Od redakcji
|
Jarosław Jagieła
| s. 7-10
|
|
|
Stany Ja diagnosty edukacyjnego
|
Bolesław Niemierko
| s. 13-26
|
|
|
The Family Album and the Script
|
Jarosław Jagieła
| s. 27-44
|
|
|
Album rodzinny a skrypt
|
Jarosław Jagieła
| s. 45-63
|
|
|
Rytuał – od antropologii kulturowej do analizy transakcyjnej
|
Karol Motyl
| s. 65-78
|
|
|
Sierpień w hrabstwie Osage – analiza filmu z uwzględnieniem kategorii skryptu życiowego
|
Paulina Piasecka
| s. 81-91
|
|
|
Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelaty
|
Joanna Góźdź
Ewa Wysocka
| s. 95-115
|
|
|
Obraz ucznia-jedynaka w świetle analizy transakcyjnej
|
Adrianna Sarnat-Ciastko
| s. 117-135
|
|
|
Zastosowanie map myśli w procesie dydaktycznym : mindmapping a weryfikacja efektów kształcenia z zakresu edukacyjnej analizy transakcyjnej
|
Dorota Gębuś
| s. 139-151
|
|
|
"Life Scripts : A Transactional Anaysis of Unconscious Relational Patterns", Richard G. Erskine, [b.m.] [b.r.] : [recenzja]
|
Zbigniew Łęski
Richard G. Erskine (aut. dzieła rec.)
| s. 155-157
|
|
|
"Asertywność na co dzień, czyli jak żyć w zgodzie ze sobą i innymi", Agnieszka Wróbel, [b.m.] [b.r.] : [recenzja]
|
Zbigniew Wieczorek
Agnieszka Wróbel (aut. dzieła rec.)
| s. 159-161
|
|
|
Noty biograficzne autorów
|
| s. 163-166
|
|
|
"Słownik terminów i pojęć edukacyjnych badań jakościowych", Jarosław Jagieła, Częstochowa 2015 : [recenzja]
|
Jarosław Jagieła (aut. dzieła rec.)
| s. 169
|
|
|
"Dlaczego analiza transakcyjna? : Rozmowy o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy", Adrianna Sarnat-Ciastko, Jarosław Jagieła, [b.m.] [b.r.] : [recenzja]
|
Jarosław Jagieła (aut. dzieła rec.)
Agnieszka Sarnat-Ciastko (aut. dzieła rec.)
| s. 170-171
|
|
|