-
Od Redakcjis. 5CZYSTY TEKST
Od Redakcji, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 5
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od Redakcji", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "5" }
-
Semantyka «dziecka» : przyczynek autopojetycznys. 7 - 23CZYSTY TEKST
Michał Głażewski, Semantyka «dziecka» : przyczynek autopojetyczny , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Głażewski", title = "Semantyka «dziecka» : przyczynek autopojetyczny ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "7 - 23" }
-
Co filozofowie sądzą o mądrości, a co dzieci?s. 25 - 35CZYSTY TEKST
Lucyna Smółka, Co filozofowie sądzą o mądrości, a co dzieci?, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Smółka", title = "Co filozofowie sądzą o mądrości, a co dzieci?", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "25 - 35" }
-
Kognitywizm w pedagogice przedszkolnej i wczesnoszkolnejs. 37 - 50CZYSTY TEKST
Anna Jurczak, Kognitywizm w pedagogice przedszkolnej i wczesnoszkolnej , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jurczak", title = "Kognitywizm w pedagogice przedszkolnej i wczesnoszkolnej ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "37 - 50" }
-
Aktywność poznawcza jako jeden z elementów profilaktyki pozytywnej we wczesnej edukacjis. 51 - 59CZYSTY TEKST
Sławomir Śliwa, Aktywność poznawcza jako jeden z elementów profilaktyki pozytywnej we wczesnej edukacji , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 51 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Śliwa", title = "Aktywność poznawcza jako jeden z elementów profilaktyki pozytywnej we wczesnej edukacji ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "51 - 59" }
-
Znaczenie czynników poznawczych w profilaktyce pedagogicznej : profilaktyka pozytywna zachowań ryzykownychs. 61 - 71CZYSTY TEKST
Sławomir Kania, Znaczenie czynników poznawczych w profilaktyce pedagogicznej : profilaktyka pozytywna zachowań ryzykownych , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kania", title = "Znaczenie czynników poznawczych w profilaktyce pedagogicznej : profilaktyka pozytywna zachowań ryzykownych ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "61 - 71" }
-
Dwujęzyczność a sprawności kognitywne dzieckas. 73 - 80CZYSTY TEKST
Anna Szkolak-Stępień, Dwujęzyczność a sprawności kognitywne dziecka , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 73 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szkolak-Stępień", title = "Dwujęzyczność a sprawności kognitywne dziecka ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "73 - 80" }
-
Uczenie się w kontekście społecznym - tutoring rówieśniczy jako sposób wspierania zdolności społeczno-poznawczych dzieci w sytuacjach interakcyjnychs. 81 - 91CZYSTY TEKST
Jolanta Sajdera, Uczenie się w kontekście społecznym - tutoring rówieśniczy jako sposób wspierania zdolności społeczno-poznawczych dzieci w sytuacjach interakcyjnych , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Sajdera", title = "Uczenie się w kontekście społecznym - tutoring rówieśniczy jako sposób wspierania zdolności społeczno-poznawczych dzieci w sytuacjach interakcyjnych ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "81 - 91" }
-
Edukacja muzyczna dziecka w perspektywie poznawczejs. 93 - 101CZYSTY TEKST
Monika Waligóra, Edukacja muzyczna dziecka w perspektywie poznawczej , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 93 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Waligóra", title = "Edukacja muzyczna dziecka w perspektywie poznawczej ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "93 - 101" }
-
Kognitywny potencjał muzyki : studium teoretycznes. 103 - 112CZYSTY TEKST
Joanna Szczyrba-Poroszewska, Kognitywny potencjał muzyki : studium teoretyczne , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 103 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Szczyrba-Poroszewska", title = "Kognitywny potencjał muzyki : studium teoretyczne ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "103 - 112" }
-
Školská spôsobolost' detí z pohl'adu učitel'ov primárnej školys. 113 - 117CZYSTY TEKST
Monika Miňová, Matej Šlováček, Školská spôsobolost' detí z pohl'adu učitel'ov primárnej školy, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 113 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Miňová, Matej Šlováček", title = "Školská spôsobolost' detí z pohl'adu učitel'ov primárnej školy", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "113 - 117" }
-
"Tradycja, teraźniejszości i przyszłość edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej", red. Anna Pękala, Agnieszka Leszcz-Krysiak, Częstochowa 2016 : [recenzja]s. 119 - 127CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Agnieszka Leszcz-Krysiak, Anna Pękala, "Tradycja, teraźniejszości i przyszłość edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej", red. Anna Pękala, Agnieszka Leszcz-Krysiak, Częstochowa 2016 : [recenzja], Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 119 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek, Agnieszka Leszcz-Krysiak, Anna Pękala", title = ""Tradycja, teraźniejszości i przyszłość edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej", red. Anna Pękala, Agnieszka Leszcz-Krysiak, Częstochowa 2016 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "119 - 127" }
-
Konferencja International Association of Cognitive Education and Psychology (IACEP), Kraków, 15-16 września 2016 r.s. 129 - 130CZYSTY TEKST
Urszula Dworska-Kaczmarczyk, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Konferencja International Association of Cognitive Education and Psychology (IACEP), Kraków, 15-16 września 2016 r., Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 129 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dworska-Kaczmarczyk, Agnieszka Muchacka-Cymerman", title = "Konferencja International Association of Cognitive Education and Psychology (IACEP), Kraków, 15-16 września 2016 r.", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "129 - 130" }
-
I Europejskie Forum Nowych Technologii i Innowacji w Edukacji, Kielce, 5-7 października 2016 r.s. 131 - 132CZYSTY TEKST
Katarzyna Myśliwiec, I Europejskie Forum Nowych Technologii i Innowacji w Edukacji, Kielce, 5-7 października 2016 r. , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 131 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Myśliwiec", title = "I Europejskie Forum Nowych Technologii i Innowacji w Edukacji, Kielce, 5-7 października 2016 r. ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "131 - 132" }
-
Międzynarodowa Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa "Krzemieniec - wołyńskie Ateny. Przestrzeń historyczna, edukacyjna i artystyczna", Przemyśl, 19-20 listopada 2015 r.; VI Międzynarodowe Sympozjum Artystyczno-Naukowe "Spotkania w Krzemieńcu", Krzemieniec (Ukraina), 3-14 sierpnia 2016 r.s. 133 - 158CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, Międzynarodowa Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa "Krzemieniec - wołyńskie Ateny. Przestrzeń historyczna, edukacyjna i artystyczna", Przemyśl, 19-20 listopada 2015 r.; VI Międzynarodowe Sympozjum Artystyczno-Naukowe "Spotkania w Krzemieńcu", Krzemieniec (Ukraina), 3-14 sierpnia 2016 r. , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 133 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = "Międzynarodowa Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa "Krzemieniec - wołyńskie Ateny. Przestrzeń historyczna, edukacyjna i artystyczna", Przemyśl, 19-20 listopada 2015 r.; VI Międzynarodowe Sympozjum Artystyczno-Naukowe "Spotkania w Krzemieńcu", Krzemieniec (Ukraina), 3-14 sierpnia 2016 r. ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "133 - 158" }
-
"Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?" : Kognitywistyka symboliczna - modelowanie abstrakcyjnych funkcji myślowych w sztuce Paula Gauguinas. 160 - 184CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, "Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?" : Kognitywistyka symboliczna - modelowanie abstrakcyjnych funkcji myślowych w sztuce Paula Gauguina, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 160 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = ""Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?" : Kognitywistyka symboliczna - modelowanie abstrakcyjnych funkcji myślowych w sztuce Paula Gauguina", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "160 - 184" }