-
CZYSTY TEKST
Barbara Merrill, Adrianna Nizińska, "Gender", klasa społeczna, biografia : teoria, badania, praktyka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 7 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Merrill, Adrianna Nizińska", title = ""Gender", klasa społeczna, biografia : teoria, badania, praktyka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "7 - 32" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, "Foresight" w edukacji, czyli jak przyszłość określa teraźniejszość , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 33 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Błajet", title = ""Foresight" w edukacji, czyli jak przyszłość określa teraźniejszość ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "33 - 45" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Leś, Filozofia a pedagogika : czy jest możliwa pedagogika bez norm? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 47 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Leś", title = "Filozofia a pedagogika : czy jest możliwa pedagogika bez norm? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "47 - 57" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Kunicka, Szkoła jako miejsce zbiorowego programowania umysłów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 59 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Szkoła jako miejsce zbiorowego programowania umysłów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "59 - 71" }
-
Kilka uwag o wychowaniu przedszkolnym w Polsce na europejskim tle porównawczyms. 73 - 83CZYSTY TEKST
Marta Kotarba-Kańczugowska, Kilka uwag o wychowaniu przedszkolnym w Polsce na europejskim tle porównawczym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 73 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kotarba-Kańczugowska", title = "Kilka uwag o wychowaniu przedszkolnym w Polsce na europejskim tle porównawczym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "73 - 83" }
-
CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Nauczycielskie poniżanie w szkolnych wspomnieniach dziewcząt , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 87 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Nauczycielskie poniżanie w szkolnych wspomnieniach dziewcząt ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "87 - 106" }
-
Zadowolony organizator i wolontariusz na deszczu : dwie perspektywy wolontariatu podczas wielkich imprezs. 107 - 128CZYSTY TEKST
Przemysław Nosal, Zadowolony organizator i wolontariusz na deszczu : dwie perspektywy wolontariatu podczas wielkich imprez , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 107 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Nosal", title = "Zadowolony organizator i wolontariusz na deszczu : dwie perspektywy wolontariatu podczas wielkich imprez ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "107 - 128" }
-
"Tranzycja - emancypacja - badanie" : sprawozdanie z seminarium "Teorie edukacyjne w ogniu krytyki", DSW Wrocław, 22 marca 2011s. 131 - 136CZYSTY TEKST
Monika Noworolnik, "Tranzycja - emancypacja - badanie" : sprawozdanie z seminarium "Teorie edukacyjne w ogniu krytyki", DSW Wrocław, 22 marca 2011 , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 131 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Noworolnik", title = ""Tranzycja - emancypacja - badanie" : sprawozdanie z seminarium "Teorie edukacyjne w ogniu krytyki", DSW Wrocław, 22 marca 2011 ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "131 - 136" }
-
"Badania w działaniu. Pedagogika i antropologia zaangażowane", red. nauk. Hana Červinková, Bogusława Dorota Gołębniak, Wrocław 2010 : [recenzja]s. 139 - 144CZYSTY TEKST
Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Dariusz Kubinowski, "Badania w działaniu. Pedagogika i antropologia zaangażowane", red. nauk. Hana Červinková, Bogusława Dorota Gołębniak, Wrocław 2010 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 139 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Dariusz Kubinowski", title = ""Badania w działaniu. Pedagogika i antropologia zaangażowane", red. nauk. Hana Červinková, Bogusława Dorota Gołębniak, Wrocław 2010 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "139 - 144" }