Wstęp = Introduction
|
Jolanta Karbowniczek
Barbara Surma
| s. 9-11
|
|
|
Czy zbiory rozmyte wykorzystujemy w edukacji wczesnoszkolnej? = Do we use fuzzy sets in early school education?
|
Iwona Nowakowska-Kempna
| s. 13-21
|
|
|
Theorien des Erkenntnisprozesses im Mathematikunterricht an der Grundschule = Theories of the process of gaining knowledge in mathematics education for primary level
|
Ján Guncaga
| s. 23-34
|
|
|
Gotowość szkolna do uczenia się matematyki dzieci sześcioletnich w przedszkolu Montessori – raport z badań = School readiness to learn mathematics in six years old children in Montessori kindergarten – research report
|
Barbara Surma
| s. 35-56
|
|
|
Metodyczne aspekty zaznajamiania uczniów klas I-III z wiedzą matematyczną = Methodological aspects of the familiarization of students from classes I to III with mathematical knowledge
|
Aneta Spodniewska
| s. 57-74
|
|
|
"Figury geometryczne już wszyscy dobrze znamy" : scenariusz zajęć dla grupy dzieci 6-letnich
|
Marta Raczek-Bielawa
| s. 75-77
|
|
|
Sztangi numeryczne : scenariusz zajęć indywidualnych z materiałem Montessori
|
Beata Strzępek
| s. 79-82
|
|
|
Integracja w edukacji wczesnoszkolnej : recenzja książki: Ewa Smak, Stanisława Włoch, "Ku integralności edukacji wczesnoszkolnej", Uniwersytet Opolski, Opole 2011
|
Aneta Kamińska
Ewa Smak (aut. dzieła rec.)
Stanisława Włoch (aut. dzieła rec.)
| s. 83-85
|
|
|
Współczesna edukacja elementarna szansą na integralny rozwój dziecka : recenzja książki: "Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową dr Barbary Surmy, Akademia Ignatianum – Wydawnictwo WAM, Kraków 2012
|
Elżbieta Miterka
Barbara Surma (aut. dzieła rec.)
| s. 87-92
|
|
|
TECERN – Teacher Education Central European Research Network : sprawozdanie z konferencji 14 czerwca 2013 Debrecen
|
Irena Pulak
| s. 93-95
|
|
|
"Rodzina i szkoła wobec wyzwań cywilizacyjnych" : sprawozdanie z konferencji w MSWE w Tarnowie
|
Barbara Surma
| s. 97-99
|
|
|
Rozwijanie inteligencji matematyczno-logicznej na zajęciach z języka obcego
|
Tatiana Konderak
| s. 101-102
|
|
|
"Un, deux, trois, je m’en vais au bois" : integracja zajęć językowych z edukacją matematyczną
|
Tatiana Konderak
| s. 103-109
|
|
|
Literatura dziecięca podstawą dobrego wychowania, aktywnego kształcenia i twórczego działania : Samorządowe Przedszkole nr 163 im. Heleny Bechlerowej
|
Małgorzata Sałacińska
| s. 111-116
|
|
|
Jeden dzień w Filii nr 1, Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 6, w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 4 w Krakowie
|
Kinga Basztura
Joanna Miklas
Paulina Stopa
| s. 117-120
|
|
|
Kształtowanie umysłu matematycznego : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filii
|
Anna Płusa
| s. 121-130
|
|
|