-
CZYSTY TEKST
Beata Pituła, Wprowadzenie, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 11 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Pituła", title = "Wprowadzenie", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "11 - 14" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Juszczyk, Nauczyciel we współczesnej kulturze medialnej, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 17 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Juszczyk", title = "Nauczyciel we współczesnej kulturze medialnej", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "17 - 28" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Deptuła, Rozwijanie kapitału społecznego jako zadanie nauczycieli, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 29 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Deptuła", title = "Rozwijanie kapitału społecznego jako zadanie nauczycieli", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "29 - 41" }
-
CZYSTY TEKST
Łukasz Michalski, Dwa psy, czyli o estetykach obecności w kulturze wobec wyzwań edukacji, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 43 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Michalski", title = "Dwa psy, czyli o estetykach obecności w kulturze wobec wyzwań edukacji", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "43 - 49" }
-
Pomiędzy zmieniającym a byciem zmienianym : zmiana jako element zawodowego funkcjonowania nauczycielas. 51 - 60CZYSTY TEKST
Anna Gajdzica, Pomiędzy zmieniającym a byciem zmienianym : zmiana jako element zawodowego funkcjonowania nauczyciela, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Gajdzica", title = "Pomiędzy zmieniającym a byciem zmienianym : zmiana jako element zawodowego funkcjonowania nauczyciela", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "51 - 60" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Weiner, Współczesne (mega)trendy edukacji muzycznej a sytuacja polskiego nauczyciela, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 61 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Weiner", title = "Współczesne (mega)trendy edukacji muzycznej a sytuacja polskiego nauczyciela", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "61 - 80" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Szuścik, Edukacja kulturalna a edukacja przez plastykę, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 81 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Szuścik", title = "Edukacja kulturalna a edukacja przez plastykę", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "81 - 92" }
-
Kompetencje artystyczno-wartościujące nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w kontekście edukacji kulturalnej i procesu kształcenia plastycznego dziecka w młodszym wieku szkolnyms. 93 - 105CZYSTY TEKST
Beata Mazepa-Domagała, Kompetencje artystyczno-wartościujące nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w kontekście edukacji kulturalnej i procesu kształcenia plastycznego dziecka w młodszym wieku szkolnym, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 93 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Mazepa-Domagała", title = "Kompetencje artystyczno-wartościujące nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w kontekście edukacji kulturalnej i procesu kształcenia plastycznego dziecka w młodszym wieku szkolnym", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "93 - 105" }
-
Kulturowe wyznaczniki socjalizacji adolescentów : nauczyciel wobec wyzwań współczesnościs. 107 - 117CZYSTY TEKST
Katarzyna Borzucka-Sitkiewicz, Kulturowe wyznaczniki socjalizacji adolescentów : nauczyciel wobec wyzwań współczesności, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 107 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Borzucka-Sitkiewicz", title = "Kulturowe wyznaczniki socjalizacji adolescentów : nauczyciel wobec wyzwań współczesności", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "107 - 117" }
-
Nauczyciel wobec zmiany kulturowej a poszukiwanie prawdy o dobru w kontekście myśli Karola Wojtyłys. 119 - 129CZYSTY TEKST
Beata Ecler-Nocoń, Nauczyciel wobec zmiany kulturowej a poszukiwanie prawdy o dobru w kontekście myśli Karola Wojtyły, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 119 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Ecler-Nocoń", title = "Nauczyciel wobec zmiany kulturowej a poszukiwanie prawdy o dobru w kontekście myśli Karola Wojtyły", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "119 - 129" }
-
CZYSTY TEKST
Wioletta Junik, Jak mogą się odnaleźć? : nauczyciel i uczeń w kulturze popularnej, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 131 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Junik", title = "Jak mogą się odnaleźć? : nauczyciel i uczeń w kulturze popularnej", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "131 - 144" }
-
Tabu seksualne w rodzinie i szkole : w poszukiwaniu (nie)obecnych kategoriis. 145 - 155CZYSTY TEKST
Barbara Smoter, Tabu seksualne w rodzinie i szkole : w poszukiwaniu (nie)obecnych kategorii, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 145 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Smoter", title = "Tabu seksualne w rodzinie i szkole : w poszukiwaniu (nie)obecnych kategorii", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "145 - 155" }
-
Narracje towarzyszące - interpretujące oraz wychowawcze w procesie biblioterapeutycznyms. 157 - 170CZYSTY TEKST
Anna Bautsz-Sontag, Narracje towarzyszące - interpretujące oraz wychowawcze w procesie biblioterapeutycznym, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 157 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bautsz-Sontag", title = "Narracje towarzyszące - interpretujące oraz wychowawcze w procesie biblioterapeutycznym", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "157 - 170" }
-
O potrzebie ustanowienia sieci współdziałania pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym nauczycielek : (analiza przy użyciu kategorii czasu)s. 171 - 177CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, O potrzebie ustanowienia sieci współdziałania pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym nauczycielek : (analiza przy użyciu kategorii czasu), Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 171 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar", title = "O potrzebie ustanowienia sieci współdziałania pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym nauczycielek : (analiza przy użyciu kategorii czasu)", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "171 - 177" }
-
The role of qualifications and competences in initial and further educations. 179 - 191CZYSTY TEKST
Jaroslav Veteška, The role of qualifications and competences in initial and further education, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 179 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Jaroslav Veteška", title = "The role of qualifications and competences in initial and further education", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "179 - 191" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Jagiełło, Anna Klim-Klimaszewska, Nauczyciel przedszkola w społeczeństwie wielokulturowym, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 193 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jagiełło, Anna Klim-Klimaszewska", title = "Nauczyciel przedszkola w społeczeństwie wielokulturowym", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "193 - 202" }
-
Oswajanie z tekstami kultury w przygotowaniu nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej - na przykładzie form teatralnychs. 203 - 216CZYSTY TEKST
Katarzyna Krasoń, Oswajanie z tekstami kultury w przygotowaniu nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej - na przykładzie form teatralnych, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 203 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Krasoń", title = "Oswajanie z tekstami kultury w przygotowaniu nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej - na przykładzie form teatralnych", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "203 - 216" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Jarosz, Nauczyciel a ochrona praw dziecka, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 217 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jarosz", title = "Nauczyciel a ochrona praw dziecka", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "217 - 230" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Pituła, Wokół roli nauczyciela w kulturze - nauczycielskie interpretacje, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 231 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Pituła", title = "Wokół roli nauczyciela w kulturze - nauczycielskie interpretacje", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "231 - 243" }
-
Kompetencje nauczyciela w pracy z uczniami zdolnymi - wybrane wyniki badań empirycznych nad edukacyjnym wspieraniem rozwoju uczniów zdolnychs. 245 - 261CZYSTY TEKST
Beata Dyrda, Kompetencje nauczyciela w pracy z uczniami zdolnymi - wybrane wyniki badań empirycznych nad edukacyjnym wspieraniem rozwoju uczniów zdolnych, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 245 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Dyrda", title = "Kompetencje nauczyciela w pracy z uczniami zdolnymi - wybrane wyniki badań empirycznych nad edukacyjnym wspieraniem rozwoju uczniów zdolnych", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "245 - 261" }
-
Nauczyciele szkoły ogólnodostępnej o swoim przygotowaniu do pracy z uczniem niepełnosprawnym w kontekście przemian pierwszej dekady XXI wiekus. 263 - 273CZYSTY TEKST
Zenon Gajdzica, Nauczyciele szkoły ogólnodostępnej o swoim przygotowaniu do pracy z uczniem niepełnosprawnym w kontekście przemian pierwszej dekady XXI wieku, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 263 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Zenon Gajdzica", title = "Nauczyciele szkoły ogólnodostępnej o swoim przygotowaniu do pracy z uczniem niepełnosprawnym w kontekście przemian pierwszej dekady XXI wieku", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "263 - 273" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Kitlińska-Król, Nauczyciele i edukacja międzykulturowa, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 275 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kitlińska-Król", title = "Nauczyciele i edukacja międzykulturowa", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "275 - 288" }
-
Społeczno-kulturowy wymiar doświadczeń kobiet będących nauczycielami akademickimi - refleksje z badańs. 289 - 301CZYSTY TEKST
Monika Sulik, Społeczno-kulturowy wymiar doświadczeń kobiet będących nauczycielami akademickimi - refleksje z badań, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 289 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Sulik", title = "Społeczno-kulturowy wymiar doświadczeń kobiet będących nauczycielami akademickimi - refleksje z badań", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "289 - 301" }
-
Wybrane podręczniki dla klas pierwszych edukacji zintegrowanej - analiza metodą wizualno-werbalną Günthera Kressa oraz Theo van Leeuwenas. 303 - 311CZYSTY TEKST
Małgorzata Karczmarzyk, Wybrane podręczniki dla klas pierwszych edukacji zintegrowanej - analiza metodą wizualno-werbalną Günthera Kressa oraz Theo van Leeuwena, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 303 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Karczmarzyk", title = "Wybrane podręczniki dla klas pierwszych edukacji zintegrowanej - analiza metodą wizualno-werbalną Günthera Kressa oraz Theo van Leeuwena", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "303 - 311" }
-
Intercultural communication through drama in the language classroom - teachers’ perspectives. 313 - 323CZYSTY TEKST
Alicja Gałązka, Intercultural communication through drama in the language classroom - teachers’ perspective, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 313 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Gałązka", title = "Intercultural communication through drama in the language classroom - teachers’ perspective", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "313 - 323" }
-
CZYSTY TEKST
Mariusz Wołosz, Rola szkół artystycznych w kształtowaniu środowiska kulturowego Bytomia, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 325 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Wołosz", title = "Rola szkół artystycznych w kształtowaniu środowiska kulturowego Bytomia", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "325 - 336" }
-
Pomiędzy wyobcowaniem a partycypacją - nauczyciele wobec wartościowania atrybutów kultury postmodernistycznejs. 337 - 347CZYSTY TEKST
Magdalena Kleszcz, Małgorzata Łączyk, Pomiędzy wyobcowaniem a partycypacją - nauczyciele wobec wartościowania atrybutów kultury postmodernistycznej, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 337 - 347
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kleszcz, Małgorzata Łączyk", title = "Pomiędzy wyobcowaniem a partycypacją - nauczyciele wobec wartościowania atrybutów kultury postmodernistycznej", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "337 - 347" }
-
"Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych. Między uprzedmiotowieniem a podmiotowością", Józefa Bałachowicz, Warszawa, 2009 : [recenzja]s. 351 - 358CZYSTY TEKST
Józefa Bałachowicz, Małgorzata Suświłło, "Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych. Między uprzedmiotowieniem a podmiotowością", Józefa Bałachowicz, Warszawa, 2009 : [recenzja], Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 351 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Józefa Bałachowicz, Małgorzata Suświłło", title = ""Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych. Między uprzedmiotowieniem a podmiotowością", Józefa Bałachowicz, Warszawa, 2009 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "351 - 358" }
-
"Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych. Studium społeczno-pedagogiczne", Beata Dyrda, Warszawa, 2012 : [recenzja]s. 359 - 366CZYSTY TEKST
Beata Dyrda, Teresa Giza, "Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych. Studium społeczno-pedagogiczne", Beata Dyrda, Warszawa, 2012 : [recenzja], Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 359 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Dyrda, Teresa Giza", title = ""Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych. Studium społeczno-pedagogiczne", Beata Dyrda, Warszawa, 2012 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "359 - 366" }
-
"Nowe media w edukacji", red. Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki Toruń, 2012 : [recenzja]s. 367 - 371CZYSTY TEKST
Tomasz Huk, Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki, "Nowe media w edukacji", red. Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki Toruń, 2012 : [recenzja], Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 367 - 371
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Huk, Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki", title = ""Nowe media w edukacji", red. Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki Toruń, 2012 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "367 - 371" }
-
"Cyberprzestrzeń i edukacja", Red. Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki Toruń, 2012 : [recenzja]s. 373 - 375CZYSTY TEKST
Tadeusz Lewowicki, Marcin Musioł, Bronisław Siemieniecki, "Cyberprzestrzeń i edukacja", Red. Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki Toruń, 2012 : [recenzja], Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 373 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Lewowicki, Marcin Musioł, Bronisław Siemieniecki", title = ""Cyberprzestrzeń i edukacja", Red. Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki Toruń, 2012 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "373 - 375" }
-
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Dylematy pedagogiki społecznej w postmodernistycznym świecie", Brno, Republika Czeska, 19—20 kwietnia 2012 rokus. 379 - 383CZYSTY TEKST
Agata Rzymełka-Frąckiewicz, Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Dylematy pedagogiki społecznej w postmodernistycznym świecie", Brno, Republika Czeska, 19—20 kwietnia 2012 roku, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 379 - 383
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Rzymełka-Frąckiewicz", title = "Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Dylematy pedagogiki społecznej w postmodernistycznym świecie", Brno, Republika Czeska, 19—20 kwietnia 2012 roku", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "379 - 383" }
-
Spotkanie naukowe doktorantów Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego pt. "Złożone konteksty rozwoju", Katowice, 9-10 maja 2013 rokus. 385 - 387CZYSTY TEKST
Magdalena Hyla, Spotkanie naukowe doktorantów Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego pt. "Złożone konteksty rozwoju", Katowice, 9-10 maja 2013 roku, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 385 - 387
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Hyla", title = "Spotkanie naukowe doktorantów Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego pt. "Złożone konteksty rozwoju", Katowice, 9-10 maja 2013 roku", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "385 - 387" }