Wstęp
|
Mariusz Kolczyński
Zbigniew Widera
| s. 9-10
|
|
|
Blogi internetowe polityków a identyfikacje partyjne
|
Jarosław Wichura
| s. 11-23, 149-150
|
|
|
Strażnik demokracji czy relikt przeszłości? : dyskusje nad zasadnością stosowania ciszy wyborczej
|
Marcin Zaborski
| s. 150, 25-41
|
|
|
Dylematy i doświadczenia funkcjonowania sejmowych komisji śledczych w Polsce
|
Kinga Jaruga
Żaneta Krawczyk-Antońska
| s. 150-151, 43-58
|
|
|
Wizerunek Górnego Śląska i Ślązaków w kategoriach rozwoju gospodarczego i pracowitości a postawy polityczne Polaków
|
Łukasz Wojtkowski
| s. 151, 59-68
|
|
|
Kadencyjność funkcji prezydenta miasta/burmistrza
|
Zbigniew Widera
| s. 151-152, 69-80
|
|
|
Samorządność a przynależność partyjna
|
Magdalena Faracik-Nowak
Mariusz Kolczyński
| s. 152, 81-91
|
|
|
Prawo do udziału w wyborach na szczeblu lokalnym jako forma partycypacji politycznej imigrantów : Polska na tle innych krajów europejskich
|
Monika Trojanowska-Strzęboszewska
| s. 153, 93-114
|
|
|
O politologii wśród politologów : II Ogólnopolski Kongres Politologii
|
Żaneta Krawczyk-Antońska
| s. 115-121
|
|
|
"Polityka - media - manipulacja medialna. Przypadek Polski po 1989 roku", Aleksandra Seklecka, Toruń 2011 : [recenzja]
|
Katarzyna Miętkiewicz
Aleksandra Seklecka (aut. dzieła rec.)
| s. 122-124
|
|
|
"Komunikowanie polityczne i kultura popularna. Tabloidyzacja informacji o polityce", Dorota Piontek, Poznań 2011 : [recenzja]
|
Dorota Piontek
Olga Wadowska
| s. 125-129
|
|
|
"Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami", Clara Shih, Gliwice 2012 : [recenzja]
|
Magdalena Faracik-Nowak
Clara Shih (aut. dzieła rec.)
| s. 130-144
|
|
|
Spis tabel, wykresów i rysunków
|
| s. 145-147
|
|
|