-
Nástroje programu ActivInspire a ich využitie v predmete Technika na ZŠ s využitím interaktívnej tabules. 193 - 200CZYSTY TEKST
Milos Bendik, Milan Duris, Nástroje programu ActivInspire a ich využitie v predmete Technika na ZŠ s využitím interaktívnej tabule, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 193 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Milos Bendik, Milan Duris", title = "Nástroje programu ActivInspire a ich využitie v predmete Technika na ZŠ s využitím interaktívnej tabule", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "193 - 200" }
-
The application of information and communication technologies in teaching vocational subject Electrotechnicss. 201 - 212CZYSTY TEKST
Milan Duris, Milos Bendik, The application of information and communication technologies in teaching vocational subject Electrotechnics, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 201 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Milan Duris, Milos Bendik", title = "The application of information and communication technologies in teaching vocational subject Electrotechnics", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "201 - 212" }
-
Průzkum v oblasti využívání multimédií v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠs. 218 - 223CZYSTY TEKST
Pavla Dobesova, Rene Szotkowski, Průzkum v oblasti využívání multimédií v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 218 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Pavla Dobesova, Rene Szotkowski", title = "Průzkum v oblasti využívání multimédií v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "218 - 223" }
-
Chatterbot – wirtualny doradca: istota technologii, możliwości zastosowań edukacyjnychs. 231 - 237CZYSTY TEKST
Waldemar Furmanek, Waldemar Lib, Chatterbot – wirtualny doradca: istota technologii, możliwości zastosowań edukacyjnych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 231 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Furmanek, Waldemar Lib", title = "Chatterbot – wirtualny doradca: istota technologii, możliwości zastosowań edukacyjnych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "231 - 237" }
-
Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznegos. 238 - 244CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 238 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika Baron-Polańczyk", title = "Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "238 - 244" }
-
CZYSTY TEKST
Jerzy Kulasa, Anna Nizioł, SaaS jako element chmury obliczeniowej w pracy studenta, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 252 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Kulasa, Anna Nizioł", title = "SaaS jako element chmury obliczeniowej w pracy studenta", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "252 - 258" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Wawer, Webinar jako nowoczesna forma kształcenia pracowników, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 265 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wawer", title = "Webinar jako nowoczesna forma kształcenia pracowników", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "265 - 270" }
-
CZYSTY TEKST
Mateusz Michnowicz, Aplikacja mobilna – informator uczelniany, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 354 - 357
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Michnowicz", title = "Aplikacja mobilna – informator uczelniany", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "354 - 357" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Wcisło, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Paweł Pęczkowski, Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 361 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Wcisło, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Paweł Pęczkowski", title = "Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "361 - 367" }
-
Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczychs. 375 - 383CZYSTY TEKST
Mirosława Sajka, Roman Rosiek, Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 375 - 383
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Sajka, Roman Rosiek", title = "Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "375 - 383" }
-
Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2)s. 391 - 398CZYSTY TEKST
Tadeusz Piątek, Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2), Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 391 - 398
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Piątek", title = "Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2)", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "391 - 398" }
-
CZYSTY TEKST
Waldemar Furmanek, Nowoczesne technologie w oświacie i edukacji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 15 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Furmanek", title = "Nowoczesne technologie w oświacie i edukacji", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "15 - 26" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Raczyńska, Informatyk humanista, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 27 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Raczyńska", title = "Informatyk humanista", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "27 - 31" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Kęsy, Rzeczywistość wirtualna w procesie kształcenia technicznego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 42 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Kęsy", title = "Rzeczywistość wirtualna w procesie kształcenia technicznego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "42 - 47" }
-
Porovnání vztahu učitelů k informačním a komunikačním technologiím mezi roky 2004 a 2014s. 48 - 53CZYSTY TEKST
Miroslav Chraska, Porovnání vztahu učitelů k informačním a komunikačním technologiím mezi roky 2004 a 2014, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 48 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Miroslav Chraska", title = "Porovnání vztahu učitelů k informačním a komunikačním technologiím mezi roky 2004 a 2014", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "48 - 53" }
-
Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnejs. 61 - 66CZYSTY TEKST
Katarzyna Myśliwiec, Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 61 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Myśliwiec", title = "Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "61 - 66" }
-
Nowe technologie we wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieŜy ze specyficznymi trudnościami w uczeniu sięs. 74 - 81CZYSTY TEKST
Marzena Kowaluk-Romanek, Nowe technologie we wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieŜy ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 74 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Kowaluk-Romanek", title = "Nowe technologie we wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieŜy ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "74 - 81" }
-
Condition of first-year students’ didactic adaptation within educational environment enriched with information and communication technologiess. 88 - 94CZYSTY TEKST
Nataliia Ishchuk, Volodymyr Liesovyi, Condition of first-year students’ didactic adaptation within educational environment enriched with information and communication technologies, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 88 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Nataliia Ishchuk, Volodymyr Liesovyi", title = "Condition of first-year students’ didactic adaptation within educational environment enriched with information and communication technologies", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "88 - 94" }
-
CZYSTY TEKST
Jozef Pavelka, Podpora výučby techniky národným projektom „Dielne“ a IKT vo výučbe, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 271 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Jozef Pavelka", title = "Podpora výučby techniky národným projektom „Dielne“ a IKT vo výučbe", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "271 - 277" }
-
CZYSTY TEKST
Katerina Kostolanyova, Nová forma výuky – adaptivní e-learning, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 278 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Katerina Kostolanyova", title = "Nová forma výuky – adaptivní e-learning", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "278 - 283" }
-
Ocena wykorzystania technologii informatycznej i komunikacyjnej w edukacji na podstawie praktyki dydaktycznej w szkole średniejs. 406 - 412CZYSTY TEKST
Wioletta Małgorzata Świerzy, Ocena wykorzystania technologii informatycznej i komunikacyjnej w edukacji na podstawie praktyki dydaktycznej w szkole średniej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 406 - 412
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Małgorzata Świerzy", title = "Ocena wykorzystania technologii informatycznej i komunikacyjnej w edukacji na podstawie praktyki dydaktycznej w szkole średniej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "406 - 412" }
-
Wykorzystanie sztucznych sieci neuronowych do prognozowania wyników meczów piłkarskichs. 425 - 431CZYSTY TEKST
Jacek Bartman, Konrad Bajda, Wykorzystanie sztucznych sieci neuronowych do prognozowania wyników meczów piłkarskich, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 425 - 431
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Bartman, Konrad Bajda", title = "Wykorzystanie sztucznych sieci neuronowych do prognozowania wyników meczów piłkarskich", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "425 - 431" }
-
Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningus. 290 - 300CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 290 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "290 - 300" }
-
Methods for creating academic Internet-resources for it students’ indyvidual work managements. 315 - 321CZYSTY TEKST
Olena Glazunova, Tetyana Voloshyna, Methods for creating academic Internet-resources for it students’ indyvidual work management, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 315 - 321
BIBTEX@Article{ authors = " Olena Glazunova, Tetyana Voloshyna", title = "Methods for creating academic Internet-resources for it students’ indyvidual work management", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "315 - 321" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Ordon, Wioletta Sołtysiak, Systemy komputerowe w kształceniu e-learningowym, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 328 - 333
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Ordon, Wioletta Sołtysiak", title = "Systemy komputerowe w kształceniu e-learningowym", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "328 - 333" }
-
CZYSTY TEKST
Evgeny Kovalev, Hadi Saleh, Course Syllabus: Developing the Social Education Information Network, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 342 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Evgeny Kovalev, Hadi Saleh", title = "Course Syllabus: Developing the Social Education Information Network", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "342 - 344" }
-
CZYSTY TEKST
Bogdan Kwiatkowski, Robert Pękala, Bogusław Twaróg, Zbigniew Gomółka, Mateusz Michnowicz, Organizacyjne aplikacje mobilne jako źródło informacji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 348 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Kwiatkowski, Robert Pękala, Bogusław Twaróg, Zbigniew Gomółka, Mateusz Michnowicz", title = "Organizacyjne aplikacje mobilne jako źródło informacji", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "348 - 353" }
-
CZYSTY TEKST
Waldemar Furmanek, Wybrane technologie informacyjne dla edukacji – zarys problematyki, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 113 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Furmanek", title = "Wybrane technologie informacyjne dla edukacji – zarys problematyki", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "113 - 126" }
-
Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inŜynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższejs. 134 - 140CZYSTY TEKST
Tomasz Prauzner, Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inŜynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 134 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prauzner", title = "Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inŜynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "134 - 140" }
-
CZYSTY TEKST
Jana Depesova, Multimediálna podpora technického vzdelávania, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 147 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Jana Depesova", title = "Multimediálna podpora technického vzdelávania", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "147 - 152" }
-
Zastosowanie multimedialnej aplikacji z elementami symulacji komputerowej w kształceniu inżynierskims. 153 - 158CZYSTY TEKST
Ewelina Kosicka, Renata Lis, Zastosowanie multimedialnej aplikacji z elementami symulacji komputerowej w kształceniu inżynierskim, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 153 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Kosicka, Renata Lis", title = "Zastosowanie multimedialnej aplikacji z elementami symulacji komputerowej w kształceniu inżynierskim", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "153 - 158" }
-
FLOODLOG as the project on the use of GIS in the security practice and flood crisis management educations. 165 - 169CZYSTY TEKST
Miroslav Kelemen, Monika Blistanova, FLOODLOG as the project on the use of GIS in the security practice and flood crisis management education, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 165 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Miroslav Kelemen, Monika Blistanova", title = "FLOODLOG as the project on the use of GIS in the security practice and flood crisis management education", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "165 - 169" }
-
CZYSTY TEKST
Antonin Rojak, Interaktivní tabule interwrite ve výuce, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 176 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Antonin Rojak", title = "Interaktivní tabule interwrite ve výuce", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "176 - 180" }
-
CZYSTY TEKST
Jaroslav Soltes, Interaktívna tabuľa v edukačnom procese, interaktívny systém eBeam Edge, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 187 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Jaroslav Soltes", title = "Interaktívna tabuľa v edukačnom procese, interaktívny systém eBeam Edge", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "187 - 192" }
-
Elektronická učebnica z pracovného vyučovania pre učiteľov primárneho vzdelávanias. 213 - 217CZYSTY TEKST
Maria Vargova, Elektronická učebnica z pracovného vyučovania pre učiteľov primárneho vzdelávania, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 213 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Vargova", title = "Elektronická učebnica z pracovného vyučovania pre učiteľov primárneho vzdelávania", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "213 - 217" }
-
Začleňovanie interaktívneho obsahu do výučby techniky pre nižšie sekundárne vzdelávanies. 224 - 228CZYSTY TEKST
Juliana Litecka, Jaroslav Soltes, Začleňovanie interaktívneho obsahu do výučby techniky pre nižšie sekundárne vzdelávanie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 224 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Juliana Litecka, Jaroslav Soltes", title = "Začleňovanie interaktívneho obsahu do výučby techniky pre nižšie sekundárne vzdelávanie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "224 - 228" }
-
CZYSTY TEKST
Franciszek Grabowski, Andrzej Paszkiewicz, Marek Bolanowski, Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 245 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Franciszek Grabowski, Andrzej Paszkiewicz, Marek Bolanowski", title = "Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "245 - 251" }
-
CZYSTY TEKST
Zbigniew Ruszaj, Nauczyciel w sieci, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 259 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Ruszaj", title = "Nauczyciel w sieci", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "259 - 264" }
-
CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 9 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "9 - 12" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksander Piecuch, Edukacja coraz bardziej mobilna, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 32 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Piecuch", title = "Edukacja coraz bardziej mobilna", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "32 - 41" }
-
Rola nauczyciela i motywacji w procesie kształcenia członków społeczeństwa informacyjnegos. 54 - 60CZYSTY TEKST
Janusz Nowak, Ryszard Gmoch, Rola nauczyciela i motywacji w procesie kształcenia członków społeczeństwa informacyjnego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 54 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Nowak, Ryszard Gmoch", title = "Rola nauczyciela i motywacji w procesie kształcenia członków społeczeństwa informacyjnego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "54 - 60" }
-
CZYSTY TEKST
Ladislav Rudolf, Úloha a užití softwarů v odborném vzdělávání, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 67 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Ladislav Rudolf", title = "Úloha a užití softwarů v odborném vzdělávání", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "67 - 73" }
-
Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymis. 82 - 87CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 82 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "82 - 87" }
-
Information and communication technologies in teaching and learning english as foreighn languages. 95 - 101CZYSTY TEKST
Galyna Kozlakova, Oksana Strelchenko, Information and communication technologies in teaching and learning english as foreighn language, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 95 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Galyna Kozlakova, Oksana Strelchenko", title = "Information and communication technologies in teaching and learning english as foreighn language", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "95 - 101" }
-
CZYSTY TEKST
Pavel Kapoun, Ales Oujezdsky, Projektová výuka mediální výchovy, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 102 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Pavel Kapoun, Ales Oujezdsky", title = "Projektová výuka mediální výchovy", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "102 - 109" }
-
Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu pomocou interaktívnych elektronických úlohs. 127 - 133CZYSTY TEKST
Roman Stadtrucker, Milan Duris, Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu pomocou interaktívnych elektronických úloh, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 127 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Stadtrucker, Milan Duris", title = "Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu pomocou interaktívnych elektronických úloh", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "127 - 133" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Ptak, Aplikacje pakietów programowych w dydaktyce przedmiotów technicznych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 141 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Ptak", title = "Aplikacje pakietów programowych w dydaktyce przedmiotów technicznych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "141 - 146" }
-
Wybrane problemy edukacji technicznej z wykorzystaniem symulacji komputerowej na przykładzie korelacji wagi pojazdów ciężarowych i użycia infrastruktury drogowejs. 159 - 164CZYSTY TEKST
Marcin Bugdol, Aleksander Konior, Wybrane problemy edukacji technicznej z wykorzystaniem symulacji komputerowej na przykładzie korelacji wagi pojazdów ciężarowych i użycia infrastruktury drogowej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 159 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Bugdol, Aleksander Konior", title = "Wybrane problemy edukacji technicznej z wykorzystaniem symulacji komputerowej na przykładzie korelacji wagi pojazdów ciężarowych i użycia infrastruktury drogowej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "159 - 164" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Krotky, Implementace 3D tisku do vzdělávání na FPE ZČU v Plzni, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 170 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Krotky", title = "Implementace 3D tisku do vzdělávání na FPE ZČU v Plzni", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "170 - 175" }
-
CZYSTY TEKST
Katarina Sterbakova, Nové technológie – interaktívna tabuľa SMART Board vo vyučovaní fyziky, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 181 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Katarina Sterbakova", title = "Nové technológie – interaktívna tabuľa SMART Board vo vyučovaní fyziky", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "181 - 186" }
-
Jakość kształcenia a zastosowanie e-learningu w szkole wyższej – pilotażowe badania ewaluacyjnes. 284 - 289CZYSTY TEKST
Danuta Morańska, Jakość kształcenia a zastosowanie e-learningu w szkole wyższej – pilotażowe badania ewaluacyjne, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 284 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Morańska", title = "Jakość kształcenia a zastosowanie e-learningu w szkole wyższej – pilotażowe badania ewaluacyjne", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "284 - 289" }
-
CZYSTY TEKST
Ingrid Nagyova, Analýza aktivit studentů v e-learningových kurzech, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 301 - 307
BIBTEX@Article{ authors = " Ingrid Nagyova", title = "Analýza aktivit studentů v e-learningových kurzech", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "301 - 307" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Kandzia, Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 308 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kandzia", title = "Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "308 - 314" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Garwol, Język Internetu i SMS-a zagrożeniem dla stylistyki języka polskiego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 322 - 327
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Garwol", title = "Język Internetu i SMS-a zagrożeniem dla stylistyki języka polskiego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "322 - 327" }
-
Metody i środki zapewnienia dostępu do specjalizowanych zasobów laboratoryjnychs. 334 - 341CZYSTY TEKST
Marek Bolanowski, Andrzej Paszkiewicz, Metody i środki zapewnienia dostępu do specjalizowanych zasobów laboratoryjnych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 334 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Bolanowski, Andrzej Paszkiewicz", title = "Metody i środki zapewnienia dostępu do specjalizowanych zasobów laboratoryjnych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "334 - 341" }
-
CZYSTY TEKST
Dmitry Alexandrov, Hadi Saleh, Osama Tahaan, Evgenija Alexandrova, The application for learning launguages on the base of mobile platforms, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 345 - 347
BIBTEX@Article{ authors = " Dmitry Alexandrov, Hadi Saleh, Osama Tahaan, Evgenija Alexandrova", title = "The application for learning launguages on the base of mobile platforms", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "345 - 347" }
-
Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłychs. 368 - 374CZYSTY TEKST
Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 368 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Rosiek, Mirosława Sajka", title = "Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "368 - 374" }
-
Wykorzystanie badań eye-trackingowych do analizy procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego jednokrotnego wyborus. 384 - 390CZYSTY TEKST
Bożena Rożek, Wykorzystanie badań eye-trackingowych do analizy procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego jednokrotnego wyboru, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 384 - 390
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Rożek", title = "Wykorzystanie badań eye-trackingowych do analizy procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego jednokrotnego wyboru", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "384 - 390" }
-
Vizuální modelování v diagnostice technologického myšlení a usuzování technologií Eytackings. 399 - 405CZYSTY TEKST
Vaclav Tvaruzka, Vizuální modelování v diagnostice technologického myšlení a usuzování technologií Eytacking, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 399 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Vaclav Tvaruzka", title = "Vizuální modelování v diagnostice technologického myšlení a usuzování technologií Eytacking", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "399 - 405" }
-
Applying information technologies while studying “Numerical Methods and Computer Simulation” section of the “Computer Science and ICT” Middle School Programs. 413 - 418CZYSTY TEKST
Yuri Medvedev, Irina Nikolaeva, Ekaterina Davletyarova, Applying information technologies while studying “Numerical Methods and Computer Simulation” section of the “Computer Science and ICT” Middle School Program, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 413 - 418
BIBTEX@Article{ authors = " Yuri Medvedev, Irina Nikolaeva, Ekaterina Davletyarova", title = "Applying information technologies while studying “Numerical Methods and Computer Simulation” section of the “Computer Science and ICT” Middle School Program", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "413 - 418" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Wołoszyn, Wykorzystanie mitm i dnsspoof do przechwycenia sesji komunikacyjnej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 419 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Wołoszyn", title = "Wykorzystanie mitm i dnsspoof do przechwycenia sesji komunikacyjnej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "419 - 424" }
-
CZYSTY TEKST
Autorzy, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 432 - 437
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "432 - 437" }