-
CZYSTY TEKST
Bożena Matyjas, Wstęp, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Matyjas", title = "Wstęp", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "9 - 10" }
-
CZYSTY TEKST
Bożena Matyjas, Introduction, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 11
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Matyjas", title = "Introduction", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "11" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Dobrowolska, Kompetencje nauczycieli a wielokulturowość w świetle badań własnych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 15 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Dobrowolska", title = "Kompetencje nauczycieli a wielokulturowość w świetle badań własnych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "15 - 33" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Parkita, Kompetencje medialne nauczyciela muzyki a wymagania współczesności , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 35 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Parkita", title = "Kompetencje medialne nauczyciela muzyki a wymagania współczesności ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "35 - 48" }
-
Child’s welfare as a pedagogical challenge for family and society – based on John Paul II teachings. 49 - 58CZYSTY TEKST
Tadeusz Sakowicz, Bożena Zawadzka, Child’s welfare as a pedagogical challenge for family and society – based on John Paul II teaching, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 49 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Sakowicz, Bożena Zawadzka", title = "Child’s welfare as a pedagogical challenge for family and society – based on John Paul II teaching", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "49 - 58" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Biała, Dzieciństwo gorszych szans jako wyzwanie dla społeczeństwa obywatelskiego, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 59 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Biała", title = "Dzieciństwo gorszych szans jako wyzwanie dla społeczeństwa obywatelskiego", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "59 - 72" }
-
CZYSTY TEKST
Maja Piotrowska, Rodzice i dzieci w trakcie i po rozwodzie: źródła wsparcia i pomocy, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 73 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Piotrowska", title = "Rodzice i dzieci w trakcie i po rozwodzie: źródła wsparcia i pomocy", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "73 - 87" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Szewczyk, Rodzice w procesie wspierania twórczej aktywności dziecka, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 89 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szewczyk", title = " Rodzice w procesie wspierania twórczej aktywności dziecka", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "89 - 97" }
-
"Życie na pół trudne" : językowy obraz dorosłości i dorosłych w wypowiedziach dzieci przedszkolnychs. 99 - 109CZYSTY TEKST
Anna Wileczek, "Życie na pół trudne" : językowy obraz dorosłości i dorosłych w wypowiedziach dzieci przedszkolnych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 99 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wileczek", title = ""Życie na pół trudne" : językowy obraz dorosłości i dorosłych w wypowiedziach dzieci przedszkolnych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "99 - 109" }
-
Świat na językach dzieci – ewolucja konceptualizacji w okresie nauczania zintegrowanegos. 111 - 126CZYSTY TEKST
Dorota Bełtkiewicz, Świat na językach dzieci – ewolucja konceptualizacji w okresie nauczania zintegrowanego, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 111 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bełtkiewicz", title = "Świat na językach dzieci – ewolucja konceptualizacji w okresie nauczania zintegrowanego", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "111 - 126" }
-
Stages of professional teacher career in Poland – in the light of formal requirements as well as in practices. 129 - 143CZYSTY TEKST
Wanda Dróżka, Stages of professional teacher career in Poland – in the light of formal requirements as well as in practice, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 129 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Dróżka", title = "Stages of professional teacher career in Poland – in the light of formal requirements as well as in practice", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "129 - 143" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Wolska-Długosz, Rola autorytetu w życiu gimnazjalisty, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 145 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Wolska-Długosz", title = "Rola autorytetu w życiu gimnazjalisty", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "145 - 162" }
-
CZYSTY TEKST
Paulina Forma, Polish research in review at about multi-child family, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 163 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Forma", title = "Polish research in review at about multi-child family", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "163 - 174" }
-
"Rodzina wielodzietna jako środowisko wychowawczo-edukacyjne: diagnoza i możliwości wsparcia (na przykładzie województwa świętokrzyskiego)", Paulina Forma, Kraków 2011 : [recenzja]s. 177 - 181CZYSTY TEKST
Paulina Forma, Małgorzata Wolska-Długosz, "Rodzina wielodzietna jako środowisko wychowawczo-edukacyjne: diagnoza i możliwości wsparcia (na przykładzie województwa świętokrzyskiego)", Paulina Forma, Kraków 2011 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 177 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Forma, Małgorzata Wolska-Długosz", title = ""Rodzina wielodzietna jako środowisko wychowawczo-edukacyjne: diagnoza i możliwości wsparcia (na przykładzie województwa świętokrzyskiego)", Paulina Forma, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "177 - 181" }
-
"Aspiracje edukacyjne i zawodowe licealistów pochodzących z rodzin dotkniętych bezrobociem", Małgorzata Wolska-Długosz, Kielce 2012 : [recenzja]s. 183 - 184CZYSTY TEKST
Paulina Forma, Małgorzata Wolska-Długosz, "Aspiracje edukacyjne i zawodowe licealistów pochodzących z rodzin dotkniętych bezrobociem", Małgorzata Wolska-Długosz, Kielce 2012 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 183 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Forma, Małgorzata Wolska-Długosz", title = ""Aspiracje edukacyjne i zawodowe licealistów pochodzących z rodzin dotkniętych bezrobociem", Małgorzata Wolska-Długosz, Kielce 2012 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "183 - 184" }
-
"Uniwersytet w perspektywie społeczeństwa wiedzy: nauka i edukacja w uniwersytecie XXI wieku", Kazimierz Denek, Poznań 2011 : [recenzja]s. 185 - 187CZYSTY TEKST
Kazimierz Denek, Ewa Szadzińska, "Uniwersytet w perspektywie społeczeństwa wiedzy: nauka i edukacja w uniwersytecie XXI wieku", Kazimierz Denek, Poznań 2011 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 185 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Denek, Ewa Szadzińska", title = ""Uniwersytet w perspektywie społeczeństwa wiedzy: nauka i edukacja w uniwersytecie XXI wieku", Kazimierz Denek, Poznań 2011 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "185 - 187" }
-
"Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zuzanna Zbróg, Kraków 2011 : [recenzja]s. 189 - 192CZYSTY TEKST
Justyna Miko-Giedyk, Zuzanna Zbróg, "Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zuzanna Zbróg, Kraków 2011 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 189 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Miko-Giedyk, Zuzanna Zbróg", title = ""Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zuzanna Zbróg, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "189 - 192" }
-
"Psychologia twórczości plastycznej", Stanisław Leon Popek, Kraków 2010 : [recenzja]s. 193 - 198CZYSTY TEKST
Stanisław Leon Popek, Anna Stawecka, "Psychologia twórczości plastycznej", Stanisław Leon Popek, Kraków 2010 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 193 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Leon Popek, Anna Stawecka", title = ""Psychologia twórczości plastycznej", Stanisław Leon Popek, Kraków 2010 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "193 - 198" }
-
"Patologie komunikowania w Internecie: zagrożenia i skutki dla dzieci i młodzieży", Stanisław Kozak, Warszawa 2011 : [recenzja]s. 199 - 203CZYSTY TEKST
Stanisław Kozak, Katarzyna Pyszczek-Michalak, "Patologie komunikowania w Internecie: zagrożenia i skutki dla dzieci i młodzieży", Stanisław Kozak, Warszawa 2011 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 199 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kozak, Katarzyna Pyszczek-Michalak", title = ""Patologie komunikowania w Internecie: zagrożenia i skutki dla dzieci i młodzieży", Stanisław Kozak, Warszawa 2011 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "199 - 203" }