-
Wprowadzenies. 5 - 6CZYSTY TEKST
Martyna Szczotka, Wprowadzenie , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Szczotka", title = "Wprowadzenie ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "5 - 6" }
-
Wprowadzenies. 5 - 6CZYSTY TEKST
Martyna Szczotka, Wprowadzenie , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Szczotka", title = "Wprowadzenie ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "5 - 6" }
-
Introductions. 7 - 8CZYSTY TEKST
Martyna Szczotka, Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Szczotka", title = "Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "7 - 8" }
-
Anthropological Bases of Resilience : Narrative Self-Construction as a Protective Factor in Resilience = Antropologiczne postawy odporności psychicznej : narracyjna autokonstrukcja jako czynnik obronny w odporności psychicznejs. 11 - 21CZYSTY TEKST
Maria Teresa Signes, Anthropological Bases of Resilience : Narrative Self-Construction as a Protective Factor in Resilience = Antropologiczne postawy odporności psychicznej : narracyjna autokonstrukcja jako czynnik obronny w odporności psychicznej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Teresa Signes", title = "Anthropological Bases of Resilience : Narrative Self-Construction as a Protective Factor in Resilience = Antropologiczne postawy odporności psychicznej : narracyjna autokonstrukcja jako czynnik obronny w odporności psychicznej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "11 - 21" }
-
Zasoby odporności psychicznej dziecka - co wiedzą o nich rodzice i nauczyciele? = Children's Mental Resilience - What Do Parents and Teachers Know about it?s. 23 - 39CZYSTY TEKST
Magdalena Adamczyk-Banach, Mateusz Polak, Iwona Sikorska, Zasoby odporności psychicznej dziecka - co wiedzą o nich rodzice i nauczyciele? = Children's Mental Resilience - What Do Parents and Teachers Know about it?, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 23 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Adamczyk-Banach, Mateusz Polak, Iwona Sikorska", title = "Zasoby odporności psychicznej dziecka - co wiedzą o nich rodzice i nauczyciele? = Children's Mental Resilience - What Do Parents and Teachers Know about it?", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "23 - 39" }
-
Natura kompetencji a ograniczenia i trudności w kształceniu międzykulturowym nauczycieli edukacji elementarnej = The Nature of Competences and Limitations in Intercultural Education of Elementary Education Teacherss. 41 - 53CZYSTY TEKST
Krystyna Kusiak, Ilona Nowakowska-Buryła, Natura kompetencji a ograniczenia i trudności w kształceniu międzykulturowym nauczycieli edukacji elementarnej = The Nature of Competences and Limitations in Intercultural Education of Elementary Education Teachers , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 41 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Kusiak, Ilona Nowakowska-Buryła", title = "Natura kompetencji a ograniczenia i trudności w kształceniu międzykulturowym nauczycieli edukacji elementarnej = The Nature of Competences and Limitations in Intercultural Education of Elementary Education Teachers ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "41 - 53" }
-
Diagnoza kompetencji zawodowych oraz potrzeb doskonalenia zawodowego nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej = Diagnosis of Professional Competencies and Training Needs of Preschool and Early School Education Teacherss. 55 - 76CZYSTY TEKST
Joanna Marchel, Stanisława Katarzyna Nazaruk, Diagnoza kompetencji zawodowych oraz potrzeb doskonalenia zawodowego nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej = Diagnosis of Professional Competencies and Training Needs of Preschool and Early School Education Teachers , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 55 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Marchel, Stanisława Katarzyna Nazaruk", title = "Diagnoza kompetencji zawodowych oraz potrzeb doskonalenia zawodowego nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej = Diagnosis of Professional Competencies and Training Needs of Preschool and Early School Education Teachers ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "55 - 76" }
-
Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju dziecka = Competencies of a teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Developments. 77 - 91CZYSTY TEKST
Agnieszka Kaczor, Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju dziecka = Competencies of a teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 77 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kaczor", title = "Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju dziecka = Competencies of a teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "77 - 91" }
-
Kształtowanie kluczowych kompetencji nauczycieli edukacji elementarnej - raport z z badań = Shaping Key Competences of Elementary Education Teachers - Research Reports. 93 - 104CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Kształtowanie kluczowych kompetencji nauczycieli edukacji elementarnej - raport z z badań = Shaping Key Competences of Elementary Education Teachers - Research Report , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 93 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Kształtowanie kluczowych kompetencji nauczycieli edukacji elementarnej - raport z z badań = Shaping Key Competences of Elementary Education Teachers - Research Report ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "93 - 104" }
-
Metody wspierania edukacyjnego stosowane przez nauczyciel klas I-III - raport z badań = Methods of Educational Support Used by Teachers of Classes I-III - Research Reports. 105 - 120CZYSTY TEKST
Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk, Metody wspierania edukacyjnego stosowane przez nauczyciel klas I-III - raport z badań = Methods of Educational Support Used by Teachers of Classes I-III - Research Report , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 105 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk", title = "Metody wspierania edukacyjnego stosowane przez nauczyciel klas I-III - raport z badań = Methods of Educational Support Used by Teachers of Classes I-III - Research Report ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "105 - 120" }
-
Przez gryzmolenie do kultury wizualnej : książka Jana Bajtlika "Typogryzmoł" jako narzędzie wspierania kompetencji wizualnych dziecka = Through Doodling to Visual Culture : "Alphadoodler" by Jan Bajtlik as a Tool for Supporting Child's Visual Competencess. 121 - 132CZYSTY TEKST
Joanna S. Ludwiczak, Przez gryzmolenie do kultury wizualnej : książka Jana Bajtlika "Typogryzmoł" jako narzędzie wspierania kompetencji wizualnych dziecka = Through Doodling to Visual Culture : "Alphadoodler" by Jan Bajtlik as a Tool for Supporting Child's Visual Competences , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 121 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna S. Ludwiczak", title = "Przez gryzmolenie do kultury wizualnej : książka Jana Bajtlika "Typogryzmoł" jako narzędzie wspierania kompetencji wizualnych dziecka = Through Doodling to Visual Culture : "Alphadoodler" by Jan Bajtlik as a Tool for Supporting Child's Visual Competences ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "121 - 132" }
-
Wiedza osobista dziecka w świadomości i działaniach praktycznych nauczycieli = Personal Knowledge of the Child in the Awareness and Practical Activities of Teacherss. 135 - 138CZYSTY TEKST
Beata Gofron, Ewa Kochanowska, Wiedza osobista dziecka w świadomości i działaniach praktycznych nauczycieli = Personal Knowledge of the Child in the Awareness and Practical Activities of Teachers , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 135 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gofron, Ewa Kochanowska", title = "Wiedza osobista dziecka w świadomości i działaniach praktycznych nauczycieli = Personal Knowledge of the Child in the Awareness and Practical Activities of Teachers ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "135 - 138" }