-
CZYSTY TEKST
Od Redakcji, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od Redakcji", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "5" }
-
Dylematy i kierunki rozwoju zdolności uczniów w przestrzeni współczesnych zmian cywilizacyjnychs. 7 - 20CZYSTY TEKST
Iwona Czaja-Chudyba, Dylematy i kierunki rozwoju zdolności uczniów w przestrzeni współczesnych zmian cywilizacyjnych, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Czaja-Chudyba", title = "Dylematy i kierunki rozwoju zdolności uczniów w przestrzeni współczesnych zmian cywilizacyjnych", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "7 - 20" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Głażewski, Edukacja wieloraka w szkole Steinerowskiej, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 21 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Głażewski", title = "Edukacja wieloraka w szkole Steinerowskiej", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "21 - 45" }
-
CZYSTY TEKST
Jana Burgerová, Ivana Cimermanová, Young learners and drama techniques in English language education, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 47 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Jana Burgerová, Ivana Cimermanová", title = "Young learners and drama techniques in English language education", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "47 - 56" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Miňová, Tvorivosť a dieťa predškolského veku, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 57 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Miňová", title = "Tvorivosť a dieťa predškolského veku", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "57 - 63" }
-
Včasná intervence u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v České Republices. 65 - 71CZYSTY TEKST
Zora Syslová, Včasná intervence u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v České Republice, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 65 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Zora Syslová", title = "Včasná intervence u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v České Republice", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "65 - 71" }
-
CZYSTY TEKST
Ana Martínez López, Anna Szkolak, Creative teacher of early childhood education, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 73 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Ana Martínez López, Anna Szkolak", title = "Creative teacher of early childhood education", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "73 - 85" }
-
CZYSTY TEKST
Rafał Fudala, Myślenie lateralne : pochwała i krytyka twórczości Edwarda de Bono, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 87 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Fudala", title = "Myślenie lateralne : pochwała i krytyka twórczości Edwarda de Bono", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "87 - 94" }
-
"Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem. Życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja]s. 95 - 99CZYSTY TEKST
Katarzyna Dormus, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Dorota Żołądź-Strzelczyk, "Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem. Życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja], Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 95 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dormus, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Dorota Żołądź-Strzelczyk", title = ""Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem. Życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "95 - 99" }
-
"Profesia a profesiografia učiteľa v primárnom vzdelávan", Bronislava Kasáčová, Petronela Tabačáková, Banská Bystrica 2010 : [recenzja]s. 100 - 105CZYSTY TEKST
Bronislava Kasáčová, Erika Novotná, Petronela Tabačáková, "Profesia a profesiografia učiteľa v primárnom vzdelávan", Bronislava Kasáčová, Petronela Tabačáková, Banská Bystrica 2010 : [recenzja], Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 100 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Bronislava Kasáčová, Erika Novotná, Petronela Tabačáková", title = ""Profesia a profesiografia učiteľa v primárnom vzdelávan", Bronislava Kasáčová, Petronela Tabačáková, Banská Bystrica 2010 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "100 - 105" }
-
Seminarium naukowo-dydaktyczne "Innowacyjne formy kształcenia nauczycieli", Lublin, 26-27 września 2013 r.s. 107 - 108CZYSTY TEKST
Beata Sufa, Seminarium naukowo-dydaktyczne "Innowacyjne formy kształcenia nauczycieli", Lublin, 26-27 września 2013 r., Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 107 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Sufa", title = "Seminarium naukowo-dydaktyczne "Innowacyjne formy kształcenia nauczycieli", Lublin, 26-27 września 2013 r.", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "107 - 108" }
-
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Edukacja małego dziecka. Rodzina, przedszkole i szkoła - przemiany instytucji i ich funkcji", Cieszyn, 5-6 listopada 2013 r.s. 109 - 112CZYSTY TEKST
Rafał Fudala, Barbara Górecka-Mostowicz, Celestyna Grzywniak, Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Edukacja małego dziecka. Rodzina, przedszkole i szkoła - przemiany instytucji i ich funkcji", Cieszyn, 5-6 listopada 2013 r., Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 109 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Fudala, Barbara Górecka-Mostowicz, Celestyna Grzywniak", title = "Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Edukacja małego dziecka. Rodzina, przedszkole i szkoła - przemiany instytucji i ich funkcji", Cieszyn, 5-6 listopada 2013 r.", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "109 - 112" }
-
Nauczyciel jako odkrywca zdolności uczniów w klasach I-III szkoły podstawowejs. 113 - 119CZYSTY TEKST
Monika Janiszewska, Nauczyciel jako odkrywca zdolności uczniów w klasach I-III szkoły podstawowej, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 113 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Janiszewska", title = "Nauczyciel jako odkrywca zdolności uczniów w klasach I-III szkoły podstawowej", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "113 - 119" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, Spotkania i dialogi edukacyjne ze sztuką : lekcje twórczości, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 122 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = "Spotkania i dialogi edukacyjne ze sztuką : lekcje twórczości", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "122 - 136" }