Studium porównawcze", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "133 - 158" }
-
Jedna teoria – dwie inspiracje badawcze Relacje z badań prowadzonych z wykorzystaniem podejścia teoretyczno- -metodologicznego Howarda E. Gruberap. 159 - 182Plain Text
Monika Modrzejewska-Świgulska, Zofia Okraj, Jedna teoria – dwie inspiracje badawcze Relacje z badań prowadzonych z wykorzystaniem podejścia teoretyczno- -metodologicznego Howarda E. Grubera, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 159 - 182
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Modrzejewska-Świgulska, Zofia Okraj", title = "Jedna teoria – dwie inspiracje badawcze Relacje z badań prowadzonych z wykorzystaniem podejścia teoretyczno- -metodologicznego Howarda E. Grubera", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "159 - 182" }
-
Drama czy\i teatr. Aspekt procesualny i atrybutywny projektu dramowo-teatralnego Bezsenność Jutkip. 183 - 190Plain Text
Kamila Witerska, Drama czy\i teatr. Aspekt procesualny i atrybutywny projektu dramowo-teatralnego Bezsenność Jutki, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 183 - 190
BIBTEX@Article{ authors = "Kamila Witerska", title = "Drama czy\i teatr. Aspekt procesualny i atrybutywny projektu dramowo-teatralnego Bezsenność Jutki", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "183 - 190" }
-
Aktualizowanie potencjalności twórczej w kontekście kultury i sztuki a habitus pierwotny – rozważania obrazoburcze?p. 191 - 204Plain Text
Katarzyna Krasoń, Aktualizowanie potencjalności twórczej w kontekście kultury i sztuki a habitus pierwotny – rozważania obrazoburcze?, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 191 - 204
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Krasoń", title = "Aktualizowanie potencjalności twórczej w kontekście kultury i sztuki a habitus pierwotny – rozważania obrazoburcze?", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "191 - 204" }
-
Twórczy potencjał Internetu w zakresie upowszechniania kultury. Blogi o muzyce poważnejp. 205 - 220Plain Text
Magdalena Sasin, Twórczy potencjał Internetu w zakresie upowszechniania kultury. Blogi o muzyce poważnej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 205 - 220
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Sasin", title = "Twórczy potencjał Internetu w zakresie upowszechniania kultury. Blogi o muzyce poważnej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "205 - 220" }
-
Transgresja twórcza w procesie rozwoju osobistegop. 221 - 236Plain Text
Aleksandra Chmielińska, Transgresja twórcza w procesie rozwoju osobistego, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 221 - 236
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Chmielińska", title = "Transgresja twórcza w procesie rozwoju osobistego", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "221 - 236" }
-
Między twórczością, edukacją a wychowaniem. Miejsce relaksacji w praktyce pedagogicznejp. 237 - 251Plain Text
Angelika Cieślikowska-Ryczko, Gabriela Dobińska, Między twórczością, edukacją a wychowaniem. Miejsce relaksacji w praktyce pedagogicznej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 237 - 251
BIBTEX@Article{ authors = "Angelika Cieślikowska-Ryczko, Gabriela Dobińska", title = "Między twórczością, edukacją a wychowaniem. Miejsce relaksacji w praktyce pedagogicznej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "237 - 251" }
-
Recenzja: Scott Barry Kaufman, Carolyn Gregoire Kreatywni. I masz pomysł na wszystko, tłum. K. Mojkowska, Wyd. Muza, Warszawa 2018p. 252 - 255Plain Text
Magdalena Sasin, Recenzja: Scott Barry Kaufman, Carolyn Gregoire Kreatywni. I masz pomysł na wszystko, tłum. K. Mojkowska, Wyd. Muza, Warszawa 2018, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 252 - 255
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Sasin", title = "Recenzja: Scott Barry Kaufman, Carolyn Gregoire Kreatywni. I masz pomysł na wszystko, tłum. K. Mojkowska, Wyd. Muza, Warszawa 2018", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "252 - 255" }
-
Recenzja: The Nature of Human Creativity, edited by Robert J. Sternberg and James C. Kaufman, Cambridge University Press, Cambridge 2018p. 256 - 259Plain Text
Krzysztof J. Szmidt, Recenzja: The Nature of Human Creativity, edited by Robert J. Sternberg and James C. Kaufman, Cambridge University Press, Cambridge 2018, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 256 - 259
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof J. Szmidt", title = "Recenzja: The Nature of Human Creativity, edited by Robert J. Sternberg and James C. Kaufman, Cambridge University Press, Cambridge 2018", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "256 - 259" }
-
O Autorachp. 260 - 263Plain Text
O Autorach, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 260 - 263
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "O Autorach", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "260 - 263" }
-
About the Authorsp. 264 - 267Plain Text
About the Authors, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 264 - 267
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "About the Authors", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "264 - 267" }