Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli
ISSN
1896-2327
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 18
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli
2013, Numer 1
Dostępne tomy
2006, Numer 1
2006, Numer 2
2007, Numer 1
2007, Numer 2
2007, Numer 3
2007, Numer 4
2008, Numer 1-2
2008, Numer 3
2008, Numer 4
2009, Numer 1
2009, Numer 2
2009, Numer 3-4
2010, Numer 1-2
2010, Numer 3-4
2011, Numer 1
2011, Numer 2-3
2011, Numer 4
2012, Numer 1
2012, Numer 2
2012, Numer 3
2012, Numer 4
2013, Numer 1
2013, Numer 2
2013, Numer 3
2013, Numer 4
2014, Numer 1
2014, Numer 2
2014, Numer 3
2014, Numer 4
2015, Numer 1
2015, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
s. 9-11
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 9-11
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369798, author = "", title = "Wstęp", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 9-11, }
Sustainable development as "the light at the end of the tunnel" for contemporary ecology = Zrównoważony rozwój jako "światło w tunelu" współczesnej ekologii
Jolanta Karbowniczek
s. 13-25
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Karbowniczek, Sustainable development as "the light at the end of the tunnel" for contemporary ecology = Zrównoważony rozwój jako "światło w tunelu" współczesnej ekologii, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 13-25
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369799, author = "Jolanta Karbowniczek", title = "Sustainable development as "the light at the end of the tunnel" for contemporary ecology = Zrównoważony rozwój jako "światło w tunelu" współczesnej ekologii", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 13-25, }
Mali badacze – doświadczenia przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej = Small explorers – nature experiments in early primary school education
Katarzyna Szewczuk
s. 27-43
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Szewczuk, Mali badacze – doświadczenia przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej = Small explorers – nature experiments in early primary school education, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 27-43
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369800, author = "Katarzyna Szewczuk", title = "Mali badacze – doświadczenia przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej = Small explorers – nature experiments in early primary school education", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 27-43, }
"Nauka logicznego myślenia i szacunek do przyrody" – wywiad z dr Magdaleną Jarzębowską rozmawia Krystyna Zabawa
Magdalena Jarzębowska
Krystyna Zabawa
s. 45-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Jarzębowska, Krystyna Zabawa, "Nauka logicznego myślenia i szacunek do przyrody" – wywiad z dr Magdaleną Jarzębowską rozmawia Krystyna Zabawa , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 45-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369801, author = "Magdalena Jarzębowska, Krystyna Zabawa", title = ""Nauka logicznego myślenia i szacunek do przyrody" – wywiad z dr Magdaleną Jarzębowską rozmawia Krystyna Zabawa ", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 45-53, }
Dziecko aktywnym odkrywcą i badaczem w procesie edukacji przyrodniczej
Martyna Szczotka
s. 55-65
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Martyna Szczotka, Dziecko aktywnym odkrywcą i badaczem w procesie edukacji przyrodniczej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 55-65
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369802, author = "Martyna Szczotka", title = "Dziecko aktywnym odkrywcą i badaczem w procesie edukacji przyrodniczej", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 55-65, }
Książki i czasopisma dla dzieci w edukacji przyrodniczej
Krystyna Zabawa
s. 67-72
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Zabawa, Książki i czasopisma dla dzieci w edukacji przyrodniczej , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 67-72
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369803, author = "Krystyna Zabawa", title = "Książki i czasopisma dla dzieci w edukacji przyrodniczej ", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 67-72, }
"Sprzątanie lasu" : scenariusz przedstawienia ekologicznego dla dzieci 6-letnich
Marta Raczek-Bielawa
Martyna Szczotka
s. 73-76
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Raczek-Bielawa, Martyna Szczotka, "Sprzątanie lasu" : scenariusz przedstawienia ekologicznego dla dzieci 6-letnich, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 73-76
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369804, author = "Marta Raczek-Bielawa, Martyna Szczotka", title = ""Sprzątanie lasu" : scenariusz przedstawienia ekologicznego dla dzieci 6-letnich", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 73-76, }
Przedszkolaki kochają Mazury : scenariusz zajęć dla dzieci przedzkolnych
Marta Raczek-Bielawa
Martyna Szczotka
s. 77-81
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Raczek-Bielawa, Martyna Szczotka, Przedszkolaki kochają Mazury : scenariusz zajęć dla dzieci przedzkolnych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 77-81
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{370638, author = "Marta Raczek-Bielawa, Martyna Szczotka", title = "Przedszkolaki kochają Mazury : scenariusz zajęć dla dzieci przedzkolnych", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 77-81, }
Woda źródło życia : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III
Anna Michalczyk
Maria Pawlikowska
Joanna Porębska
Anna Żegleń
s. 83-89
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Michalczyk, Maria Pawlikowska, Anna Żegleń, Joanna Porębska, Woda źródło życia : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 83-89
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369805, author = "Anna Michalczyk, Maria Pawlikowska, Anna Żegleń, Joanna Porębska", title = "Woda źródło życia : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 83-89, }
Magiczny atrament : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy drugiej
Klaudia Kochan
Karolina Kos
Patrycja Kotaba
s. 91-97
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Klaudia Kochan, Karolina Kos, Patrycja Kotaba, Magiczny atrament : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy drugiej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 91-97
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369806, author = "Klaudia Kochan, Karolina Kos, Patrycja Kotaba", title = "Magiczny atrament : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy drugiej", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 91-97, }
Historia powstania nart : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III
Magdalena Tkaczyk
Kamila Turczyńska
Justyna Tworzydło
s. 99-113
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Tworzydło, Magdalena Tkaczyk, Kamila Turczyńska, Historia powstania nart : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 99-113
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369807, author = "Justyna Tworzydło, Magdalena Tkaczyk, Kamila Turczyńska", title = "Historia powstania nart : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 99-113, }
Les pauvres animaux – propozycje kontekstualizacji do scenariuszy zajęć z języka francuskiego dla 4-5-latków
Tatiana Konderak
s. 115-121
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tatiana Konderak, Les pauvres animaux – propozycje kontekstualizacji do scenariuszy zajęć z języka francuskiego dla 4-5-latków, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 115-121
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369808, author = "Tatiana Konderak", title = "Les pauvres animaux – propozycje kontekstualizacji do scenariuszy zajęć z języka francuskiego dla 4-5-latków", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 115-121, }
"Chatka Małolatka" miejsce przyjazne dziecku
Joanna Wątróbska
Alicja Świętach
s. 123-127
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wątróbska, Alicja Świętach, "Chatka Małolatka" miejsce przyjazne dziecku , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 123-127
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369809, author = "Joanna Wątróbska, Alicja Świętach", title = ""Chatka Małolatka" miejsce przyjazne dziecku ", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 123-127, }
Formy współpracy przedszkola z rodzicami na przykładzie Przedszkola Sióstr Misjonarek Świętej Rodziny nr 10 w Zakopanem
Katarzyna Galica
s. 129-134
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Galica, Formy współpracy przedszkola z rodzicami na przykładzie Przedszkola Sióstr Misjonarek Świętej Rodziny nr 10 w Zakopanem, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 129-134
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369810, author = "Katarzyna Galica", title = "Formy współpracy przedszkola z rodzicami na przykładzie Przedszkola Sióstr Misjonarek Świętej Rodziny nr 10 w Zakopanem", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 129-134, }
Praktyczne wskazówki w zakresie edukacji polonistycznej : recenzja książki: Danuta Czelakowska, "Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym", Impuls, Kraków 2012
Aneta Kamińska
Danuta Czelakowska (aut. dzieła rec.)
s. 135-136
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Kamińska, Praktyczne wskazówki w zakresie edukacji polonistycznej : recenzja książki: Danuta Czelakowska, "Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym", Impuls, Kraków 2012, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 135-136
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369811, author = "Aneta Kamińska", title = "Praktyczne wskazówki w zakresie edukacji polonistycznej : recenzja książki: Danuta Czelakowska, "Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym", Impuls, Kraków 2012", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 135-136, }
Problemy współczesnego nauczyciela : recenzja książki: Reinhold Miller, "Jak przeżyć w szkole. Poradnik dla nauczycieli i wychowawców", Wyd. WAM, Kraków 2012
Renata Spyrka-Chlipała
Reinhold Miller (aut. dzieła rec.)
s. 137-141
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Spyrka-Chlipała, Problemy współczesnego nauczyciela : recenzja książki: Reinhold Miller, "Jak przeżyć w szkole. Poradnik dla nauczycieli i wychowawców", Wyd. WAM, Kraków 2012, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 137-141
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369812, author = "Renata Spyrka-Chlipała", title = "Problemy współczesnego nauczyciela : recenzja książki: Reinhold Miller, "Jak przeżyć w szkole. Poradnik dla nauczycieli i wychowawców", Wyd. WAM, Kraków 2012", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 137-141, }
Edukacja w systemie Marii Montessori – wychowaniem do wartości : sprawozdanie z Polskich Dni Montessori
Barbara Surma
s. 143-147
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Surma, Edukacja w systemie Marii Montessori – wychowaniem do wartości : sprawozdanie z Polskich Dni Montessori, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 143-147
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369813, author = "Barbara Surma", title = "Edukacja w systemie Marii Montessori – wychowaniem do wartości : sprawozdanie z Polskich Dni Montessori", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 143-147, }
Znaczenie edukacji przyrodniczej w edukacji elementarnej : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filii
Agata Arkabus
s. 149-155
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Arkabus, Znaczenie edukacji przyrodniczej w edukacji elementarnej : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filii, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013, , 1, s. 149-155
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369814, author = "Agata Arkabus", title = "Znaczenie edukacji przyrodniczej w edukacji elementarnej : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filii", year = 2013, volume = , number = 1, journal = Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , pages = s. 149-155, }