Tytuł Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
ISSN 2353-8414
Wydawca Instytut Lotnictwa
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 7
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
2015, Numer 1(15)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
[Szanowni Czytelnicy] Wojciech Łukowski s. 1-2
    Zacytuj
  • Udostępnij
Miejsce marketingu we współczesnej organizacji – charakter zmian Mirosława Pluta-Olearnik s. 2-18
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zasady publikacji s. 5-6
    Zacytuj
  • Udostępnij
Uwarunkowania działalności marketingowej instytucji naukowych i badawczych Bogdan Sojkin s. 20-32
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wykorzystanie koncepcji marketingu relacyjnego w procesie budowania więzi uczelni z interesariuszami zewnętrznymi Zygmunt Waśkowski s. 34-46
    Zacytuj
  • Udostępnij
Czynniki sukcesu i ograniczenia dla skutecznej komunikacji wewnętrznej Dariusz Tworzydło s. 48-58
    Zacytuj
  • Udostępnij
Interfejs marketingu i sprzedaży a konkurencyjność organizacyjna George J. Avlonitis Lionakis Konstantinos s. 60-76
    Zacytuj
  • Udostępnij