-
Przedmowas. 7CZYSTY TEKST
Stefan Forlicz, Przedmowa, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Forlicz", title = "Przedmowa", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "7" }
-
Źródła informacji i sposoby podejmowania decyzji w gospodarstwie domowyms. 11 - 27CZYSTY TEKST
Wanda Patrzałek, Źródła informacji i sposoby podejmowania decyzji w gospodarstwie domowym, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 11 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Patrzałek", title = "Źródła informacji i sposoby podejmowania decyzji w gospodarstwie domowym", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "11 - 27" }
-
Rozwój zmian ról małżeńskich w podejmowaniu decyzji rynkowychs. 29 - 40CZYSTY TEKST
Adam Drab, Rozwój zmian ról małżeńskich w podejmowaniu decyzji rynkowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 29 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Drab", title = "Rozwój zmian ról małżeńskich w podejmowaniu decyzji rynkowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "29 - 40" }
-
Rola reklamy i innych źródeł informacji w decyzjach zakupowych gospodarstw domowychs. 41 - 55CZYSTY TEKST
Aleksandra Perchla-Włosik, Rola reklamy i innych źródeł informacji w decyzjach zakupowych gospodarstw domowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 41 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Perchla-Włosik", title = "Rola reklamy i innych źródeł informacji w decyzjach zakupowych gospodarstw domowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "41 - 55" }
-
Makroekonomiczne uwarunkowania decyzji inwestycyjnych osób fizycznychs. 57 - 70CZYSTY TEKST
Tomasz Rólczyński, Makroekonomiczne uwarunkowania decyzji inwestycyjnych osób fizycznych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Rólczyński", title = "Makroekonomiczne uwarunkowania decyzji inwestycyjnych osób fizycznych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "57 - 70" }
-
Determinanty zachowań gospodarstw domowych jako klientów instytucji finansowychs. 71 - 86CZYSTY TEKST
Dariusz Fatuła, Determinanty zachowań gospodarstw domowych jako klientów instytucji finansowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 71 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Fatuła", title = "Determinanty zachowań gospodarstw domowych jako klientów instytucji finansowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "71 - 86" }
-
Zakupy innowacji produktowych na rynku żywności – w świetle badań konsumenckichs. 87 - 101CZYSTY TEKST
Tomasz Olejniczak, Zakupy innowacji produktowych na rynku żywności – w świetle badań konsumenckich, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 87 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Olejniczak", title = "Zakupy innowacji produktowych na rynku żywności – w świetle badań konsumenckich", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "87 - 101" }
-
Sieci społeczne i kapitał społeczny a upodobania i praktyki konsumpcyjnes. 103 - 117CZYSTY TEKST
Michał Cebula, Sieci społeczne i kapitał społeczny a upodobania i praktyki konsumpcyjne, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 103 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Cebula", title = "Sieci społeczne i kapitał społeczny a upodobania i praktyki konsumpcyjne", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "103 - 117" }
-
Społeczna orientacja firm – znaczenie dla konsumentóws. 119 - 133CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Społeczna orientacja firm – znaczenie dla konsumentów, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 119 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "Społeczna orientacja firm – znaczenie dla konsumentów", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "119 - 133" }
-
Doradztwo w zarządzaniu finansami gospodarstw domowych w Polsces. 135 - 152CZYSTY TEKST
Marianna Dębniewska, Olga Wyszkowska-Kaniewska, Doradztwo w zarządzaniu finansami gospodarstw domowych w Polsce, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 135 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Marianna Dębniewska, Olga Wyszkowska-Kaniewska", title = "Doradztwo w zarządzaniu finansami gospodarstw domowych w Polsce", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "135 - 152" }
-
Przepływ informacji związanej z podejmowaniem decyzji gospodarczych w polskich gospodarstwach domowych w świetle wyników badań ankietowychs. 155 - 167CZYSTY TEKST
Stefan Forlicz, Przepływ informacji związanej z podejmowaniem decyzji gospodarczych w polskich gospodarstwach domowych w świetle wyników badań ankietowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 155 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Forlicz", title = "Przepływ informacji związanej z podejmowaniem decyzji gospodarczych w polskich gospodarstwach domowych w świetle wyników badań ankietowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "155 - 167" }
-
Regresja logistyczna w analizach oszczędności i zobowiązań finansowych gospodarstw domowychs. 169 - 188CZYSTY TEKST
Zofia Rusnak, Regresja logistyczna w analizach oszczędności i zobowiązań finansowych gospodarstw domowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 169 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Rusnak", title = "Regresja logistyczna w analizach oszczędności i zobowiązań finansowych gospodarstw domowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "169 - 188" }
-
Potrzeby informacyjne klientów banków elektronicznychs. 189 - 207CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska, Potrzeby informacyjne klientów banków elektronicznych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 189 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska", title = "Potrzeby informacyjne klientów banków elektronicznych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "189 - 207" }
-
Gospodarstwa domowe i ich działalność w procesach reklamacji produktów wadliwych w kontekście znajomości obowiązującego prawas. 209 - 219CZYSTY TEKST
Joanna Wardzała-Kordyś, Gospodarstwa domowe i ich działalność w procesach reklamacji produktów wadliwych w kontekście znajomości obowiązującego prawa, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 209 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wardzała-Kordyś", title = "Gospodarstwa domowe i ich działalność w procesach reklamacji produktów wadliwych w kontekście znajomości obowiązującego prawa", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "209 - 219" }
-
Gospodarstwo domowe na rynku informacji: potrzeby informacyjne i sposoby ich zaspokajanias. 221 - 236CZYSTY TEKST
Grzegorz Maciejewski, Gospodarstwo domowe na rynku informacji: potrzeby informacyjne i sposoby ich zaspokajania, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 221 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Maciejewski", title = "Gospodarstwo domowe na rynku informacji: potrzeby informacyjne i sposoby ich zaspokajania", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "221 - 236" }
-
Małych Mary i Marysi pierwsze spotkania z ekonomią : specyfika początków edukacji ekonomicznej na przykładzie wiedzy o społeczeństwie w polskim gimnazjum i przedmiotu "citizenship" w angielskiej "seconady school"s. 237 - 251CZYSTY TEKST
Adam Piwek, Małych Mary i Marysi pierwsze spotkania z ekonomią : specyfika początków edukacji ekonomicznej na przykładzie wiedzy o społeczeństwie w polskim gimnazjum i przedmiotu "citizenship" w angielskiej "seconady school", The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 237 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Piwek", title = "Małych Mary i Marysi pierwsze spotkania z ekonomią : specyfika początków edukacji ekonomicznej na przykładzie wiedzy o społeczeństwie w polskim gimnazjum i przedmiotu "citizenship" w angielskiej "seconady school"", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "237 - 251" }
-
Wiedza, niepewność i ryzyko w postępowaniu gospodarstw domowychs. 253 - 264CZYSTY TEKST
Grażyna Światowy, Wiedza, niepewność i ryzyko w postępowaniu gospodarstw domowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 253 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Światowy", title = "Wiedza, niepewność i ryzyko w postępowaniu gospodarstw domowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "253 - 264" }
-
Gospodarstwo domowe jako przedmiot usług doradztwa finansowego w Polsces. 265 - 281CZYSTY TEKST
Jarosław Skorwider, Gospodarstwo domowe jako przedmiot usług doradztwa finansowego w Polsce, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 265 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Skorwider", title = "Gospodarstwo domowe jako przedmiot usług doradztwa finansowego w Polsce", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "265 - 281" }
-
Rola informacji w podejmowaniu decyzji zakupowych przez gospodarstwa domowe w Internecies. 285 - 301CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Rola informacji w podejmowaniu decyzji zakupowych przez gospodarstwa domowe w Internecie, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 285 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Rola informacji w podejmowaniu decyzji zakupowych przez gospodarstwa domowe w Internecie", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "285 - 301" }
-
Analiza korelacji wydatków reklamowych w nowych kanałach dystrybucji przekazów marketingowych ze zmianami w konsumpcji gospodarstw domowychs. 303 - 318CZYSTY TEKST
Tomasz Heryszek, Analiza korelacji wydatków reklamowych w nowych kanałach dystrybucji przekazów marketingowych ze zmianami w konsumpcji gospodarstw domowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 303 - 318
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Heryszek", title = "Analiza korelacji wydatków reklamowych w nowych kanałach dystrybucji przekazów marketingowych ze zmianami w konsumpcji gospodarstw domowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "303 - 318" }
-
Dostępność informacji internetowych o biurach podróży w świetle badańs. 319 - 329CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Dostępność informacji internetowych o biurach podróży w świetle badań, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 319 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Dostępność informacji internetowych o biurach podróży w świetle badań", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "319 - 329" }
-
Zmiany egzogeniczne determinantą elastyczności organizacjis. 331 - 360CZYSTY TEKST
Andrzej Bujak, Katarzyna Puszko-Machowczyk, Zmiany egzogeniczne determinantą elastyczności organizacji, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 331 - 360
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Bujak, Katarzyna Puszko-Machowczyk", title = "Zmiany egzogeniczne determinantą elastyczności organizacji", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "331 - 360" }
-
Wpływ czynników popytowych na rozwój rynku nieruchomości mieszkaniowych w Polsce po kryzysies. 361 - 374CZYSTY TEKST
Małgorzata Okręglicka, Wpływ czynników popytowych na rozwój rynku nieruchomości mieszkaniowych w Polsce po kryzysie, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 361 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Okręglicka", title = "Wpływ czynników popytowych na rozwój rynku nieruchomości mieszkaniowych w Polsce po kryzysie", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "361 - 374" }
-
Zmiany w korzystaniu z sieci Internet przez polskie gospodarstwa domowe w latach 2006-2010s. 375 - 391CZYSTY TEKST
Agata Strzelczyk, Zmiany w korzystaniu z sieci Internet przez polskie gospodarstwa domowe w latach 2006-2010, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 375 - 391
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Strzelczyk", title = "Zmiany w korzystaniu z sieci Internet przez polskie gospodarstwa domowe w latach 2006-2010", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "375 - 391" }
-
Rozwój i przyszłość bankowości elektronicznej w Polsces. 393 - 400CZYSTY TEKST
Elżbieta Janczyk-Strzała, Rozwój i przyszłość bankowości elektronicznej w Polsce, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 393 - 400
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Janczyk-Strzała", title = "Rozwój i przyszłość bankowości elektronicznej w Polsce", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "393 - 400" }
-
Fundraising – płaszczyzna wyborów konsumenckichs. 403 - 415CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Fundraising – płaszczyzna wyborów konsumenckich, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 403 - 415
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Fundraising – płaszczyzna wyborów konsumenckich", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "403 - 415" }
-
Wybrane instrumenty promocji jako narzędzie wspierania sprzedaży usług uzdrowiskowych : (na przykładzie polskich i czeskich przedsiębiorstw uzdrowiskowych)s. 417 - 440CZYSTY TEKST
Aleksandra Gromelska, Wybrane instrumenty promocji jako narzędzie wspierania sprzedaży usług uzdrowiskowych : (na przykładzie polskich i czeskich przedsiębiorstw uzdrowiskowych), The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 417 - 440
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Gromelska", title = "Wybrane instrumenty promocji jako narzędzie wspierania sprzedaży usług uzdrowiskowych : (na przykładzie polskich i czeskich przedsiębiorstw uzdrowiskowych)", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "417 - 440" }
-
Z badań nad zachowaniami Opolan na rynku usług medycznychs. 441 - 453CZYSTY TEKST
Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak, Z badań nad zachowaniami Opolan na rynku usług medycznych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 441 - 453
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak", title = "Z badań nad zachowaniami Opolan na rynku usług medycznych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "441 - 453" }
-
Rozwój rynku kredytów dla osób fizycznych w Federacji Rosyjskiejs. 455 - 483CZYSTY TEKST
Lech Bartosik, Rozwój rynku kredytów dla osób fizycznych w Federacji Rosyjskiej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 455 - 483
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Bartosik", title = "Rozwój rynku kredytów dla osób fizycznych w Federacji Rosyjskiej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "455 - 483" }
-
Zachowania konsumenckie zamożnych Polaków na rynku usług bankowychs. 485 - 502CZYSTY TEKST
Dorota Bednarska-Olejniczak, Zachowania konsumenckie zamożnych Polaków na rynku usług bankowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 485 - 502
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bednarska-Olejniczak", title = "Zachowania konsumenckie zamożnych Polaków na rynku usług bankowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "485 - 502" }
-
Analiza zachowań nabywców na rynku farmaceutycznyms. 503 - 513CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Analiza zachowań nabywców na rynku farmaceutycznym, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 503 - 513
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka", title = "Analiza zachowań nabywców na rynku farmaceutycznym", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "503 - 513" }
-
Zachowania konsumentów na pierwotnym rynku nieruchomości mieszkaniowychs. 515 - 531CZYSTY TEKST
Monika Rozborska, Zachowania konsumentów na pierwotnym rynku nieruchomości mieszkaniowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 515 - 531
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Rozborska", title = "Zachowania konsumentów na pierwotnym rynku nieruchomości mieszkaniowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "515 - 531" }
-
Analiza „sugestii inwestycyjnych” ekspertów domów maklerskich pod kątem efektywności dywersyfikacji branżowej portfelis. 533 - 542CZYSTY TEKST
Magdalena Walczak, Analiza „sugestii inwestycyjnych” ekspertów domów maklerskich pod kątem efektywności dywersyfikacji branżowej portfeli, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 533 - 542
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Walczak", title = "Analiza „sugestii inwestycyjnych” ekspertów domów maklerskich pod kątem efektywności dywersyfikacji branżowej portfeli", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "533 - 542" }
-
Zachowania zakupowe młodych ludzi na rynku polskims. 543 - 555CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Pamela Ziemba, Zachowania zakupowe młodych ludzi na rynku polskim, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 543 - 555
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak, Pamela Ziemba", title = "Zachowania zakupowe młodych ludzi na rynku polskim", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "543 - 555" }