Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
ISSN
2353-8414
Wydawca
Instytut Lotnictwa
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 23
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
2012, Numer 1(2)
Dostępne tomy
2010, Numer 1(1)
2012, Numer 1(2)
2012, Numer 2(3)
2012, Numer 3(4)
2012, Numer 4(5)
2012, Numer 5(6)
2014, Numer 1(11)
2014, Numer 2(12)
2014, Numer 3(13)
2014, Numer 4(14)
2015, Numer 1(15)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Witold Wiśniowski
s. 10-11
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Wiśniowski, Wstęp, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 10-11
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416782, author = "Witold Wiśniowski", title = "Wstęp", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 10-11, }
Wdrażanie nowych strategii marketingowych w instytucjach badawczych i naukowych
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 17-30
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Wdrażanie nowych strategii marketingowych w instytucjach badawczych i naukowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 17-30
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416784, author = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Wdrażanie nowych strategii marketingowych w instytucjach badawczych i naukowych", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 17-30, }
Wykorzystanie przez instytucje naukowe i badawcze internetowych narzędzi badań marketingowych
Damian Dec
s. 35-57
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Damian Dec, Wykorzystanie przez instytucje naukowe i badawcze internetowych narzędzi badań marketingowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 35-57
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416785, author = "Damian Dec", title = "Wykorzystanie przez instytucje naukowe i badawcze internetowych narzędzi badań marketingowych", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 35-57, }
E-marketing instytucji naukowych i badawczych - aspekt psychologiczny
Karol Wolski
s. 61-77
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karol Wolski, E-marketing instytucji naukowych i badawczych - aspekt psychologiczny, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 61-77
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416787, author = "Karol Wolski", title = "E-marketing instytucji naukowych i badawczych - aspekt psychologiczny", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 61-77, }
Targi jako narzędzie aktywności marketingowej instytucji naukowych i badawczych
Marcin Gębarowski
s. 81-100
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gębarowski, Targi jako narzędzie aktywności marketingowej instytucji naukowych i badawczych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 81-100
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416789, author = "Marcin Gębarowski", title = "Targi jako narzędzie aktywności marketingowej instytucji naukowych i badawczych", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 81-100, }
Nauka, technologia i biznes - rynek czy interaktywna koordynacja
Håkan Håkansson
s. 105-118
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Håkan Håkansson, Nauka, technologia i biznes - rynek czy interaktywna koordynacja, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 105-118
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416791, author = "Håkan Håkansson", title = "Nauka, technologia i biznes - rynek czy interaktywna koordynacja", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 105-118, }
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych w procesie komercjalizacji produktu
Bogdan Sojkin
s. 125-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Sojkin, Informacyjne podstawy decyzji marketingowych w procesie komercjalizacji produktu, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 125-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416792, author = "Bogdan Sojkin", title = "Informacyjne podstawy decyzji marketingowych w procesie komercjalizacji produktu", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 125-133, }
Strategiczne znaczenie marki w działalności organizacji
Grzegorz Urbanek
s. 137-145
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Urbanek, Strategiczne znaczenie marki w działalności organizacji, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 137-145
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416794, author = "Grzegorz Urbanek", title = "Strategiczne znaczenie marki w działalności organizacji", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 137-145, }
Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki
Dariusz Tworzydło
s. 149-160
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Tworzydło, Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 149-160
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416796, author = "Dariusz Tworzydło", title = "Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 149-160, }
Media Relations - promocja nauki i instytucji badawczych w mediach w Polsce i Europie
Joanna Pruchnicka
s. 165-183
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Pruchnicka, Media Relations - promocja nauki i instytucji badawczych w mediach w Polsce i Europie, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 165-183
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416798, author = "Joanna Pruchnicka", title = "Media Relations - promocja nauki i instytucji badawczych w mediach w Polsce i Europie", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 165-183, }
Inbound marketing jako forma marketingu internetowego
Witold Świeczak
s. 187-202
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Świeczak, Inbound marketing jako forma marketingu internetowego, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 187-202
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417184, author = "Witold Świeczak", title = "Inbound marketing jako forma marketingu internetowego", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 187-202, }
Reklama - psychologiczne aspekty wpływu marketingowych sztuczek
Aneta Olejniczak
s. 207-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Olejniczak, Reklama - psychologiczne aspekty wpływu marketingowych sztuczek, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 207-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417185, author = "Aneta Olejniczak", title = "Reklama - psychologiczne aspekty wpływu marketingowych sztuczek", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 207-228, }
Identyfikacja wizualna - jej rola w kształtowaniu świadomości marki oraz komunikacji marketingowej
Katarzyna Wrona
s. 233-249
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Wrona, Identyfikacja wizualna - jej rola w kształtowaniu świadomości marki oraz komunikacji marketingowej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 233-249
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417186, author = "Katarzyna Wrona", title = "Identyfikacja wizualna - jej rola w kształtowaniu świadomości marki oraz komunikacji marketingowej", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 233-249, }
Społeczna odpowiedzialność biznesu w teorii i praktyce
Adriana Paliwoda-Matiolańska
s. 253-265
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adriana Paliwoda-Matiolańska, Społeczna odpowiedzialność biznesu w teorii i praktyce, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 253-265
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417187, author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu w teorii i praktyce", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 253-265, }
Współpraca międzyuczelniana jako element wspierania innowacyjności w regionie
Piotr Danielewicz
Mateusz Wróblewski
s. 269-277
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Danielewicz, Mateusz Wróblewski, Współpraca międzyuczelniana jako element wspierania innowacyjności w regionie, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 269-277
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417188, author = "Piotr Danielewicz, Mateusz Wróblewski", title = "Współpraca międzyuczelniana jako element wspierania innowacyjności w regionie", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 269-277, }
Zastosowanie mediów społecznościowych przez pracodawców w ich działaniach marketingowych
Iris Kaiser
s. 281-291
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iris Kaiser, Zastosowanie mediów społecznościowych przez pracodawców w ich działaniach marketingowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 281-291
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417191, author = "Iris Kaiser", title = "Zastosowanie mediów społecznościowych przez pracodawców w ich działaniach marketingowych", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 281-291, }
Komercjalizacja technologii i wyników badań naukowych - przygotowanie do ich skutecznej sprzedaży
Jacek Kosiec
Dariusz Trzmielak
s. 297-315
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Trzmielak, Jacek Kosiec, Komercjalizacja technologii i wyników badań naukowych - przygotowanie do ich skutecznej sprzedaży, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 297-315
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417192, author = "Dariusz Trzmielak, Jacek Kosiec", title = "Komercjalizacja technologii i wyników badań naukowych - przygotowanie do ich skutecznej sprzedaży", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 297-315, }
Nowoczesna biblioteka a promocja instytucji naukowej
Kamila Kaczyńska
s. 319-331
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Kaczyńska, Nowoczesna biblioteka a promocja instytucji naukowej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 319-331
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417193, author = "Kamila Kaczyńska", title = "Nowoczesna biblioteka a promocja instytucji naukowej", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 319-331, }
Badania i osiągnięcia naukowe jako wydarzenia medialne
Jaromir Matulewicz
s. 335-355
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jaromir Matulewicz, Badania i osiągnięcia naukowe jako wydarzenia medialne, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 335-355
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417194, author = "Jaromir Matulewicz", title = "Badania i osiągnięcia naukowe jako wydarzenia medialne", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 335-355, }
Wizerunek uniwersytetu w oczach maturzystów i studentów
Michał Grech
s. 359-379
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Grech, Wizerunek uniwersytetu w oczach maturzystów i studentów, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 359-379
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417195, author = "Michał Grech", title = "Wizerunek uniwersytetu w oczach maturzystów i studentów", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 359-379, }
Rola marketingu uczelni wyższych w kreowaniu wizerunku miast i regionów
Anita Kijanka
s. 383-394
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anita Kijanka, Rola marketingu uczelni wyższych w kreowaniu wizerunku miast i regionów, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 383-394
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417196, author = "Anita Kijanka", title = "Rola marketingu uczelni wyższych w kreowaniu wizerunku miast i regionów", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 383-394, }
Noty o autorach
s. 396-400
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Noty o autorach, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 396-400
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417197, author = "", title = "Noty o autorach", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 396-400, }
O Instytucie Lotnictwa
s. 402-404
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, O Instytucie Lotnictwa, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 402-404
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417198, author = "", title = "O Instytucie Lotnictwa", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 402-404, }