Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
ISSN
2353-8414
Wydawca
Instytut Lotnictwa
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 20
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
2012, Numer 4(5)
Dostępne tomy
2010, Numer 1(1)
2012, Numer 1(2)
2012, Numer 2(3)
2012, Numer 3(4)
2012, Numer 4(5)
2012, Numer 5(6)
2014, Numer 1(11)
2014, Numer 2(12)
2014, Numer 3(13)
2014, Numer 4(14)
2015, Numer 1(15)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Introduction
Witold Wiśniowski
s. 9-10
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Wiśniowski, Introduction, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 9-10
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417719, author = "Witold Wiśniowski", title = "Introduction", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 9-10, }
Cooperation of scientific centres and companies on implementation of research results
Dariusz Trzmielak
s. 17-34
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Trzmielak, Cooperation of scientific centres and companies on implementation of research results, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 17-34
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417722, author = "Dariusz Trzmielak", title = "Cooperation of scientific centres and companies on implementation of research results", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 17-34, }
International orientation in the strategy of scientific and research institutions
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 39-52
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, International orientation in the strategy of scientific and research institutions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 39-52
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417723, author = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "International orientation in the strategy of scientific and research institutions", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 39-52, }
Determinants in the marketing of a research and scientific institution
Jakub Jasiczak
Bogdan Sojkin
s. 57-64
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Sojkin, Jakub Jasiczak, Determinants in the marketing of a research and scientific institution, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 57-64
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417724, author = "Bogdan Sojkin, Jakub Jasiczak", title = "Determinants in the marketing of a research and scientific institution", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 57-64, }
The role of personal marketing in forming the image of a science organization
Agnieszka Izabela Baruk
s. 71-88
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Izabela Baruk, The role of personal marketing in forming the image of a science organization, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 71-88
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417726, author = "Agnieszka Izabela Baruk", title = "The role of personal marketing in forming the image of a science organization", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 71-88, }
Educational Fairs as a Form of Promotion of Higher Education Institutions
Marcin Gębarowski
s. 93-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gębarowski, Educational Fairs as a Form of Promotion of Higher Education Institutions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 93-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417727, author = "Marcin Gębarowski", title = "Educational Fairs as a Form of Promotion of Higher Education Institutions", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 93-103, }
Event marketing as one of the forms of marketing innovation in scientific and research institutions
Aneta Olejniczak
s. 107-119
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Olejniczak, Event marketing as one of the forms of marketing innovation in scientific and research institutions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 107-119
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417728, author = "Aneta Olejniczak", title = "Event marketing as one of the forms of marketing innovation in scientific and research institutions", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 107-119, }
Google AdWords advertising in higher education marketing
Radosław Dawidziuk
s. 123-129
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Radosław Dawidziuk, Google AdWords advertising in higher education marketing, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 123-129
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417731, author = "Radosław Dawidziuk", title = "Google AdWords advertising in higher education marketing", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 123-129, }
Content marketing as an important element of marketing strategy of scientific institutions
Witold Świeczak
s. 137-150
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Świeczak, Content marketing as an important element of marketing strategy of scientific institutions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 137-150
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417734, author = "Witold Świeczak", title = "Content marketing as an important element of marketing strategy of scientific institutions", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 137-150, }
International marketing communication - cultural context
Dominika Hirsch
s. 157-170
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Hirsch, International marketing communication - cultural context, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 157-170
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417735, author = "Dominika Hirsch", title = "International marketing communication - cultural context", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 157-170, }
Image development in the Internet - opportunities and threats
Zbigniew Chmielewski
Hubert Ochmański
Dariusz Tworzydło
s. 175-182
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło, Hubert Ochmański, Image development in the Internet - opportunities and threats, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 175-182
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417737, author = "Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło, Hubert Ochmański", title = "Image development in the Internet - opportunities and threats", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 175-182, }
Marketing Communications in Industrial B2B Markets enhancing the Value of the Corporate Brand relying on Common Added Values
Jose Ignacio Monrabal
s. 187-191
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jose Ignacio Monrabal, Marketing Communications in Industrial B2B Markets enhancing the Value of the Corporate Brand relying on Common Added Values, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 187-191
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417739, author = "Jose Ignacio Monrabal", title = "Marketing Communications in Industrial B2B Markets enhancing the Value of the Corporate Brand relying on Common Added Values", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 187-191, }
Virtual press office as an efficient tool for scientific communication
Natalia Osica
s. 195-201
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Natalia Osica, Virtual press office as an efficient tool for scientific communication, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 195-201
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417742, author = "Natalia Osica", title = "Virtual press office as an efficient tool for scientific communication", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 195-201, }
Building an image of a higher education institution as an instrument of Mega Marketing
Lidia Białoń
s. 205-221
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lidia Białoń, Building an image of a higher education institution as an instrument of Mega Marketing, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 205-221
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417743, author = "Lidia Białoń", title = "Building an image of a higher education institution as an instrument of Mega Marketing", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 205-221, }
Communication between scientific-research institutions and their target groups in the Web 3.0 system
Iris Kaiser
s. 227-235
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iris Kaiser, Communication between scientific-research institutions and their target groups in the Web 3.0 system, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 227-235
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417744, author = "Iris Kaiser", title = "Communication between scientific-research institutions and their target groups in the Web 3.0 system", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 227-235, }
Competitions with electronic simulators for Windows & Android as marketing tools of academic institutions
Michel Muszynski
s. 239-242
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michel Muszynski, Competitions with electronic simulators for Windows & Android as marketing tools of academic institutions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 239-242
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417745, author = "Michel Muszynski", title = "Competitions with electronic simulators for Windows & Android as marketing tools of academic institutions", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 239-242, }
Why is it worth to become an engineer? - promotional activities of scientific and research institutions and commercial entities
Bogumiła Marczyńska
s. 247-250
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogumiła Marczyńska, Why is it worth to become an engineer? - promotional activities of scientific and research institutions and commercial entities, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 247-250
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417747, author = "Bogumiła Marczyńska", title = "Why is it worth to become an engineer? - promotional activities of scientific and research institutions and commercial entities", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 247-250, }
Financing marketing with EU Funds
Jaromir Matulewicz
s. 255-274
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jaromir Matulewicz, Financing marketing with EU Funds, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 255-274
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417749, author = "Jaromir Matulewicz", title = "Financing marketing with EU Funds", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 255-274, }
Authors
s. 277-281
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Authors, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 277-281
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417750, author = "", title = "Authors", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 277-281, }
About the Institute of Aviation
s. 283-285
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, About the Institute of Aviation, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 4(5), s. 283-285
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417752, author = "", title = "About the Institute of Aviation", year = 2012, volume = , number = 4(5), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 283-285, }