-
CZYSTY TEKST
Stanisław Juszczyk, Wstęp, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 11 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Juszczyk", title = "Wstęp", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "11 - 17" }
-
CZYSTY TEKST
Wojciech Kojs, Edukacja i pedagogika w społeczeństwie wiedzy - wybrane zagadnienia, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 21 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kojs", title = "Edukacja i pedagogika w społeczeństwie wiedzy - wybrane zagadnienia", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "21 - 37" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Juszczyk, Neuronauki w edukacji : nowe możliwości w procesie nauczania‑uczenia się, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 39 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Juszczyk", title = "Neuronauki w edukacji : nowe możliwości w procesie nauczania‑uczenia się", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "39 - 57" }
-
CZYSTY TEKST
Erich Petlák, Neuropedagogika i neurodydaktyka - tendencje XXI wieku, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 59 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Erich Petlák", title = "Neuropedagogika i neurodydaktyka - tendencje XXI wieku", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "59 - 66" }
-
"Elastyczny umysł" w perspektywie diagnozy i wsparcia rozwoju zdolności kierunkowych studentów oraz uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnejs. 67 - 80CZYSTY TEKST
Magdalena Christ, "Elastyczny umysł" w perspektywie diagnozy i wsparcia rozwoju zdolności kierunkowych studentów oraz uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 67 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Christ", title = ""Elastyczny umysł" w perspektywie diagnozy i wsparcia rozwoju zdolności kierunkowych studentów oraz uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "67 - 80" }
-
CZYSTY TEKST
Waldemar Furmanek, Szkoła w społeczeństwie wiedzy, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 81 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Furmanek", title = "Szkoła w społeczeństwie wiedzy", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "81 - 93" }
-
Pamięć przeszłości w społeczeństwie przyszłości : studium na przykładzie gimnazjalistów z Czeskiego Cieszynas. 95 - 107CZYSTY TEKST
Agata Cabała, Andrzej Kasperek, Pamięć przeszłości w społeczeństwie przyszłości : studium na przykładzie gimnazjalistów z Czeskiego Cieszyna, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 95 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Cabała, Andrzej Kasperek", title = "Pamięć przeszłości w społeczeństwie przyszłości : studium na przykładzie gimnazjalistów z Czeskiego Cieszyna", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "95 - 107" }
-
Młodzież gimnazjalna z terenów wiejskich a używki — diagnoza i wnioski dla profilaktyki szkolnejs. 109 - 124CZYSTY TEKST
Anna Waligóra-Huk, Młodzież gimnazjalna z terenów wiejskich a używki — diagnoza i wnioski dla profilaktyki szkolnej, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 109 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Waligóra-Huk", title = "Młodzież gimnazjalna z terenów wiejskich a używki — diagnoza i wnioski dla profilaktyki szkolnej", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "109 - 124" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Skrzypczyk-Sikora, Edukacja uczniów romskich, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 125 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Skrzypczyk-Sikora", title = "Edukacja uczniów romskich", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "125 - 131" }
-
Specyfika upodobań obrazowych dzieci w wieku przedczytelniczym w zakresie abstrakcyjnych obrazów ilustracyjnychs. 133 - 144CZYSTY TEKST
Beata Mazepa-Domagała, Specyfika upodobań obrazowych dzieci w wieku przedczytelniczym w zakresie abstrakcyjnych obrazów ilustracyjnych, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 133 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Mazepa-Domagała", title = "Specyfika upodobań obrazowych dzieci w wieku przedczytelniczym w zakresie abstrakcyjnych obrazów ilustracyjnych", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "133 - 144" }
-
Prezentacja informacji o otaczającym świecie w czasopismach dla dzieci przedszkolnychs. 145 - 158CZYSTY TEKST
Alina Budniak, Prezentacja informacji o otaczającym świecie w czasopismach dla dzieci przedszkolnych, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 145 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Budniak", title = "Prezentacja informacji o otaczającym świecie w czasopismach dla dzieci przedszkolnych", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "145 - 158" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Dziecko uzdolnione muzycznie w edukacji : specyfika kształcenia i opieki, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 159 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel", title = "Dziecko uzdolnione muzycznie w edukacji : specyfika kształcenia i opieki", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "159 - 177" }
-
Kompetencje studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w zakresie kształtowania umiejętności tworzenia tekstu pisanego przez uczniów w wieku wczesnoszkolnyms. 179 - 192CZYSTY TEKST
Małgorzata Mnich, Kompetencje studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w zakresie kształtowania umiejętności tworzenia tekstu pisanego przez uczniów w wieku wczesnoszkolnym, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 179 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Mnich", title = "Kompetencje studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w zakresie kształtowania umiejętności tworzenia tekstu pisanego przez uczniów w wieku wczesnoszkolnym", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "179 - 192" }
-
Projekt Eko‑Matma Programu Comenius jako realizacja idei "Uczenie się przez całe życie"s. 193 - 204CZYSTY TEKST
Anna Watoła, Projekt Eko‑Matma Programu Comenius jako realizacja idei "Uczenie się przez całe życie", Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 193 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Watoła", title = "Projekt Eko‑Matma Programu Comenius jako realizacja idei "Uczenie się przez całe życie"", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "193 - 204" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Mączka, Soroban — japońskie liczydło w edukacji matematycznej XXI wieku, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 205 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Mączka", title = "Soroban — japońskie liczydło w edukacji matematycznej XXI wieku", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "205 - 213" }
-
CZYSTY TEKST
Ewelina Kawiak, Umiejętności matematyczne dzieci sześcioletnich, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 215 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Kawiak", title = "Umiejętności matematyczne dzieci sześcioletnich", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "215 - 224" }
-
Wykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnyms. 225 - 236CZYSTY TEKST
Hewilia Hetmańczyk-Bajer, Wykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 225 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Hewilia Hetmańczyk-Bajer", title = "Wykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "225 - 236" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosława Wawrzak-Chodaczek, Rola gier komputerowych w czasie wolnym młodzieży w wieku adolescencji, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 237 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Wawrzak-Chodaczek", title = "Rola gier komputerowych w czasie wolnym młodzieży w wieku adolescencji", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "237 - 252" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Jędryczkowski, Wielisława Osmańska-Furmanek, Technologie informacyjno-komunikacyjne w budowaniu przestrzeni edukacyjnej, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 253 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Jędryczkowski, Wielisława Osmańska-Furmanek", title = "Technologie informacyjno-komunikacyjne w budowaniu przestrzeni edukacyjnej", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "253 - 263" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Furmanek, Tekst, hipertekst, sieć - szanse edukacyjne, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 265 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Furmanek", title = "Tekst, hipertekst, sieć - szanse edukacyjne", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "265 - 275" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Huk, Długotrwały odbiór przekazu medialnego przez dzieci w wieku 10—12 lat, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 277 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Huk", title = "Długotrwały odbiór przekazu medialnego przez dzieci w wieku 10—12 lat", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "277 - 288" }
-
Tekstowy charakter komunikacji wirtualnej a problemy edukacyjne młodzieży gimnazjalnejs. 289 - 300CZYSTY TEKST
Anna Brosch, Tekstowy charakter komunikacji wirtualnej a problemy edukacyjne młodzieży gimnazjalnej, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 289 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Brosch", title = "Tekstowy charakter komunikacji wirtualnej a problemy edukacyjne młodzieży gimnazjalnej", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "289 - 300" }
-
Znaczenie szkolnej edukacji medialnej w kontekście rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzys. 301 - 312CZYSTY TEKST
Monika Frania, Znaczenie szkolnej edukacji medialnej w kontekście rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 301 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Frania", title = "Znaczenie szkolnej edukacji medialnej w kontekście rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "301 - 312" }
-
Zróżnicowanie poziomu kompetencji informatycznych uczniów klas początkowychs. 313 - 323CZYSTY TEKST
Marcin Musioł, Zróżnicowanie poziomu kompetencji informatycznych uczniów klas początkowych, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 313 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Musioł", title = "Zróżnicowanie poziomu kompetencji informatycznych uczniów klas początkowych", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "313 - 323" }
-
Pedagogika społeczna i pedagogika specjalna wobec edukacji osób niepełnosprawnychs. 325 - 333CZYSTY TEKST
Natalia Stankowska, Adam Stankowski, Pedagogika społeczna i pedagogika specjalna wobec edukacji osób niepełnosprawnych, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 325 - 333
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Stankowska, Adam Stankowski", title = "Pedagogika społeczna i pedagogika specjalna wobec edukacji osób niepełnosprawnych", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "325 - 333" }
-
Preparation of future teachers for teaching in inclusive schools from the viewpoint of cooperation with parents of children with special educational needss. 335 - 346CZYSTY TEKST
Viera Kurincová, Preparation of future teachers for teaching in inclusive schools from the viewpoint of cooperation with parents of children with special educational needs, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 335 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Viera Kurincová", title = "Preparation of future teachers for teaching in inclusive schools from the viewpoint of cooperation with parents of children with special educational needs", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "335 - 346" }
-
Creating the programs for children with delayed school attendance in kindergartens. 347 - 360CZYSTY TEKST
Peter Seidler, Erik Žovinec, Creating the programs for children with delayed school attendance in kindergarten, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 347 - 360
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Seidler, Erik Žovinec", title = "Creating the programs for children with delayed school attendance in kindergarten", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "347 - 360" }
-
CZYSTY TEKST
Irena Polewczyk, Percepcja słuchowa u dzieci w wieku przedszkolnym — raport z badań, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 361 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Polewczyk", title = "Percepcja słuchowa u dzieci w wieku przedszkolnym — raport z badań", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "361 - 370" }
-
Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli jako jedna z dróg wprowadzania zmian w szkolnictwie specjalnym : założenia a wyniki badań własnychs. 371 - 382CZYSTY TEKST
Iwona Wendreńska, Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli jako jedna z dróg wprowadzania zmian w szkolnictwie specjalnym : założenia a wyniki badań własnych, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 371 - 382
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wendreńska", title = "Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli jako jedna z dróg wprowadzania zmian w szkolnictwie specjalnym : założenia a wyniki badań własnych", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "371 - 382" }
-
CZYSTY TEKST
Natalia Stankowska, Edukacja w placówkach penitencjarnych (opinie, interpretacje pedagogiczne), Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 383 - 390
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Stankowska", title = "Edukacja w placówkach penitencjarnych (opinie, interpretacje pedagogiczne)", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "383 - 390" }
-
Globalization and education - studying and teaching at the catholic university todays. 391 - 402CZYSTY TEKST
Tomáš Jablonský, Globalization and education - studying and teaching at the catholic university today, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 391 - 402
BIBTEX@Article{ authors = " Tomáš Jablonský", title = "Globalization and education - studying and teaching at the catholic university today", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "391 - 402" }
-
CZYSTY TEKST
Violetta Rodek, Warunki tworzone w uniwersytecie do autoedukacji studentów, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 403 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Violetta Rodek", title = "Warunki tworzone w uniwersytecie do autoedukacji studentów", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "403 - 414" }
-
Problemy edukacyjne seniorów z Górnego Śląska na tle poczucia sensu życia w społeczeństwie wiedzys. 415 - 428CZYSTY TEKST
Grażyna Kempa, Problemy edukacyjne seniorów z Górnego Śląska na tle poczucia sensu życia w społeczeństwie wiedzy, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 415 - 428
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Kempa", title = "Problemy edukacyjne seniorów z Górnego Śląska na tle poczucia sensu życia w społeczeństwie wiedzy", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "415 - 428" }