-
Wstęps. 7 - 8CZYSTY TEKST
Magdalena Ciechowska, Maria Szymańska, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ciechowska, Maria Szymańska", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "7 - 8" }
-
Introductions. 9 - 10CZYSTY TEKST
Magdalena Ciechowska, Maria Szymańska, Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ciechowska, Maria Szymańska", title = "Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "9 - 10" }
-
Kształtowanie podmiotowości ucznia w relacji do jego tożsamościs. 13 - 23CZYSTY TEKST
Joanna Juszczyk-Rygałło, Kształtowanie podmiotowości ucznia w relacji do jego tożsamości, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 13 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Juszczyk-Rygałło", title = "Kształtowanie podmiotowości ucznia w relacji do jego tożsamości", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "13 - 23" }
-
Indywidualność dziecka w obliczu obowiązku szkolnegos. 25 - 40CZYSTY TEKST
Katarzyna Dmitruk-Sierocińska, Indywidualność dziecka w obliczu obowiązku szkolnego, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 25 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dmitruk-Sierocińska", title = "Indywidualność dziecka w obliczu obowiązku szkolnego", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "25 - 40" }
-
Ewaluacja w szkole : w kierunku kontroli czy wspomagania?s. 41 - 56CZYSTY TEKST
Zuzanna Sury, Ewaluacja w szkole : w kierunku kontroli czy wspomagania?, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 41 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Sury", title = "Ewaluacja w szkole : w kierunku kontroli czy wspomagania?", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "41 - 56" }
-
Uczeń jako podmiot i przedmiot działalności nauczycielas. 57 - 70CZYSTY TEKST
Maria Szymańska, Uczeń jako podmiot i przedmiot działalności nauczyciela, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Szymańska", title = "Uczeń jako podmiot i przedmiot działalności nauczyciela", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "57 - 70" }
-
Zasada partnerstwa edukacyjnego w edukacji wczesnoszkolnejs. 71 - 84CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Zasada partnerstwa edukacyjnego w edukacji wczesnoszkolnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 71 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek", title = "Zasada partnerstwa edukacyjnego w edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "71 - 84" }
-
„...i niech świat dla Ciebie zatańczy...” : wspieranie rozwoju ucznia poprzez stwarzanie mu drugiej szansys. 85 - 95CZYSTY TEKST
Krzysztof Polak, „...i niech świat dla Ciebie zatańczy...” : wspieranie rozwoju ucznia poprzez stwarzanie mu drugiej szansy, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 85 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Polak", title = "„...i niech świat dla Ciebie zatańczy...” : wspieranie rozwoju ucznia poprzez stwarzanie mu drugiej szansy", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "85 - 95" }
-
Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym a pro laktyczne zadania szkołys. 97 - 110CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym a pro laktyczne zadania szkoły, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 97 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal", title = "Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym a pro laktyczne zadania szkoły", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "97 - 110" }
-
Podejście Reggio Emilia jako doświadczenie edukacyjne oparte na partycypacji : o możliwym w przedszkolu przymierzu nauczycieli i rodzicóws. 111 - 129CZYSTY TEKST
Aleksandra Maj, Podejście Reggio Emilia jako doświadczenie edukacyjne oparte na partycypacji : o możliwym w przedszkolu przymierzu nauczycieli i rodziców, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 111 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Maj", title = "Podejście Reggio Emilia jako doświadczenie edukacyjne oparte na partycypacji : o możliwym w przedszkolu przymierzu nauczycieli i rodziców", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "111 - 129" }
-
Building Partnerships in Parent – Teacher Relations on the Basis of Traditional and Modern Forms of Cooperations. 131 - 149CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk, Building Partnerships in Parent – Teacher Relations on the Basis of Traditional and Modern Forms of Cooperation, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 131 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk", title = "Building Partnerships in Parent – Teacher Relations on the Basis of Traditional and Modern Forms of Cooperation", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "131 - 149" }
-
Realizacja podmiotowości we współpracy z rodzicami w montessoriańskich przedszkolach publicznych i niepublicznych : raport z badańs. 151 - 169CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Realizacja podmiotowości we współpracy z rodzicami w montessoriańskich przedszkolach publicznych i niepublicznych : raport z badań, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 151 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Realizacja podmiotowości we współpracy z rodzicami w montessoriańskich przedszkolach publicznych i niepublicznych : raport z badań", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "151 - 169" }
-
Tendencje i kierunki zmian we współczesnej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnejs. 173 - 176CZYSTY TEKST
Anna Malec, Ewa Smak, Martyna Szczotka, Katarzyna Wereszczyńska, Tendencje i kierunki zmian we współczesnej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 173 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Malec, Ewa Smak, Martyna Szczotka, Katarzyna Wereszczyńska", title = "Tendencje i kierunki zmian we współczesnej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "173 - 176" }
-
Współczesny badacz/pedagog/nauczyciel wobec dziedzictwa pedagogicznego Jana Władysława Dawidas. 177 - 181CZYSTY TEKST
Kamila Gandecka, Beata Topij-Stempińska, Stefania Walasek, Współczesny badacz/pedagog/nauczyciel wobec dziedzictwa pedagogicznego Jana Władysława Dawida, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 177 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Gandecka, Beata Topij-Stempińska, Stefania Walasek", title = "Współczesny badacz/pedagog/nauczyciel wobec dziedzictwa pedagogicznego Jana Władysława Dawida", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "177 - 181" }
-
Thank you mamma – Happy Mother’s Days. 185 - 194CZYSTY TEKST
Kamila Haber, Tatiana Konderak, Thank you mamma – Happy Mother’s Day, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 185 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Haber, Tatiana Konderak", title = "Thank you mamma – Happy Mother’s Day", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "185 - 194" }