-
Przedmowas. 3 - 7CZYSTY TEKST
Maria Jędrychowska, Przedmowa, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 3 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Jędrychowska", title = "Przedmowa", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "3 - 7" }
-
Akademickie a szkolne czytanie tekstu literackiego : zróżnicowanie potrzeb i możliwości badacza i ucznia jako odbiorcóws. 8 - 16CZYSTY TEKST
Regina Pawłowska, Akademickie a szkolne czytanie tekstu literackiego : zróżnicowanie potrzeb i możliwości badacza i ucznia jako odbiorców, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 8 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Regina Pawłowska", title = "Akademickie a szkolne czytanie tekstu literackiego : zróżnicowanie potrzeb i możliwości badacza i ucznia jako odbiorców", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "8 - 16" }
-
Komplementarność wiedzy wyjaśniającej i interpretacyjnej w kształceniu polonistycznyms. 17 - 24CZYSTY TEKST
Kornelia Rybicka, Komplementarność wiedzy wyjaśniającej i interpretacyjnej w kształceniu polonistycznym, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 17 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Kornelia Rybicka", title = "Komplementarność wiedzy wyjaśniającej i interpretacyjnej w kształceniu polonistycznym", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "17 - 24" }
-
Problem tajemnicy poezji w edukacji szkolnejs. 25 - 30CZYSTY TEKST
Maria Gorlińska, Problem tajemnicy poezji w edukacji szkolnej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 25 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Gorlińska", title = "Problem tajemnicy poezji w edukacji szkolnej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "25 - 30" }
-
Традиции Болеслава Пруса в творчестве Зофьи Налковской : к проблеме интерпретацииs. 31 - 42CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Традиции Болеслава Пруса в творчестве Зофьи Налковской : к проблеме интерпретации, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 31 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Традиции Болеслава Пруса в творчестве Зофьи Налковской : к проблеме интерпретации", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "31 - 42" }
-
Kilka uwag o pracy z tekstem poetyckim w gimnazjums. 43 - 60CZYSTY TEKST
Magdalena Marzec, Kilka uwag o pracy z tekstem poetyckim w gimnazjum, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 43 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Marzec", title = "Kilka uwag o pracy z tekstem poetyckim w gimnazjum", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "43 - 60" }
-
Problem szkolnej interpretacji tekstów w perspektywie podmiotowościs. 61 - 70CZYSTY TEKST
Dorota Amborska-Głowacka, Problem szkolnej interpretacji tekstów w perspektywie podmiotowości, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 61 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Amborska-Głowacka", title = "Problem szkolnej interpretacji tekstów w perspektywie podmiotowości", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "61 - 70" }
-
Interpretacja jako rozmowas. 71 - 79CZYSTY TEKST
Dariusz Szczukowski, Interpretacja jako rozmowa, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 71 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Szczukowski", title = "Interpretacja jako rozmowa", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "71 - 79" }
-
Licealne (prze)boje z ironią, czyli skąd się biorą trudności w interpretacji tekstów ironicznychs. 80 - 88CZYSTY TEKST
Agata Wójtowicz-Stefańska, Licealne (prze)boje z ironią, czyli skąd się biorą trudności w interpretacji tekstów ironicznych, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 80 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Wójtowicz-Stefańska", title = "Licealne (prze)boje z ironią, czyli skąd się biorą trudności w interpretacji tekstów ironicznych", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "80 - 88" }
-
Lektura Norwida we współczesnych podręcznikach gimnazjalnych do literatury i kulturys. 89 - 99CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, Lektura Norwida we współczesnych podręcznikach gimnazjalnych do literatury i kultury, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 89 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "Lektura Norwida we współczesnych podręcznikach gimnazjalnych do literatury i kultury", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "89 - 99" }
-
Z problemów odbioru klasyki w gimnazjum na przykładzie rozważań o ludowości ballad Adama Mickiewiczas. 100 - 112CZYSTY TEKST
Jolanta Fiszbak, Z problemów odbioru klasyki w gimnazjum na przykładzie rozważań o ludowości ballad Adama Mickiewicza, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 100 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Fiszbak", title = "Z problemów odbioru klasyki w gimnazjum na przykładzie rozważań o ludowości ballad Adama Mickiewicza", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "100 - 112" }
-
Między cogito a dubito : uczniowskie drogi nie tylko do Różewiczas. 113 - 121CZYSTY TEKST
Maria Kwiatkowska-Ratajczak, Między cogito a dubito : uczniowskie drogi nie tylko do Różewicza, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 113 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kwiatkowska-Ratajczak", title = "Między cogito a dubito : uczniowskie drogi nie tylko do Różewicza", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "113 - 121" }
-
Empatia i hermeneutyka : poszukiwanie relacjis. 122 - 132CZYSTY TEKST
Elżbieta Mikoś, Empatia i hermeneutyka : poszukiwanie relacji, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 122 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Mikoś", title = "Empatia i hermeneutyka : poszukiwanie relacji", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "122 - 132" }
-
Jak patrzeć w d w a o k n a? : "Niebo" Wisławy Szymborskiej a szkolne interpretacjes. 133 - 143CZYSTY TEKST
Grażyna Tomaszewska, Jak patrzeć w d w a o k n a? : "Niebo" Wisławy Szymborskiej a szkolne interpretacje, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Tomaszewska", title = "Jak patrzeć w d w a o k n a? : "Niebo" Wisławy Szymborskiej a szkolne interpretacje", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "133 - 143" }
-
Wolność jak chałwa? : o uwarunkowaniach szkolnego dialogu interpretacyjnegos. 144 - 153CZYSTY TEKST
Janusz Waligóra, Wolność jak chałwa? : o uwarunkowaniach szkolnego dialogu interpretacyjnego, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 144 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Waligóra", title = "Wolność jak chałwa? : o uwarunkowaniach szkolnego dialogu interpretacyjnego", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "144 - 153" }
-
Biblijne czytania na lekcjach języka polskiegs. 154 - 160CZYSTY TEKST
Małgorzata Wójcik-Dudek, Biblijne czytania na lekcjach języka polskieg, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 154 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Wójcik-Dudek", title = "Biblijne czytania na lekcjach języka polskieg", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "154 - 160" }
-
Biblijne czytania na lekcjach języka polskiegos. 154 - 160CZYSTY TEKST
Małgorzata Wójcik-Dudek, Biblijne czytania na lekcjach języka polskiego, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 154 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Wójcik-Dudek", title = "Biblijne czytania na lekcjach języka polskiego", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "154 - 160" }
-
Dwa mitologiczne pojedynki : Dawida z Goliatem, Hektora z Achillesems. 161 - 168CZYSTY TEKST
Kordian Bakuła, Dwa mitologiczne pojedynki : Dawida z Goliatem, Hektora z Achillesem , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 161 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Kordian Bakuła", title = "Dwa mitologiczne pojedynki : Dawida z Goliatem, Hektora z Achillesem ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "161 - 168" }
-
Szaleństwo jako sposób działań polonistycznychs. 169 - 173CZYSTY TEKST
Stanisław Bortnowski, Szaleństwo jako sposób działań polonistycznych, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 169 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Bortnowski", title = "Szaleństwo jako sposób działań polonistycznych", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "169 - 173" }
-
Scenariusze dla nauczycieli a analiza języka poezjis. 174 - 180CZYSTY TEKST
Marta Szymańska, Scenariusze dla nauczycieli a analiza języka poezji, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 174 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Szymańska", title = "Scenariusze dla nauczycieli a analiza języka poezji", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "174 - 180" }
-
Sprawność tekstotwórcza maturzystów w zakresie interpretacji fragmentu prozy : nowa maturas. 181 - 187CZYSTY TEKST
Katarzyna Kozłowska, Jerzy Podracki, Sprawność tekstotwórcza maturzystów w zakresie interpretacji fragmentu prozy : nowa matura, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 181 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kozłowska, Jerzy Podracki", title = "Sprawność tekstotwórcza maturzystów w zakresie interpretacji fragmentu prozy : nowa matura", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "181 - 187" }
-
„Rozprawka z czytania ze zrozumieniem” : czyli o najnowszej formie matury pisemnej z języka polskiego na poziomie podstawowyms. 188 - 197CZYSTY TEKST
Beata Prościak, „Rozprawka z czytania ze zrozumieniem” : czyli o najnowszej formie matury pisemnej z języka polskiego na poziomie podstawowym, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 188 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Prościak", title = "„Rozprawka z czytania ze zrozumieniem” : czyli o najnowszej formie matury pisemnej z języka polskiego na poziomie podstawowym", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "188 - 197" }
-
Czytając Herberta : poezja autora "Rovigo" w świetle sztuk plastycznych i muzykis. 198 - 206CZYSTY TEKST
Dominika Dworakowska-Marinow, Małgorzata Gajak-Toczek, Czytając Herberta : poezja autora "Rovigo" w świetle sztuk plastycznych i muzyki, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 198 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Dworakowska-Marinow, Małgorzata Gajak-Toczek", title = "Czytając Herberta : poezja autora "Rovigo" w świetle sztuk plastycznych i muzyki", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "198 - 206" }
-
Czytając Herberta : poezja autora "Rovigo" w świetle sztuk plastycznych i muzykis. 198 - 206CZYSTY TEKST
Dominika Dworakowska-Marinow, Małgorzata Gajak-Toczek, Czytając Herberta : poezja autora "Rovigo" w świetle sztuk plastycznych i muzyki, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 198 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Dworakowska-Marinow, Małgorzata Gajak-Toczek", title = "Czytając Herberta : poezja autora "Rovigo" w świetle sztuk plastycznych i muzyki", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "198 - 206" }
-
Motyw tańca w literaturze i malarstwie : w perspektywie kulturowejs. 207 - 218CZYSTY TEKST
Elżbieta Mazur, Motyw tańca w literaturze i malarstwie : w perspektywie kulturowej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 207 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Mazur", title = "Motyw tańca w literaturze i malarstwie : w perspektywie kulturowej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "207 - 218" }
-
Szkolna interpretacja w epoce mass mediów i multimedióws. 219 - 228CZYSTY TEKST
Anna Ślósarz, Szkolna interpretacja w epoce mass mediów i multimediów, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 219 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Ślósarz", title = "Szkolna interpretacja w epoce mass mediów i multimediów", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "219 - 228" }
-
Jak dzisiejsza młodzież interpretuje dzieła filmowe : wnioski dla dydaktyki polonistycznejs. 229 - 236CZYSTY TEKST
Bogusław Skowronek, Jak dzisiejsza młodzież interpretuje dzieła filmowe : wnioski dla dydaktyki polonistycznej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 229 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Skowronek", title = "Jak dzisiejsza młodzież interpretuje dzieła filmowe : wnioski dla dydaktyki polonistycznej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "229 - 236" }
-
Warunki odbioru dzieła malarskiego w szkole, czyli o strukturowaniu sytuacji wytwarzania znaczeńs. 237 - 253CZYSTY TEKST
Piotr Kołodziej, Warunki odbioru dzieła malarskiego w szkole, czyli o strukturowaniu sytuacji wytwarzania znaczeń, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 237 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kołodziej", title = "Warunki odbioru dzieła malarskiego w szkole, czyli o strukturowaniu sytuacji wytwarzania znaczeń", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "237 - 253" }
-
Interpretacja jako dialog : w poszukiwaniu celów i metod interpretacji dzieła malarskiegos. 254 - 262CZYSTY TEKST
Dorota Karkut, Interpretacja jako dialog : w poszukiwaniu celów i metod interpretacji dzieła malarskiego, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 254 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Karkut", title = "Interpretacja jako dialog : w poszukiwaniu celów i metod interpretacji dzieła malarskiego", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "254 - 262" }
-
Nowy obraz ojczyzny w romantyzmie polskim : na przykładzie "Pana Tadeusza" Adama Mickiewiczas. 263 - 268CZYSTY TEKST
Elena Bilutenko, Nowy obraz ojczyzny w romantyzmie polskim : na przykładzie "Pana Tadeusza" Adama Mickiewicza, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 263 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Elena Bilutenko", title = "Nowy obraz ojczyzny w romantyzmie polskim : na przykładzie "Pana Tadeusza" Adama Mickiewicza", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "263 - 268" }
-
Mickiewicz i Miłosz : miejsca wspólnes. 269 - 273CZYSTY TEKST
Anatol Brusiewicz, Mickiewicz i Miłosz : miejsca wspólne, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 269 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Anatol Brusiewicz", title = "Mickiewicz i Miłosz : miejsca wspólne", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "269 - 273" }
-
Twórczość Stanisława Wyspiańskiego w szkole średniej i wyższej na Białorusis. 274 - 282CZYSTY TEKST
Helena Nielepko, Twórczość Stanisława Wyspiańskiego w szkole średniej i wyższej na Białorusi, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 274 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Nielepko", title = "Twórczość Stanisława Wyspiańskiego w szkole średniej i wyższej na Białorusi", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "274 - 282" }
-
Problem piękna i brzydoty w twórczości Marii Dąbrowskiejs. 283 - 289CZYSTY TEKST
Irena Chlistowska, Problem piękna i brzydoty w twórczości Marii Dąbrowskiej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 283 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Chlistowska", title = "Problem piękna i brzydoty w twórczości Marii Dąbrowskiej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "283 - 289" }
-
Konferencyjne dyskusje o metodycznych problemach kształcenia odbioru tekstów literackich i innych tekstów kultury : podsumowanies. 290 - 297CZYSTY TEKST
Katarzyna Lange, Marek Pieniążek, Konferencyjne dyskusje o metodycznych problemach kształcenia odbioru tekstów literackich i innych tekstów kultury : podsumowanie, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 290 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Lange, Marek Pieniążek", title = "Konferencyjne dyskusje o metodycznych problemach kształcenia odbioru tekstów literackich i innych tekstów kultury : podsumowanie", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "290 - 297" }