Tytuł Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
ISSN 2353-8414
Wydawca Instytut Lotnictwa
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 8
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
2014, Numer 1(11)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Informacyjne uwarunkowania marketingu instytucji naukowo-badawczej Bogdan Sojkin s. 3-15
    Zacytuj
  • Udostępnij
Informacyjne uwarunkowania marketingu instytucji naukowo-badawczej Bogdan Sojkin s. 3-15
    Zacytuj
  • Udostępnij
Nauka, technologia i biznes – rynek czy interaktywna koordynacja Hakan Hakansson s. 3-20
    Zacytuj
  • Udostępnij
Innowacje jako przedmiot obrotu rynkowego Jerzy Koszałka Damian Kuźniewski Joanna Pniewska s. 3-29
    Zacytuj
  • Udostępnij
Employer branding na tle koncepcji marketingu relacji Magdalena Maruszczak s. 3-19
    Zacytuj
  • Udostępnij
Neuromarketing i jego rola w budowaniu marki, wprowadzaniu innowacji produktowych oraz w przekazach reklamowych Katarzyna Wrona s. 3-22
    Zacytuj
  • Udostępnij
Jak sprawnie współpracować z mediami w sytuacji kryzysowej – analiza przypadku Ewa Baradziej-Krzyżankowska s. 3-12
    Zacytuj
  • Udostępnij
Repozytorium Cyfrowe Instytutów Naukowych — RCIN Kamila Kaczyńska s. 3-14
    Zacytuj
  • Udostępnij