Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
ISSN
2353-8414
Wydawca
Instytut Lotnictwa
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 35
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
2012, Numer 3(4)
Dostępne tomy
2010, Numer 1(1)
2012, Numer 1(2)
2012, Numer 2(3)
2012, Numer 3(4)
2012, Numer 4(5)
2012, Numer 5(6)
2014, Numer 1(11)
2014, Numer 2(12)
2014, Numer 3(13)
2014, Numer 4(14)
2015, Numer 1(15)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Witold Wiśniowski
s. 11-12
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Wiśniowski, Wstęp, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 11-12
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417458, author = "Witold Wiśniowski", title = "Wstęp", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 11-12, }
Współpraca ośrodków naukowych i przedsiębiorstw we wdrażaniu wyników badań
Dariusz Trzmielak
s. 19-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Trzmielak, Współpraca ośrodków naukowych i przedsiębiorstw we wdrażaniu wyników badań, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 19-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417459, author = "Dariusz Trzmielak", title = "Współpraca ośrodków naukowych i przedsiębiorstw we wdrażaniu wyników badań", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 19-36, }
Orientacja międzynarodowa w strategii instytucji naukowych i badawczych
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 41-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Orientacja międzynarodowa w strategii instytucji naukowych i badawczych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 41-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417460, author = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Orientacja międzynarodowa w strategii instytucji naukowych i badawczych", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 41-53, }
Determinanty marketingu instytucji naukowo-badawczej
Jakub Jasiczak
Bogdan Sojkin
s. 57-64
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Sojkin, Jakub Jasiczak, Determinanty marketingu instytucji naukowo-badawczej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 57-64
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417461, author = "Bogdan Sojkin, Jakub Jasiczak", title = "Determinanty marketingu instytucji naukowo-badawczej", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 57-64, }
Koncepcja zarządzania relacjami ze studentami przez szkoły wyższe
Anna Drapińska
s. 67-101
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Drapińska, Koncepcja zarządzania relacjami ze studentami przez szkoły wyższe, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 67-101
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417463, author = "Anna Drapińska", title = "Koncepcja zarządzania relacjami ze studentami przez szkoły wyższe", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 67-101, }
Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej
Jerzy Koszałka
Damian Kuźniewski
s. 69-83
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 69-83
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417462, author = "Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski", title = "Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 69-83, }
Rola marketingu personalnego w kształtowaniu wizerunku organizacji naukowej
Agnieszka Izabela Baruk
s. 107-125
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Izabela Baruk, Rola marketingu personalnego w kształtowaniu wizerunku organizacji naukowej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 107-125
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417464, author = "Agnieszka Izabela Baruk", title = "Rola marketingu personalnego w kształtowaniu wizerunku organizacji naukowej", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 107-125, }
Targi edukacyjne jako forma promocji szkół wyższych
Marcin Gębarowski
s. 129-141
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gębarowski, Targi edukacyjne jako forma promocji szkół wyższych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 129-141
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417465, author = "Marcin Gębarowski", title = "Targi edukacyjne jako forma promocji szkół wyższych", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 129-141, }
Event marketing jako jedna z form innowacji marketingowych w instytucjach naukowych i badawczych
Aneta Olejniczak
s. 145-157
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Olejniczak, Event marketing jako jedna z form innowacji marketingowych w instytucjach naukowych i badawczych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 145-157
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417466, author = "Aneta Olejniczak", title = "Event marketing jako jedna z form innowacji marketingowych w instytucjach naukowych i badawczych", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 145-157, }
Reklama w wyszukiwarkach Google AdWords jako element marketingu uczelni
Radosław Dawidziuk
s. 161-168
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Radosław Dawidziuk, Reklama w wyszukiwarkach Google AdWords jako element marketingu uczelni, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 161-168
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417467, author = "Radosław Dawidziuk", title = "Reklama w wyszukiwarkach Google AdWords jako element marketingu uczelni", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 161-168, }
Content marketing jako istotny element strategii marketingowej instytucji naukowych
Witold Świeczak
s. 173-190
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Świeczak, Content marketing jako istotny element strategii marketingowej instytucji naukowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 173-190
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417468, author = "Witold Świeczak", title = "Content marketing jako istotny element strategii marketingowej instytucji naukowych", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 173-190, }
Modelowa platforma technologiczna współpracy jednostki badawczej z sektorem przedsiębiorstw
Marzena Walasik
s. 195-206
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Walasik, Modelowa platforma technologiczna współpracy jednostki badawczej z sektorem przedsiębiorstw, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 195-206
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417469, author = "Marzena Walasik", title = "Modelowa platforma technologiczna współpracy jednostki badawczej z sektorem przedsiębiorstw", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 195-206, }
Zastosowanie systemów typu CRM w marketingu naukowym - perspektywy efektywnej współpracy pomiędzy nauką i przemysłem
Monika Pietrzyk
Piotr Winiarski
s. 211-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Pietrzyk, Piotr Winiarski, Zastosowanie systemów typu CRM w marketingu naukowym - perspektywy efektywnej współpracy pomiędzy nauką i przemysłem, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 211-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417470, author = "Monika Pietrzyk, Piotr Winiarski", title = "Zastosowanie systemów typu CRM w marketingu naukowym - perspektywy efektywnej współpracy pomiędzy nauką i przemysłem", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 211-228, }
Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych
Katarzyna Wrona
s. 233-245
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Wrona, Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 233-245
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417471, author = "Katarzyna Wrona", title = "Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 233-245, }
Marketing w mediach społecznościowych - dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać?
Ola Agbaimoni
Lilach Bullock
s. 249-260
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lilach Bullock, Ola Agbaimoni, Marketing w mediach społecznościowych - dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać?, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 249-260
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417472, author = "Lilach Bullock, Ola Agbaimoni", title = "Marketing w mediach społecznościowych - dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać?", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 249-260, }
Zarządzanie kryzysem przy użyciu mediów społecznościowych
Agnieszka Chwiałkowska
s. 265-279
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Chwiałkowska, Zarządzanie kryzysem przy użyciu mediów społecznościowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 265-279
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417473, author = "Agnieszka Chwiałkowska", title = "Zarządzanie kryzysem przy użyciu mediów społecznościowych", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 265-279, }
Kampanie społeczne dotyczące bezpieczeństwa pracy w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce
Alfred Brzozowski
Agnieszka Szczygielska
s. 283-297
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Szczygielska, Alfred Brzozowski, Kampanie społeczne dotyczące bezpieczeństwa pracy w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 283-297
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417474, author = "Agnieszka Szczygielska, Alfred Brzozowski", title = "Kampanie społeczne dotyczące bezpieczeństwa pracy w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 283-297, }
Międzynarodowa komunikacja marketingowa - kontekst kulturowy
Dominika Hirsch
s. 303-316
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Hirsch, Międzynarodowa komunikacja marketingowa - kontekst kulturowy, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 303-316
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417475, author = "Dominika Hirsch", title = "Międzynarodowa komunikacja marketingowa - kontekst kulturowy", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 303-316, }
Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia
Zbigniew Chmielewski
Hubert Ochmański
Dariusz Tworzydło
s. 321-329
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło, Hubert Ochmański, Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 321-329
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417476, author = "Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło, Hubert Ochmański", title = "Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 321-329, }
Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach dodanych
Jose Ignacio Monrabal
s. 333-338
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jose Ignacio Monrabal, Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach dodanych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 333-338
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417477, author = "Jose Ignacio Monrabal", title = "Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach dodanych", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 333-338, }
Wirtualne biuro prasowe jako skuteczne narzędzie komunikacji naukowej
Natalia Osica
s. 343-349
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Natalia Osica, Wirtualne biuro prasowe jako skuteczne narzędzie komunikacji naukowej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 343-349
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417478, author = "Natalia Osica", title = "Wirtualne biuro prasowe jako skuteczne narzędzie komunikacji naukowej", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 343-349, }
Geoinformacja formą promocji badań naukowych
Tomasz Nałęcz
s. 353-362
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Nałęcz, Geoinformacja formą promocji badań naukowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 353-362
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417479, author = "Tomasz Nałęcz", title = "Geoinformacja formą promocji badań naukowych", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 353-362, }
Budowanie wizerunku szkoły wyższej jako mega narzędzia marketingu
Lidia Białoń
s. 367-385
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lidia Białoń, Budowanie wizerunku szkoły wyższej jako mega narzędzia marketingu, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 367-385
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417480, author = "Lidia Białoń", title = "Budowanie wizerunku szkoły wyższej jako mega narzędzia marketingu", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 367-385, }
Marka uczelni we współczesnym świecie
Stanisław Dawidziuk
s. 389-396
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Dawidziuk, Marka uczelni we współczesnym świecie, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 389-396
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417481, author = "Stanisław Dawidziuk", title = "Marka uczelni we współczesnym świecie", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 389-396, }
Uniwersytety w Polsce w oczach opinii publicznej - stan obecny i oczekiwania w świetle badań
Michał Grech
s. 401-415
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Grech, Uniwersytety w Polsce w oczach opinii publicznej - stan obecny i oczekiwania w świetle badań, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 401-415
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417482, author = "Michał Grech", title = "Uniwersytety w Polsce w oczach opinii publicznej - stan obecny i oczekiwania w świetle badań", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 401-415, }
Pozytywny wizerunek uczelni i samorządu lokalnego - wspólna sprawa
Jan Walczak
s. 419-440
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Walczak, Pozytywny wizerunek uczelni i samorządu lokalnego - wspólna sprawa, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 419-440
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417483, author = "Jan Walczak", title = "Pozytywny wizerunek uczelni i samorządu lokalnego - wspólna sprawa", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 419-440, }
Komunikacja pomiędzy uczelniami i ich grupy docelowe w systemie Web 3.0
Iris Kaiser
s. 447-455
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iris Kaiser, Komunikacja pomiędzy uczelniami i ich grupy docelowe w systemie Web 3.0, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 447-455
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417484, author = "Iris Kaiser", title = "Komunikacja pomiędzy uczelniami i ich grupy docelowe w systemie Web 3.0", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 447-455, }
Turnieje z wykorzystaniem elektronicznych symulatorów dla Windows i Android jako marketingowe narzędzia instytucji edukacyjnych
Michel Muszynski
s. 459-463
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michel Muszynski, Turnieje z wykorzystaniem elektronicznych symulatorów dla Windows i Android jako marketingowe narzędzia instytucji edukacyjnych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 459-463
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417485, author = "Michel Muszynski", title = "Turnieje z wykorzystaniem elektronicznych symulatorów dla Windows i Android jako marketingowe narzędzia instytucji edukacyjnych", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 459-463, }
Dlaczego warto zostać inżynierem - działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych
Bogumiła Marczyńska
s. 467-470
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogumiła Marczyńska, Dlaczego warto zostać inżynierem - działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 467-470
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417486, author = "Bogumiła Marczyńska", title = "Dlaczego warto zostać inżynierem - działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 467-470, }
Finansowanie marketingu w funduszach europejskich
Jaromir Matulewicz
s. 475-494
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jaromir Matulewicz, Finansowanie marketingu w funduszach europejskich, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 475-494
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417487, author = "Jaromir Matulewicz", title = "Finansowanie marketingu w funduszach europejskich", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 475-494, }
Instytuty badawcze a centra naukowo-przemysłowe w kontekście innowacyjnej gospodarki - w świetle doświadczeń Instytutu Technik Innowacyjnych EMAG
Jerzy Keller
Stanisław Trenczek
Piotr Wojtas
s. 499-512
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Wojtas, Stanisław Trenczek, Jerzy Keller, Instytuty badawcze a centra naukowo-przemysłowe w kontekście innowacyjnej gospodarki - w świetle doświadczeń Instytutu Technik Innowacyjnych EMAG, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 499-512
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417488, author = "Piotr Wojtas, Stanisław Trenczek, Jerzy Keller", title = "Instytuty badawcze a centra naukowo-przemysłowe w kontekście innowacyjnej gospodarki - w świetle doświadczeń Instytutu Technik Innowacyjnych EMAG", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 499-512, }
Znaczenie marketingu dla rozwoju instytucji naukowych i badawczych : doświadczenia Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Izolacji Budowlanej (COBR PIB)
Artur Miros
Wioleta Śmiszek-Lindert
s. 517-529
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wioleta Śmiszek-Lindert, Artur Miros, Znaczenie marketingu dla rozwoju instytucji naukowych i badawczych : doświadczenia Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Izolacji Budowlanej (COBR PIB), Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 517-529
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417489, author = "Wioleta Śmiszek-Lindert, Artur Miros", title = "Znaczenie marketingu dla rozwoju instytucji naukowych i badawczych : doświadczenia Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Izolacji Budowlanej (COBR PIB)", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 517-529, }
Platforma teleinformatyczna jako narzędzie do ekspozycji dokonań jednostki naukowej na przykładzie Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego
Piotr Moskała
Paweł Radomski
s. 533-543
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Radomski, Piotr Moskała, Platforma teleinformatyczna jako narzędzie do ekspozycji dokonań jednostki naukowej na przykładzie Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 533-543
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417490, author = "Paweł Radomski, Piotr Moskała", title = "Platforma teleinformatyczna jako narzędzie do ekspozycji dokonań jednostki naukowej na przykładzie Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 533-543, }
Noty o autorach
s. 545-554
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Noty o autorach, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 545-554
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417491, author = "", title = "Noty o autorach", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 545-554, }
O Instytucie Lotnictwa
s. 557-559
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, O Instytucie Lotnictwa, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 557-559
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417492, author = "", title = "O Instytucie Lotnictwa", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 557-559, }