Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Edukacyjna Analiza Transakcyjna
ISSN
2299-7466
Wydawca
Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 25
Edukacyjna Analiza Transakcyjna
2017, Tom 6
Dostępne tomy
2012, Tom 1
2013, Tom 2
2014, Tom 3
2015, Tom 4
2016, Tom 5
2017, Tom 6
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Od redakcji
Jarosław Jagieła
s. 9-11
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Jagieła, Od redakcji, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 9-11
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603823, author = "Jarosław Jagieła", title = "Od redakcji", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 9-11, }
Pro memoria. Profesor Władysław Piotr Zaczyński (1930–2017)
Jarosław Jagieła
Zbigniew Łęski
s. 15-18
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Jagieła, Zbigniew Łęski, Pro memoria. Profesor Władysław Piotr Zaczyński (1930–2017), Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 15-18
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603824, author = "Jarosław Jagieła, Zbigniew Łęski", title = "Pro memoria. Profesor Władysław Piotr Zaczyński (1930–2017)", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 15-18, }
Znaczenie modelu płynności funkcjonalnej Susannah Temple (FF – Functional Fluency) dla edukacyjnej analizy transakcyjnej
Jarosław Jagieła
s. 19-48
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Jagieła, Znaczenie modelu płynności funkcjonalnej Susannah Temple (FF – Functional Fluency) dla edukacyjnej analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 19-48
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603825, author = "Jarosław Jagieła", title = "Znaczenie modelu płynności funkcjonalnej Susannah Temple (FF – Functional Fluency) dla edukacyjnej analizy transakcyjnej", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 19-48, }
Dokąd zmierzamy? Uwagi o deficycie Dorosłego w edukacji i życiu społecznym
Dorota Pankowska
s. 49-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Pankowska, Dokąd zmierzamy? Uwagi o deficycie Dorosłego w edukacji i życiu społecznym , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 49-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603826, author = "Dorota Pankowska", title = "Dokąd zmierzamy? Uwagi o deficycie Dorosłego w edukacji i życiu społecznym ", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 49-66, }
Formalne i nieformalne doradztwo psychologiczne w kontekście edukacyjnym
Piotr Jusik
s. 67-85
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Jusik, Formalne i nieformalne doradztwo psychologiczne w kontekście edukacyjnym, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 67-85
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603828, author = "Piotr Jusik", title = "Formalne i nieformalne doradztwo psychologiczne w kontekście edukacyjnym", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 67-85, }
Edukacyjne znaczenie intra- i interpersonalnych relacji nauczyciel–uczeń z perspektywy analizy transakcyjnej
Anna Kwatera
Małgorzata Mądry-Kupiec
s. 87-106
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Kwatera, Małgorzata Mądry-Kupiec, Edukacyjne znaczenie intra- i interpersonalnych relacji nauczyciel–uczeń z perspektywy analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 87-106
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603829, author = "Anna Kwatera, Małgorzata Mądry-Kupiec", title = "Edukacyjne znaczenie intra- i interpersonalnych relacji nauczyciel–uczeń z perspektywy analizy transakcyjnej", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 87-106, }
Transakcyjne zakazy i nakazy skryptowe w ukrytym programie szkoły
Anna Pierzchała
s. 107-117
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Pierzchała, Transakcyjne zakazy i nakazy skryptowe w ukrytym programie szkoły , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 107-117
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603830, author = "Anna Pierzchała", title = "Transakcyjne zakazy i nakazy skryptowe w ukrytym programie szkoły ", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 107-117, }
Nowe media w społeczeństwie informacyjnym z perspektywy analizy transakcyjnej. Praca czy współpraca?
Zbigniew Łęski
s. 119-125
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zbigniew Łęski, Nowe media w społeczeństwie informacyjnym z perspektywy analizy transakcyjnej. Praca czy współpraca?, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 119-125
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603831, author = "Zbigniew Łęski", title = "Nowe media w społeczeństwie informacyjnym z perspektywy analizy transakcyjnej. Praca czy współpraca?", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 119-125, }
Przymierze terapeutyczne w terapii zaburzeń osobowości z perspektywy analizy transakcyjnej
Lidia Cierpiałkowska
Anna Frączek
s. 129-144
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lidia Cierpiałkowska, Anna Frączek, Przymierze terapeutyczne w terapii zaburzeń osobowości z perspektywy analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 129-144
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603832, author = "Lidia Cierpiałkowska, Anna Frączek", title = "Przymierze terapeutyczne w terapii zaburzeń osobowości z perspektywy analizy transakcyjnej", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 129-144, }
Język zmiany w analizie transakcyjnej
Zbigniew Wieczorek
s. 145-156
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zbigniew Wieczorek, Język zmiany w analizie transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 145-156
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603833, author = "Zbigniew Wieczorek", title = "Język zmiany w analizie transakcyjnej", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 145-156, }
Psychoanalityczna koncepcja człowieka starego
Adam A. Zych
s. 153-173
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam A. Zych, Psychoanalityczna koncepcja człowieka starego, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 153-173
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603834, author = "Adam A. Zych", title = "Psychoanalityczna koncepcja człowieka starego", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 153-173, }
Stany Ja tutorów rówieśników. Efekty realizacji innowacji pedagogicznej „Pasje zawodowe – program z wykorzystaniem metody tutoringu rówieśniczego”
Adrianna Sarnat-Ciastko
s. 177-189
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adrianna Sarnat-Ciastko, Stany Ja tutorów rówieśników. Efekty realizacji innowacji pedagogicznej „Pasje zawodowe – program z wykorzystaniem metody tutoringu rówieśniczego”, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 177-189
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603835, author = "Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Stany Ja tutorów rówieśników. Efekty realizacji innowacji pedagogicznej „Pasje zawodowe – program z wykorzystaniem metody tutoringu rówieśniczego”", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 177-189, }
Stany Ja uczniów a spostrzeganie przez nich wybranych elementów obrazu własnego życia rodzinnego
Joanna Grabowska
s. 191-212
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Grabowska, Stany Ja uczniów a spostrzeganie przez nich wybranych elementów obrazu własnego życia rodzinnego, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 191-212
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603836, author = "Joanna Grabowska", title = "Stany Ja uczniów a spostrzeganie przez nich wybranych elementów obrazu własnego życia rodzinnego", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 191-212, }
Transakcje i relacje w przedszkolu
Felicyta Grębska
s. 213-235
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Felicyta Grębska, Transakcje i relacje w przedszkolu , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 213-235
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603837, author = "Felicyta Grębska", title = "Transakcje i relacje w przedszkolu ", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 213-235, }
Na pograniczu dziedzin. Wprowadzenie
s. 237-238
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Na pograniczu dziedzin. Wprowadzenie, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 237-238
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603838, author = "", title = "Na pograniczu dziedzin. Wprowadzenie", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 237-238, }
Rola rodziny, nauczyciela i przedszkola w kształtowaniu postaw dzieci na podstawie badań ewaluacyjnych
Michał Borda
Bożena Marzec
s. 239-253
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Borda, Bożena Marzec, Rola rodziny, nauczyciela i przedszkola w kształtowaniu postaw dzieci na podstawie badań ewaluacyjnych, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 239-253
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603839, author = "Michał Borda, Bożena Marzec", title = "Rola rodziny, nauczyciela i przedszkola w kształtowaniu postaw dzieci na podstawie badań ewaluacyjnych", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 239-253, }
Działania i reakcje nauczyciela na zachowania agresywne dzieci w wieku przedszkolnym
Bożena Marzec
s. 255-266
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bożena Marzec, Działania i reakcje nauczyciela na zachowania agresywne dzieci w wieku przedszkolnym, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 255-266
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603840, author = "Bożena Marzec", title = "Działania i reakcje nauczyciela na zachowania agresywne dzieci w wieku przedszkolnym", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 255-266, }
O biedronkach, surówce i F-16, czyli almanach częstochowskiego żargonu osób z problemem bezdomności
Jan Strączyński
s. 267-273
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Strączyński, O biedronkach, surówce i F-16, czyli almanach częstochowskiego żargonu osób z problemem bezdomności , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 267-273
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603841, author = "Jan Strączyński", title = "O biedronkach, surówce i F-16, czyli almanach częstochowskiego żargonu osób z problemem bezdomności ", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 267-273, }
Psychopedagogika uczenia się i zachowania, czyli o związkach behawioryzmu z edukacyjną analizą transakcyjną (cz. 2)
Jarosław Jagieła
s. 277-311
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Jagieła, Psychopedagogika uczenia się i zachowania, czyli o związkach behawioryzmu z edukacyjną analizą transakcyjną (cz. 2) , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 277-311
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603842, author = "Jarosław Jagieła", title = "Psychopedagogika uczenia się i zachowania, czyli o związkach behawioryzmu z edukacyjną analizą transakcyjną (cz. 2) ", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 277-311, }
Metoda ustawień systemowych rodziny według Berta Hellingera w optyce analizy transakcyjnej
Jarosław Jagieła
s. 315-329
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Jagieła, Metoda ustawień systemowych rodziny według Berta Hellingera w optyce analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 315-329
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603843, author = "Jarosław Jagieła", title = "Metoda ustawień systemowych rodziny według Berta Hellingera w optyce analizy transakcyjnej", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 315-329, }
I Ogólnopolska e-Konferencja Naukowa „Edukacja – Analiza – Transakcje. Teoria i Praktyka”
Anna Pierzchała
s. 333-336
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Pierzchała, I Ogólnopolska e-Konferencja Naukowa „Edukacja – Analiza – Transakcje. Teoria i Praktyka” , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 333-336
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603844, author = "Anna Pierzchała", title = "I Ogólnopolska e-Konferencja Naukowa „Edukacja – Analiza – Transakcje. Teoria i Praktyka” ", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 333-336, }
"Przeciw empatii. Argumenty za racjonalnym współczuciem", Paul Bloom, Kielce 2017 : [recenzja]
Paul Bloom
Jarosław Jagieła
s. 339-341
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Jagieła, Paul Bloom, "Przeciw empatii. Argumenty za racjonalnym współczuciem", Paul Bloom, Kielce 2017 : [recenzja], Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 339-341
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603845, author = "Jarosław Jagieła, Paul Bloom", title = ""Przeciw empatii. Argumenty za racjonalnym współczuciem", Paul Bloom, Kielce 2017 : [recenzja]", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 339-341, }
Noty biograficzne autorów
s. 345-348
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Noty biograficzne autorów, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 345-348
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{613088, author = "", title = "Noty biograficzne autorów", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 345-348, }
Czytelnia
s. 349-352
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Czytelnia, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 349-352
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603846, author = "", title = "Czytelnia", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 349-352, }
Informacje dla autorów
s. 355-356
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Informacje dla autorów , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017, 6, , s. 355-356
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{603847, author = "", title = "Informacje dla autorów ", year = 2017, volume = 6, number = , journal = Edukacyjna Analiza Transakcyjna, pages = s. 355-356, }