Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
ISSN
1505-8808
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 9
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
2010, Numer 4 (52)
Dostępne tomy
2009, Numer 1 (45)
2009, Numer 2 (46)
2009, Numer 3 (47)
2009, Numer 4 (48)
2010, Numer 1 (49)
2010, Numer 2 (50)
2010, Numer 3 (51)
2010, Numer 4 (52)
2011, Numer 1 (53)
2011, Numer 2 (54)
2011, Numer 3 (55)
2011, Numer 4 (56)
2012, Numer 1 (57)
2012, Numer 2 (58)
2012, Numer 3 (59)
2012, Numer 4 (60)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Uczenie się dorosłych z perspektywy historycznej : dorośli studenci w szwedzkich uniwersytetach
Agnieszka Bron
s. 7-19
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Bron, Uczenie się dorosłych z perspektywy historycznej : dorośli studenci w szwedzkich uniwersytetach , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010, , 4 (52), s. 7-19
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{40557, author = "Agnieszka Bron", title = "Uczenie się dorosłych z perspektywy historycznej : dorośli studenci w szwedzkich uniwersytetach ", year = 2010, volume = , number = 4 (52), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 7-19, }
Demokracja - władza ludu czy zarządzanie masami? : współczesna rzeczywistość społeczna i polityczna w oczach polskich nauczycieli
Karolina Starego
s. 21-43
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Starego, Demokracja - władza ludu czy zarządzanie masami? : współczesna rzeczywistość społeczna i polityczna w oczach polskich nauczycieli , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010, , 4 (52), s. 21-43
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{327146, author = "Karolina Starego", title = "Demokracja - władza ludu czy zarządzanie masami? : współczesna rzeczywistość społeczna i polityczna w oczach polskich nauczycieli ", year = 2010, volume = , number = 4 (52), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 21-43, }
Krytyczna Analiza Dyskursu i jej zastosowanie na gruncie pedagogiki porównawczej
Celina Czech
s. 45-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Celina Czech, Krytyczna Analiza Dyskursu i jej zastosowanie na gruncie pedagogiki porównawczej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010, , 4 (52), s. 45-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{311706, author = "Celina Czech", title = "Krytyczna Analiza Dyskursu i jej zastosowanie na gruncie pedagogiki porównawczej ", year = 2010, volume = , number = 4 (52), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 45-53, }
Ze zdarzeniami krytycznymi w tle : namysł nad refleksją w zawodzie nauczyciela
Joanna Szymczak
s. 55-74
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Szymczak, Ze zdarzeniami krytycznymi w tle : namysł nad refleksją w zawodzie nauczyciela , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010, , 4 (52), s. 55-74
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{2545, author = "Joanna Szymczak", title = "Ze zdarzeniami krytycznymi w tle : namysł nad refleksją w zawodzie nauczyciela ", year = 2010, volume = , number = 4 (52), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 55-74, }
Trajektoria autobiografii badacza
Luba Jakubowska-Malicka
s. 77-84
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Luba Jakubowska-Malicka, Trajektoria autobiografii badacza , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010, , 4 (52), s. 77-84
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{331830, author = "Luba Jakubowska-Malicka", title = "Trajektoria autobiografii badacza ", year = 2010, volume = , number = 4 (52), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 77-84, }
"Polityki dyskursu" - całożyciowe uczenie się jako postmodernistyczna gra o władzę? : (na przykładzie sytuacji w Niemczech)
Peter Alheit
Adrianna Nizińska (tłum.)
s. 87-97
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Peter Alheit, "Polityki dyskursu" - całożyciowe uczenie się jako postmodernistyczna gra o władzę? : (na przykładzie sytuacji w Niemczech) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010, , 4 (52), s. 87-97
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{329903, author = "Peter Alheit", title = ""Polityki dyskursu" - całożyciowe uczenie się jako postmodernistyczna gra o władzę? : (na przykładzie sytuacji w Niemczech) ", year = 2010, volume = , number = 4 (52), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 87-97, }
XXIV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów, "Orientacje jakościowe w badaniach pedagogicznych". Ustroń, 13-18 września 2010 r.
Magdalena Czubak-Koch
s. 101-104
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Czubak-Koch, XXIV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów, "Orientacje jakościowe w badaniach pedagogicznych". Ustroń, 13-18 września 2010 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010, , 4 (52), s. 101-104
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{329909, author = "Magdalena Czubak-Koch", title = "XXIV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów, "Orientacje jakościowe w badaniach pedagogicznych". Ustroń, 13-18 września 2010 r. ", year = 2010, volume = , number = 4 (52), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 101-104, }
"Adult Learning in Europe - understanding diverse meanings and contexts", Międzynarodowa konferencja naukowa ; 6. Kongres "European Society for Research on the Education of Adults", Uniwersytet w Linköping, Szwecja, 23–26 września 2010 r.
Ewa Kurantowicz
s. 105-107
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Kurantowicz, "Adult Learning in Europe - understanding diverse meanings and contexts", Międzynarodowa konferencja naukowa ; 6. Kongres "European Society for Research on the Education of Adults", Uniwersytet w Linköping, Szwecja, 23–26 września 2010 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010, , 4 (52), s. 105-107
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{2538, author = "Ewa Kurantowicz", title = ""Adult Learning in Europe - understanding diverse meanings and contexts", Międzynarodowa konferencja naukowa ; 6. Kongres "European Society for Research on the Education of Adults", Uniwersytet w Linköping, Szwecja, 23–26 września 2010 r. ", year = 2010, volume = , number = 4 (52), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 105-107, }
"Neoliberalne uwikłania edukacji", Eugenia Potulicka, Joanna Rutkowiak, Kraków 2010 : [recenzja]
Bożena Tołwińska
Eugenia Potulicka (aut. dzieła rec.)
Joanna Rutkowiak (aut. dzieła rec.)
s. 115-117
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bożena Tołwińska, "Neoliberalne uwikłania edukacji", Eugenia Potulicka, Joanna Rutkowiak, Kraków 2010 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010, , 4 (52), s. 115-117
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{113082, author = "Bożena Tołwińska", title = ""Neoliberalne uwikłania edukacji", Eugenia Potulicka, Joanna Rutkowiak, Kraków 2010 : [recenzja] ", year = 2010, volume = , number = 4 (52), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 115-117, }