-
Badanie modelu dojrzałości procesu jako paradygmatu doskonalenia procesu reklamowegos. 1 - 26CZYSTY TEKST
Daniel Adrian Doss, Russ Henley, Qiuqi Hong, Trey Picket, Badanie modelu dojrzałości procesu jako paradygmatu doskonalenia procesu reklamowego , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 1 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Adrian Doss, Russ Henley, Qiuqi Hong, Trey Picket", title = "Badanie modelu dojrzałości procesu jako paradygmatu doskonalenia procesu reklamowego ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "1 - 26" }
-
reklama zewnętrzna jako element wzmacniający kampanie rekrutacyjne szkół wyższychs. 27 - 50CZYSTY TEKST
Helena Rachwał, reklama zewnętrzna jako element wzmacniający kampanie rekrutacyjne szkół wyższych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 27 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Rachwał", title = "reklama zewnętrzna jako element wzmacniający kampanie rekrutacyjne szkół wyższych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "27 - 50" }
-
Jak pozyskać i zatrzymać młode talenty w sektorze nauki? : satysfakcja z pracy a skłonność do zmiany miejsca zatrudnienias. 51 - 76CZYSTY TEKST
Marzena Feldy, Jak pozyskać i zatrzymać młode talenty w sektorze nauki? : satysfakcja z pracy a skłonność do zmiany miejsca zatrudnienia , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 51 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Feldy", title = "Jak pozyskać i zatrzymać młode talenty w sektorze nauki? : satysfakcja z pracy a skłonność do zmiany miejsca zatrudnienia ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "51 - 76" }
-
Marketing dla organizacji naukowych - perspektywy i pytanias. 77 - 106CZYSTY TEKST
William Bradley Zehner II, Jacquelyn Anne Zehner, Marketing dla organizacji naukowych - perspektywy i pytania , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 77 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " William Bradley Zehner II, Jacquelyn Anne Zehner", title = "Marketing dla organizacji naukowych - perspektywy i pytania ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "77 - 106" }
-
Budowa strategii rozwoju uczelni wyższej z wykorzystaniem metodyki sesji strategicznych na przykładzie Akademii Sztuk Pięknych w Łodzis. 107 - 130CZYSTY TEKST
Piotr Mikosik, Budowa strategii rozwoju uczelni wyższej z wykorzystaniem metodyki sesji strategicznych na przykładzie Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 107 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikosik", title = "Budowa strategii rozwoju uczelni wyższej z wykorzystaniem metodyki sesji strategicznych na przykładzie Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "107 - 130" }
-
Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą w latach 2016-2019 - perspektywa młodych potencjalnych pracownikóws. 131 - 151CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą w latach 2016-2019 - perspektywa młodych potencjalnych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 131 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą w latach 2016-2019 - perspektywa młodych potencjalnych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "131 - 151" }
-
Ocena komunikacji marketingowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkims. 153 - 173CZYSTY TEKST
Sławomir Milczarek, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Ocena komunikacji marketingowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 153 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Milczarek, Magdalena Grębosz-Krawczyk", title = "Ocena komunikacji marketingowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "153 - 173" }
-
Zrozumienie czynników wpływających na intencje zakupowe konsumentów w internecie za pośrednictwem aplikacji mobilnej : postrzegana łatwość użytkowania, postrzegana użyteczność, jakość systemu, jakość informacji oraz jakość usługs. 175 - 205CZYSTY TEKST
Markun Hanjaya, Kenny S. Kom, Freddy Gunawan, Zrozumienie czynników wpływających na intencje zakupowe konsumentów w internecie za pośrednictwem aplikacji mobilnej : postrzegana łatwość użytkowania, postrzegana użyteczność, jakość systemu, jakość informacji oraz jakość usług , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 175 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Markun Hanjaya, Kenny S. Kom, Freddy Gunawan", title = "Zrozumienie czynników wpływających na intencje zakupowe konsumentów w internecie za pośrednictwem aplikacji mobilnej : postrzegana łatwość użytkowania, postrzegana użyteczność, jakość systemu, jakość informacji oraz jakość usług ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "175 - 205" }
-
Przyczyny braku zainteresowania polsich młodych pracowników uczelniami jako pracodawcami w kontekście postrzegania osób pracujących w tych organizacjachs. 207 - 229CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Przyczyny braku zainteresowania polsich młodych pracowników uczelniami jako pracodawcami w kontekście postrzegania osób pracujących w tych organizacjach , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 207 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Przyczyny braku zainteresowania polsich młodych pracowników uczelniami jako pracodawcami w kontekście postrzegania osób pracujących w tych organizacjach ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "207 - 229" }