Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
ISSN
1505-8808
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 7
Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej
2011, Numer 1 (53)
Dostępne tomy
2009, Numer 1 (45)
2009, Numer 2 (46)
2009, Numer 3 (47)
2009, Numer 4 (48)
2010, Numer 1 (49)
2010, Numer 2 (50)
2010, Numer 3 (51)
2010, Numer 4 (52)
2011, Numer 1 (53)
2011, Numer 2 (54)
2011, Numer 3 (55)
2011, Numer 4 (56)
2012, Numer 1 (57)
2012, Numer 2 (58)
2012, Numer 3 (59)
2012, Numer 4 (60)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Uczenie się i uznanie : doświadczenia studentów i badaczy w projekcie RANLHE
Fergal Finnegan
Ted Fleming
Ewa Kurantowicz
Adrianna Nizińska
s. 7-19
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Fergal Finnegan, Ted Fleming, Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Uczenie się i uznanie : doświadczenia studentów i badaczy w projekcie RANLHE , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011, , 1 (53), s. 7-19
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{153163, author = "Fergal Finnegan, Ted Fleming, Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska", title = "Uczenie się i uznanie : doświadczenia studentów i badaczy w projekcie RANLHE ", year = 2011, volume = , number = 1 (53), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 7-19, }
Uprzedmiotowione i "obrandowane" : dzieci w kulturze towarów
Radosław Kossakowski
s. 21-35
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Radosław Kossakowski, Uprzedmiotowione i "obrandowane" : dzieci w kulturze towarów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011, , 1 (53), s. 21-35
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{145755, author = "Radosław Kossakowski", title = "Uprzedmiotowione i "obrandowane" : dzieci w kulturze towarów ", year = 2011, volume = , number = 1 (53), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 21-35, }
Odporność psychiczna dzieci i młodzieży - wyzwanie dla współczesnej edukacji
Iwona Grzegorzewska
s. 37-51
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Grzegorzewska, Odporność psychiczna dzieci i młodzieży - wyzwanie dla współczesnej edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011, , 1 (53), s. 37-51
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{266338, author = "Iwona Grzegorzewska", title = "Odporność psychiczna dzieci i młodzieży - wyzwanie dla współczesnej edukacji ", year = 2011, volume = , number = 1 (53), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 37-51, }
Kreatywne wykonania kognitywne dzieci bilingwalnych na etapie edukacji wczesnoszkolnej
Grażyna Lewicka
s. 53-61
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Lewicka, Kreatywne wykonania kognitywne dzieci bilingwalnych na etapie edukacji wczesnoszkolnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011, , 1 (53), s. 53-61
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{50678, author = "Grażyna Lewicka", title = "Kreatywne wykonania kognitywne dzieci bilingwalnych na etapie edukacji wczesnoszkolnej ", year = 2011, volume = , number = 1 (53), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 53-61, }
Kształcenie i rozwijanie umiejętności korzystania z informacji w szkole wyższej
Teresa Neckar-Ilnicka
s. 63-77
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Teresa Neckar-Ilnicka, Kształcenie i rozwijanie umiejętności korzystania z informacji w szkole wyższej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011, , 1 (53), s. 63-77
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{279588, author = "Teresa Neckar-Ilnicka", title = "Kształcenie i rozwijanie umiejętności korzystania z informacji w szkole wyższej ", year = 2011, volume = , number = 1 (53), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 63-77, }
Społeczne konstrukcje sukcesu życiowego wśród młodzieży niemieckiej
Dobrochna Hildebrandt-Wypych
s. 81-95
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dobrochna Hildebrandt-Wypych, Społeczne konstrukcje sukcesu życiowego wśród młodzieży niemieckiej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011, , 1 (53), s. 81-95
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{335067, author = "Dobrochna Hildebrandt-Wypych", title = "Społeczne konstrukcje sukcesu życiowego wśród młodzieży niemieckiej ", year = 2011, volume = , number = 1 (53), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 81-95, }
"Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2010 : [recenzja]
Jolanta Kruk
Dorota Klus-Stańska (aut. dzieła rec.)
s. 99-105
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Kruk, "Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2010 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011, , 1 (53), s. 99-105
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{335072, author = "Jolanta Kruk", title = ""Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2010 : [recenzja] ", year = 2011, volume = , number = 1 (53), journal = Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, pages = s. 99-105, }