-
Wprowadzenie = Introductions. 5 - 6CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Wprowadzenie = Introduction , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 1, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Wprowadzenie = Introduction ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 1", pages = "5 - 6" }
-
Infantylizm - niewykorzystany potencjał w perspektywie stawania się dorosłym " "Mały książe" Antoine'a de Saint-Exupéry'ego - "doświadczenie infantylizmu" = Infantilism - Untapped Potential in the Perspective of Becoming an Adult : "Little Prince" by Antoine de Saint-Exupéry - "Experience of Infantilism"s. 9 - 19CZYSTY TEKST
Justyna Ratkowska-Pasikowska, Infantylizm - niewykorzystany potencjał w perspektywie stawania się dorosłym " "Mały książe" Antoine'a de Saint-Exupéry'ego - "doświadczenie infantylizmu" = Infantilism - Untapped Potential in the Perspective of Becoming an Adult : "Little Prince" by Antoine de Saint-Exupéry - "Experience of Infantilism", Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 1, s. 9 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Ratkowska-Pasikowska", title = "Infantylizm - niewykorzystany potencjał w perspektywie stawania się dorosłym " "Mały książe" Antoine'a de Saint-Exupéry'ego - "doświadczenie infantylizmu" = Infantilism - Untapped Potential in the Perspective of Becoming an Adult : "Little Prince" by Antoine de Saint-Exupéry - "Experience of Infantilism"", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 1", pages = "9 - 19" }
-
Rodzina jako przestrzeń socjalizacji poznawczej dziecka - o procesie przyswajania kulturowych narzędzi myślenia = Family as the Space of the Child's Cognitive Socialization - on the Process of Acquiring Cultural Tools of Thinkings. 21 - 39CZYSTY TEKST
Dorota Zdybel, Rodzina jako przestrzeń socjalizacji poznawczej dziecka - o procesie przyswajania kulturowych narzędzi myślenia = Family as the Space of the Child's Cognitive Socialization - on the Process of Acquiring Cultural Tools of Thinking , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 1, s. 21 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zdybel", title = "Rodzina jako przestrzeń socjalizacji poznawczej dziecka - o procesie przyswajania kulturowych narzędzi myślenia = Family as the Space of the Child's Cognitive Socialization - on the Process of Acquiring Cultural Tools of Thinking ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 1", pages = "21 - 39" }
-
Edukacja elementarna jako intelektualna przestrzeń (nie)doświadczenia praktyk demokratycznych przez dziecko = Elementary Education as an Intellectual Space of (Not) Experiencing Democratic Practices by Childrens. 41 - 56CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Edukacja elementarna jako intelektualna przestrzeń (nie)doświadczenia praktyk demokratycznych przez dziecko = Elementary Education as an Intellectual Space of (Not) Experiencing Democratic Practices by Children , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 1, s. 41 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Edukacja elementarna jako intelektualna przestrzeń (nie)doświadczenia praktyk demokratycznych przez dziecko = Elementary Education as an Intellectual Space of (Not) Experiencing Democratic Practices by Children ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 1", pages = "41 - 56" }
-
Dorosła "troska", dziecięce "potrzeby", społeczne sposoby zarządzania dziecięcą seksualnością = Adult "Care", Children's "Needs", Social Ways of Managing Child Sexualitys. 57 - 70CZYSTY TEKST
Barbara Jamrozowicz, Dorosła "troska", dziecięce "potrzeby", społeczne sposoby zarządzania dziecięcą seksualnością = Adult "Care", Children's "Needs", Social Ways of Managing Child Sexuality , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 1, s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Jamrozowicz", title = "Dorosła "troska", dziecięce "potrzeby", społeczne sposoby zarządzania dziecięcą seksualnością = Adult "Care", Children's "Needs", Social Ways of Managing Child Sexuality ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 1", pages = "57 - 70" }
-
Przywilej czy prawo? : o statusie zabawy swobodnej w kontekście współczesnych tendencji rodzicielskich i zjawiska projektowania dzieciństwa = Privilege or Right? : On the Status of Free Play in the Context of Contemporary Parenting Trends and the Phenomenon of Childhood Designs. 71 - 81CZYSTY TEKST
Aneta Brzezińska-Gębicka, Przywilej czy prawo? : o statusie zabawy swobodnej w kontekście współczesnych tendencji rodzicielskich i zjawiska projektowania dzieciństwa = Privilege or Right? : On the Status of Free Play in the Context of Contemporary Parenting Trends and the Phenomenon of Childhood Design , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 1, s. 71 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Brzezińska-Gębicka", title = "Przywilej czy prawo? : o statusie zabawy swobodnej w kontekście współczesnych tendencji rodzicielskich i zjawiska projektowania dzieciństwa = Privilege or Right? : On the Status of Free Play in the Context of Contemporary Parenting Trends and the Phenomenon of Childhood Design ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 1", pages = "71 - 81" }
-
Obowiązki domowe w świadomości dzieci w wieku przedszkolnym = House Chores in the Awareness of Preschool Childrens. 83 - 94CZYSTY TEKST
Jolanta Barszcz-Skowronek, Obowiązki domowe w świadomości dzieci w wieku przedszkolnym = House Chores in the Awareness of Preschool Children , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 1, s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Barszcz-Skowronek", title = "Obowiązki domowe w świadomości dzieci w wieku przedszkolnym = House Chores in the Awareness of Preschool Children ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 1", pages = "83 - 94" }
-
W poszukiwaniu efektywnej metody nauki języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym : idea integracji zajęć językowych z edukacją artystyczną = In Search of an Effective Method of Learning a Foreign Language in Early School - The Idea of Integrating Language Classes with Art Educations. 97 - 108CZYSTY TEKST
Aleksandra Sieczych-Kukawska, W poszukiwaniu efektywnej metody nauki języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym : idea integracji zajęć językowych z edukacją artystyczną = In Search of an Effective Method of Learning a Foreign Language in Early School - The Idea of Integrating Language Classes with Art Education , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 1, s. 97 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Sieczych-Kukawska", title = "W poszukiwaniu efektywnej metody nauki języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym : idea integracji zajęć językowych z edukacją artystyczną = In Search of an Effective Method of Learning a Foreign Language in Early School - The Idea of Integrating Language Classes with Art Education ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 1", pages = "97 - 108" }
-
Dzieciństwo i jego tajemnice = Children and Its Secretss. 111 - 113CZYSTY TEKST
Luiza Krolczuk-Wyganowska, Maria Montessori, Barbara Surma, Dzieciństwo i jego tajemnice = Children and Its Secrets , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 1, s. 111 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Luiza Krolczuk-Wyganowska, Maria Montessori, Barbara Surma", title = "Dzieciństwo i jego tajemnice = Children and Its Secrets ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 1", pages = "111 - 113" }