Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
ISSN
2353-8414
Wydawca
Instytut Lotnictwa
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 14
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
2010, Numer 1(1)
Dostępne tomy
2010, Numer 1(1)
2012, Numer 1(2)
2012, Numer 2(3)
2012, Numer 3(4)
2012, Numer 4(5)
2012, Numer 5(6)
2014, Numer 1(11)
2014, Numer 2(12)
2014, Numer 3(13)
2014, Numer 4(14)
2015, Numer 1(15)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Zmiany strategii marketingowych w dobie społeczeństwa informacyjnego
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 11-29
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Zmiany strategii marketingowych w dobie społeczeństwa informacyjnego, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 11-29
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416723, author = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Zmiany strategii marketingowych w dobie społeczeństwa informacyjnego", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 11-29, }
Zarządzanie marką instytucji badawczej w oparciu o model "góry lodowej"
Jacek Kall
s. 33-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Kall, Zarządzanie marką instytucji badawczej w oparciu o model "góry lodowej", Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 33-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416724, author = "Jacek Kall", title = "Zarządzanie marką instytucji badawczej w oparciu o model "góry lodowej"", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 33-38, }
Public relations w komunikacji marketingowej
Dariusz Tworzydło
s. 41-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Tworzydło, Public relations w komunikacji marketingowej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 41-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416725, author = "Dariusz Tworzydło", title = "Public relations w komunikacji marketingowej", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 41-47, }
Marketing instytucji naukowych i badawczych - celowość i sposoby działań
Jaromir Matulewicz
s. 51-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jaromir Matulewicz, Marketing instytucji naukowych i badawczych - celowość i sposoby działań, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 51-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416732, author = "Jaromir Matulewicz", title = "Marketing instytucji naukowych i badawczych - celowość i sposoby działań", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 51-58, }
Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej : zmiana formuły funkcjonowania PR - doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa
Sylwia Jarosławska-Sobór
s. 61-74
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwia Jarosławska-Sobór, Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej : zmiana formuły funkcjonowania PR - doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 61-74
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416734, author = "Sylwia Jarosławska-Sobór", title = "Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej : zmiana formuły funkcjonowania PR - doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 61-74, }
Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych
Maciej Zaręba
s. 77-90
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Zaręba, Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 77-90
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416735, author = "Maciej Zaręba", title = "Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 77-90, }
Nowe sposoby komunikowania się instytucji naukowej i naukowców z odbiorcami
Joanna Pruchnicka
s. 93-106
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Pruchnicka, Nowe sposoby komunikowania się instytucji naukowej i naukowców z odbiorcami, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 93-106
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416741, author = "Joanna Pruchnicka", title = "Nowe sposoby komunikowania się instytucji naukowej i naukowców z odbiorcami", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 93-106, }
Zarządzanie produktem w usługach badawczych
Bogdan Sojkin
s. 109-114
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Sojkin, Zarządzanie produktem w usługach badawczych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 109-114
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416746, author = "Bogdan Sojkin", title = "Zarządzanie produktem w usługach badawczych", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 109-114, }
Promocja wyników badań naukowych i nowych technologii w procesie komercjalizacj
Dariusz Trzmielak
s. 117-131
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Trzmielak, Promocja wyników badań naukowych i nowych technologii w procesie komercjalizacj, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 117-131
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416749, author = "Dariusz Trzmielak", title = "Promocja wyników badań naukowych i nowych technologii w procesie komercjalizacj", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 117-131, }
Centrum Badań i Ekspertyz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na rynku usług badawczych - z doświadczeń akademickich badaczy rynku
Magdalena Jaciow
Zofia Kędzior
s. 135-145
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zofia Kędzior, Magdalena Jaciow, Centrum Badań i Ekspertyz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na rynku usług badawczych - z doświadczeń akademickich badaczy rynku, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 135-145
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416754, author = "Zofia Kędzior, Magdalena Jaciow", title = "Centrum Badań i Ekspertyz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na rynku usług badawczych - z doświadczeń akademickich badaczy rynku", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 135-145, }
Marketing w małych jednostkach badawczo-rozwojowych
Izabela Pospiech
Bogusław Woźniak
s. 149-160
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Pospiech, Bogusław Woźniak, Marketing w małych jednostkach badawczo-rozwojowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 149-160
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416769, author = "Izabela Pospiech, Bogusław Woźniak", title = "Marketing w małych jednostkach badawczo-rozwojowych", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 149-160, }
Zarządzanie projektowaniem a marketingowa strategia rozwoju nowych produktów - przykład zastosowania w jednostce badawczej
Włodzimierz Boroń
s. 163-178
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Włodzimierz Boroń, Zarządzanie projektowaniem a marketingowa strategia rozwoju nowych produktów - przykład zastosowania w jednostce badawczej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 163-178
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416772, author = "Włodzimierz Boroń", title = "Zarządzanie projektowaniem a marketingowa strategia rozwoju nowych produktów - przykład zastosowania w jednostce badawczej", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 163-178, }
Promocja instytucji naukowej poprzez działalność archiwum : (na przykładzie Instytutu Farmakologii PAN W Krakowie)
Anna Krzemińska
s. 181-194
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Krzemińska, Promocja instytucji naukowej poprzez działalność archiwum : (na przykładzie Instytutu Farmakologii PAN W Krakowie), Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 181-194
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416775, author = "Anna Krzemińska", title = "Promocja instytucji naukowej poprzez działalność archiwum : (na przykładzie Instytutu Farmakologii PAN W Krakowie)", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 181-194, }
Obsługa klienta w instytucie badawczym - proces i narzędzia
Aleksander Niemczyk
s. 197-208
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksander Niemczyk, Obsługa klienta w instytucie badawczym - proces i narzędzia, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010, , 1(1), s. 197-208
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416777, author = "Aleksander Niemczyk", title = "Obsługa klienta w instytucie badawczym - proces i narzędzia", year = 2010, volume = , number = 1(1), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 197-208, }