-
CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, O stosowaniu hipotez w badaniach pedagogicznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 1 (45), s. 7 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając", title = "O stosowaniu hipotez w badaniach pedagogicznych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 1 (45)", pages = "7 - 27" }
-
Habermas o społeczeństwie obywatelskim, świecie życia i systemie : odkrywanie społeczego wymiaru teorii transformatywnejs. 29 - 46CZYSTY TEKST
Ted Fleming, Adrianna Nizińska, Habermas o społeczeństwie obywatelskim, świecie życia i systemie : odkrywanie społeczego wymiaru teorii transformatywnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 1 (45), s. 29 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Ted Fleming, Adrianna Nizińska", title = "Habermas o społeczeństwie obywatelskim, świecie życia i systemie : odkrywanie społeczego wymiaru teorii transformatywnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 1 (45)", pages = "29 - 46" }
-
Rozwój kulturowy rozumiany w kategoriach dramatu : brakujące ogniwo czy ukryte przesłanie L. S. Wygotskiego?s. 47 - 54CZYSTY TEKST
Maciej Kropiwnicki, Nikolai Veresov, Rozwój kulturowy rozumiany w kategoriach dramatu : brakujące ogniwo czy ukryte przesłanie L. S. Wygotskiego? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 1 (45), s. 47 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kropiwnicki, Nikolai Veresov", title = "Rozwój kulturowy rozumiany w kategoriach dramatu : brakujące ogniwo czy ukryte przesłanie L. S. Wygotskiego? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 1 (45)", pages = "47 - 54" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosława Cylkowska-Nowak, Równość możliwości w edukacji japońskiej - kontynuacja i zmiana , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 1 (45), s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Cylkowska-Nowak", title = "Równość możliwości w edukacji japońskiej - kontynuacja i zmiana ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 1 (45)", pages = "55 - 66" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Sikora, Kary fizyczne w rodzinie : wybrane aspekty prawne i psychopedagogiczne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 1 (45), s. 69 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Sikora", title = "Kary fizyczne w rodzinie : wybrane aspekty prawne i psychopedagogiczne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 1 (45)", pages = "69 - 82" }
-
CZYSTY TEKST
Knud Illeris, Rozalia Ligus, O specyfice uczenia się ludzi dorosłych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 1 (45), s. 85 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Knud Illeris, Rozalia Ligus", title = "O specyfice uczenia się ludzi dorosłych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 1 (45)", pages = "85 - 96" }
-
Pedagogika i "Cywilizacja", czyli o nadinterpretacjach, zniewoleniu i bezrefleksyjnym myśleniu o wychowanius. 97 - 112CZYSTY TEKST
Paweł Rudnicki, Pedagogika i "Cywilizacja", czyli o nadinterpretacjach, zniewoleniu i bezrefleksyjnym myśleniu o wychowaniu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 1 (45), s. 97 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Rudnicki", title = "Pedagogika i "Cywilizacja", czyli o nadinterpretacjach, zniewoleniu i bezrefleksyjnym myśleniu o wychowaniu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 1 (45)", pages = "97 - 112" }
-
Debata "Edukacja przeciw dyskryminacji", Stowarzyszenie Vox Humana, Warszawa, 9 grudnia 2008 r.s. 115 - 118CZYSTY TEKST
Ewa Pogorzała, Debata "Edukacja przeciw dyskryminacji", Stowarzyszenie Vox Humana, Warszawa, 9 grudnia 2008 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 1 (45), s. 115 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Pogorzała", title = "Debata "Edukacja przeciw dyskryminacji", Stowarzyszenie Vox Humana, Warszawa, 9 grudnia 2008 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 1 (45)", pages = "115 - 118" }
-
"Strategie społecznego uczestnictwa młodzieży", Edyta Mianowska, Kraków 2008 : [recenzja]s. 121 - 124CZYSTY TEKST
Edyta Mianowska, Ewa Narkiewicz-Niedbalec, "Strategie społecznego uczestnictwa młodzieży", Edyta Mianowska, Kraków 2008 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 1 (45), s. 121 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Mianowska, Ewa Narkiewicz-Niedbalec", title = ""Strategie społecznego uczestnictwa młodzieży", Edyta Mianowska, Kraków 2008 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 1 (45)", pages = "121 - 124" }