-
CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Barbara Surma, Wstęp = Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek, Barbara Surma", title = "Wstęp = Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "9 - 11" }
-
Czy zbiory rozmyte wykorzystujemy w edukacji wczesnoszkolnej? = Do we use fuzzy sets in early school education?s. 13 - 21CZYSTY TEKST
Iwona Nowakowska-Kempna, Czy zbiory rozmyte wykorzystujemy w edukacji wczesnoszkolnej? = Do we use fuzzy sets in early school education?, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 13 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Nowakowska-Kempna", title = "Czy zbiory rozmyte wykorzystujemy w edukacji wczesnoszkolnej? = Do we use fuzzy sets in early school education?", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "13 - 21" }
-
Theorien des Erkenntnisprozesses im Mathematikunterricht an der Grundschule = Theories of the process of gaining knowledge in mathematics education for primary levels. 23 - 34CZYSTY TEKST
Ján Guncaga, Theorien des Erkenntnisprozesses im Mathematikunterricht an der Grundschule = Theories of the process of gaining knowledge in mathematics education for primary level, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 23 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Ján Guncaga", title = "Theorien des Erkenntnisprozesses im Mathematikunterricht an der Grundschule = Theories of the process of gaining knowledge in mathematics education for primary level", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "23 - 34" }
-
Gotowość szkolna do uczenia się matematyki dzieci sześcioletnich w przedszkolu Montessori – raport z badań = School readiness to learn mathematics in six years old children in Montessori kindergarten – research reports. 35 - 56CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Gotowość szkolna do uczenia się matematyki dzieci sześcioletnich w przedszkolu Montessori – raport z badań = School readiness to learn mathematics in six years old children in Montessori kindergarten – research report, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 35 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Gotowość szkolna do uczenia się matematyki dzieci sześcioletnich w przedszkolu Montessori – raport z badań = School readiness to learn mathematics in six years old children in Montessori kindergarten – research report", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "35 - 56" }
-
Metodyczne aspekty zaznajamiania uczniów klas I-III z wiedzą matematyczną = Methodological aspects of the familiarization of students from classes I to III with mathematical knowledges. 57 - 74CZYSTY TEKST
Aneta Spodniewska, Metodyczne aspekty zaznajamiania uczniów klas I-III z wiedzą matematyczną = Methodological aspects of the familiarization of students from classes I to III with mathematical knowledge, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 57 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Spodniewska", title = "Metodyczne aspekty zaznajamiania uczniów klas I-III z wiedzą matematyczną = Methodological aspects of the familiarization of students from classes I to III with mathematical knowledge", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "57 - 74" }
-
"Figury geometryczne już wszyscy dobrze znamy" : scenariusz zajęć dla grupy dzieci 6-letnichs. 75 - 77CZYSTY TEKST
Marta Raczek-Bielawa, "Figury geometryczne już wszyscy dobrze znamy" : scenariusz zajęć dla grupy dzieci 6-letnich, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 75 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Raczek-Bielawa", title = ""Figury geometryczne już wszyscy dobrze znamy" : scenariusz zajęć dla grupy dzieci 6-letnich", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "75 - 77" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Strzępek, Sztangi numeryczne : scenariusz zajęć indywidualnych z materiałem Montessori, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 79 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Strzępek", title = "Sztangi numeryczne : scenariusz zajęć indywidualnych z materiałem Montessori", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "79 - 82" }
-
Integracja w edukacji wczesnoszkolnej : recenzja książki: Ewa Smak, Stanisława Włoch, "Ku integralności edukacji wczesnoszkolnej", Uniwersytet Opolski, Opole 2011s. 83 - 85CZYSTY TEKST
Aneta Kamińska, Ewa Smak, Stanisława Włoch, Integracja w edukacji wczesnoszkolnej : recenzja książki: Ewa Smak, Stanisława Włoch, "Ku integralności edukacji wczesnoszkolnej", Uniwersytet Opolski, Opole 2011, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 83 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Kamińska, Ewa Smak, Stanisława Włoch", title = "Integracja w edukacji wczesnoszkolnej : recenzja książki: Ewa Smak, Stanisława Włoch, "Ku integralności edukacji wczesnoszkolnej", Uniwersytet Opolski, Opole 2011", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "83 - 85" }
-
Współczesna edukacja elementarna szansą na integralny rozwój dziecka : recenzja książki: "Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową dr Barbary Surmy, Akademia Ignatianum – Wydawnictwo WAM, Kraków 2012s. 87 - 92CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Barbara Surma, Współczesna edukacja elementarna szansą na integralny rozwój dziecka : recenzja książki: "Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową dr Barbary Surmy, Akademia Ignatianum – Wydawnictwo WAM, Kraków 2012, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 87 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Barbara Surma", title = "Współczesna edukacja elementarna szansą na integralny rozwój dziecka : recenzja książki: "Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową dr Barbary Surmy, Akademia Ignatianum – Wydawnictwo WAM, Kraków 2012", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "87 - 92" }
-
TECERN – Teacher Education Central European Research Network : sprawozdanie z konferencji 14 czerwca 2013 Debrecens. 93 - 95CZYSTY TEKST
Irena Pulak, TECERN – Teacher Education Central European Research Network : sprawozdanie z konferencji 14 czerwca 2013 Debrecen, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 93 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak", title = "TECERN – Teacher Education Central European Research Network : sprawozdanie z konferencji 14 czerwca 2013 Debrecen", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "93 - 95" }
-
"Rodzina i szkoła wobec wyzwań cywilizacyjnych" : sprawozdanie z konferencji w MSWE w Tarnowies. 97 - 99CZYSTY TEKST
Barbara Surma, "Rodzina i szkoła wobec wyzwań cywilizacyjnych" : sprawozdanie z konferencji w MSWE w Tarnowie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 97 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = ""Rodzina i szkoła wobec wyzwań cywilizacyjnych" : sprawozdanie z konferencji w MSWE w Tarnowie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "97 - 99" }
-
Rozwijanie inteligencji matematyczno-logicznej na zajęciach z języka obcegos. 101 - 102CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Rozwijanie inteligencji matematyczno-logicznej na zajęciach z języka obcego, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 101 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Rozwijanie inteligencji matematyczno-logicznej na zajęciach z języka obcego", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "101 - 102" }
-
"Un, deux, trois, je m’en vais au bois" : integracja zajęć językowych z edukacją matematycznąs. 103 - 109CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, "Un, deux, trois, je m’en vais au bois" : integracja zajęć językowych z edukacją matematyczną, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 103 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = ""Un, deux, trois, je m’en vais au bois" : integracja zajęć językowych z edukacją matematyczną", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "103 - 109" }
-
Literatura dziecięca podstawą dobrego wychowania, aktywnego kształcenia i twórczego działania : Samorządowe Przedszkole nr 163 im. Heleny Bechlerowejs. 111 - 116CZYSTY TEKST
Małgorzata Sałacińska, Literatura dziecięca podstawą dobrego wychowania, aktywnego kształcenia i twórczego działania : Samorządowe Przedszkole nr 163 im. Heleny Bechlerowej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 111 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Sałacińska", title = "Literatura dziecięca podstawą dobrego wychowania, aktywnego kształcenia i twórczego działania : Samorządowe Przedszkole nr 163 im. Heleny Bechlerowej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "111 - 116" }
-
Jeden dzień w Filii nr 1, Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 6, w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 4 w Krakowies. 117 - 120CZYSTY TEKST
Kinga Basztura, Joanna Miklas, Paulina Stopa, Jeden dzień w Filii nr 1, Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 6, w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 4 w Krakowie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 117 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Basztura, Joanna Miklas, Paulina Stopa", title = "Jeden dzień w Filii nr 1, Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 6, w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 4 w Krakowie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "117 - 120" }
-
Kształtowanie umysłu matematycznego : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filiis. 121 - 130CZYSTY TEKST
Anna Płusa, Kształtowanie umysłu matematycznego : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filii, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 121 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Płusa", title = "Kształtowanie umysłu matematycznego : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filii", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "121 - 130" }