Tytuł artykułu   (Znaleziono: 523 artykuły) Autorzy Strony Czynności
Laudacja Promotora ks. prof. dr hab. Mieczysława Lubańskiego Mieczysław Lubański s. 13-14
Wystąpienie Promotora Ks. Prof. Mariana Żurowskiego Marian Żurowski s. 24-26
Prace magisterskie, licencjackie i doktorskie promowane przez ks. prof. dr. hab. Mariana Borzyszkowskiego Katarzyna Parzych s. 31-36
Skuteczność działań informacyjno-promocyjnych w turystyce wiejskiej Krystyna Krzyżanowska s. 41-55
Zaskoczyć promotorów rewolucji – w związku ze zmianą ustawy Andrzej Michałowski s. 58-61
Słusznie zapomniany - "Promoteusz" Zygmunta Różyckiego Marek Kurkiewicz s. 63-76
Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badania Joanna Petrykowska s. 71-82
Ksiądz Michał Sopoćko promotor kultu Miłosierdzia Bożego Henryk Ciereszko s. 81-116
Net Promoter Score w badaniach lojalności klientów firm ubezpieczeniowych Beata Nowotarska-Romaniak s. 85-93
Szanse promowania rekreacji w deklaracjach nauczycieli Teresa Banaszkiewicz s. 93-102
Promowanie wiary i wartości chrześcijańskich poprzez reklamę Monika Sulej s. 95-109
Kampanie promocyjne o charakterze promocji towarowej na rynku mleka w Polsce Monika Świątkowska s. 97-107
Ks. Michał Sopoćko promotor kultu Miłosierdzia Bożego Henryk Ciereszko s. 101-132
Problemy współczesnej rodziny w dobie promowania wartości prorodzinnych Marek Miśkowicz s. 111-128
Ostatnie pokojowe promocje oficerów Wojska Polskiego II RP : ceremoniał promocyjny i wojenne losy prymusów Jerzy S. Wojciechowski s. 115-133
Wrocławskie Promocje Dobrych Książek Marta Kunicka s. 117-118
Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej Joanna Kos-Łabędowicz s. 131-142
Działania produktowo-promocyjne polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego Iwona Wieczorek s. 135-148
Promoting children’s wellbeing in an educational context Linda Grīga s. 148-154
Efektywność i skuteczność działalności promocyjnej w działaniach wizerunkowych Elżbieta Kurtyka s. 151-165
Wrocławskie Promocje Dobrych Książek Monika Byczek s. 153
Promocja zdrowia w północnej Anglii : relacja z pobytu w North-Durham Health Promotion Centre Anna M. Zalewska s. 161-164
Projektowanie działalności promocyjnej w koncepcji zrównoważonej Tomasz Trojanowski s. 163-171
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zmiana społeczna i promowanie rozwoju edukacji nauczyciela w Brandenburgii Viktor Jakupec Bernd Meier s. 167-180
Promocja miejska, promocja krajowa : lekcje brazylijskie Aleksandra A. Wycisk s. 173-187
Promocja bibliotek parafialnych Marta Wójtowicz s. 175-182
O pokojowych promocjach raz jeszcze Zbigniew Moszumański s. 183-190
Znaczenie auksologii w promowaniu zdrowia dzieci i młodzieży Edyta Suliga Andrzej Jopkiewicz (aut. dzieła rec.) s. 195-197
Promocje Wydziału Humanistycznego w roku akademickim 2012 Irena Makarczyk s. 216-219
Działania promocyjne mikroprzedsiębiorstw subregionu ostrołęckiego Mariola Grzybowska-Brzezińska Ireneusz Żuchowski s. 222-227
Bank promocyjny Jan K. Solarz s. 231-246
    Zacytuj
  • Udostępnij
Promowanie idei zrównoważonego ekorozwoju miast niskowęglowych na wybranych przykładach Magdalena Fortuna Łukasz Szałata Jerzy Zwoździak s. 257-268
Aplikacje mobilne w promocji i edukacji zdrowotnej = Mobile Application in Health Promotion and Educational Health Julia Łosiak-Pilch s. 273-278
Działalność edukacyjna i promocyjna Muzeum Niepodległości w 2003 roku Marzena Korczewska s. 283-304
Portal internetowy jako narzędzie promowania innowacyjności Krzysztof Buczek Marcin Kardas s. 297-307
Urząd promotora sprawiedliwości w obowiązujących przepisach prawa kanonicznego Janusz Gręźlikowski s. 303-319
Ocena działalności promocyjnej Kołobrzegu w 2012 roku Ewa Dłubakowska-Puzio s. 331-340
Promowanie nauki języków obcych w ramach programu Socrates-Lingua Paweł Poszytek s. 333-340
    Zacytuj
  • Udostępnij
Sport jako element działań promocyjnych polskich miast Marcin Gębarowski s. 337-345
Promocja w archiwum Dariusz A. Rymar s. 345
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zaskoczyć promotorów s. 351-352
Promocja wydawnictw Muzeum Danuta Banaszak s. 355
O Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku : Artykuł promocyjny Sylwia Trzeciakowska s. 374-379
Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem Jacek Michalak Zbigniew Warzocha s. 455-462
Jubileusze, promocje, gratulacje s. 463-465
Promocje Wydziału Humanistycznego UWM (2010-2012) Irena Makarczyk s. 476-485
Promocje Wydziału Humanistycznego UWM (2008-2010) Irena Makarczyk s. 487-492
Dyplom promocyi Klemensa Janickiego na doktora filozofii i poetę uwieńczonego Kazimierz Miaskowski s. 507-512
Zarządzanie promocją przedsiębiorstwa w Internecie przy użyciu portalu Pinterest Jakub Pawlak s. 560-566
Kardynał August Hlond jako promotor laikatu Eugeniusz Sakowicz s. 593-603