Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika
ISSN
1896-4591
Wydawca
Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 15
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika
2015, Tom 10
Dostępne tomy
2013, Tom 8
2014, Tom 9
2015, Tom 10
2015, Tom 11
2016, Tom 12
2016, Tom 13
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Aleksandra Kamińska
s. 7-9
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Kamińska, Wstęp, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 7-9
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537419, author = "Aleksandra Kamińska", title = "Wstęp", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 7-9, }
Wychowanie człowieka w ujęciu pedagogiki personalistycznej
Joanna Lorenc
s. 13-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Lorenc, Wychowanie człowieka w ujęciu pedagogiki personalistycznej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 13-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537420, author = "Joanna Lorenc", title = "Wychowanie człowieka w ujęciu pedagogiki personalistycznej", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 13-22, }
Family and its problems
Marta Kopsztejn
s. 23-49
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Kopsztejn, Family and its problems, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 23-49
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537421, author = "Marta Kopsztejn", title = "Family and its problems", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 23-49, }
Egzystencja dziecka w warunkach przemocy domowej i szkolnej : analiza psychologiczno-prawna
Mariusz Paradowski
s. 51-64
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariusz Paradowski, Egzystencja dziecka w warunkach przemocy domowej i szkolnej : analiza psychologiczno-prawna, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 51-64
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537422, author = "Mariusz Paradowski", title = "Egzystencja dziecka w warunkach przemocy domowej i szkolnej : analiza psychologiczno-prawna", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 51-64, }
Instrumenty prawne stosowane w przypadkach przestępczości nieletnich
Roman Waluś
s. 65-76
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Roman Waluś, Instrumenty prawne stosowane w przypadkach przestępczości nieletnich, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 65-76
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537423, author = "Roman Waluś", title = "Instrumenty prawne stosowane w przypadkach przestępczości nieletnich", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 65-76, }
Neuroplastyczność mózgu wsparciem rozwojowym dziecka we wczesnym dzieciństwie
Joanna Skibska
s. 79-92
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Skibska, Neuroplastyczność mózgu wsparciem rozwojowym dziecka we wczesnym dzieciństwie, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 79-92
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537424, author = "Joanna Skibska", title = "Neuroplastyczność mózgu wsparciem rozwojowym dziecka we wczesnym dzieciństwie", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 79-92, }
The role of mnemonics in the process of L1 and L2 language learning
Katarzyna Ożańska-Ponikwia
s. 93-100
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Ożańska-Ponikwia, The role of mnemonics in the process of L1 and L2 language learning, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 93-100
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537425, author = "Katarzyna Ożańska-Ponikwia", title = "The role of mnemonics in the process of L1 and L2 language learning", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 93-100, }
The importance of autonomous self-development of adult learners in the theory of transformative learning by J. Mezirow.
Dorota Ciechanowska
s. 101-110
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Ciechanowska, The importance of autonomous self-development of adult learners in the theory of transformative learning by J. Mezirow., Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 101-110
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537426, author = "Dorota Ciechanowska", title = "The importance of autonomous self-development of adult learners in the theory of transformative learning by J. Mezirow.", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 101-110, }
Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli
Aleksandra Kamińska
s. 111-121
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Kamińska, Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 111-121
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537427, author = "Aleksandra Kamińska", title = "Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 111-121, }
Muzyka a słuch fonematyczny
Irena Burczyk
s. 123-132
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Burczyk, Muzyka a słuch fonematyczny, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 123-132
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537428, author = "Irena Burczyk", title = "Muzyka a słuch fonematyczny", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 123-132, }
Postrzeganie sytuacji konfliktowych w środowisku rówieśniczym przez uczniów we wczesnej edukacji
Anna Jakubowicz-Bryx
s. 133-144
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Jakubowicz-Bryx, Postrzeganie sytuacji konfliktowych w środowisku rówieśniczym przez uczniów we wczesnej edukacji, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 133-144
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537429, author = "Anna Jakubowicz-Bryx", title = "Postrzeganie sytuacji konfliktowych w środowisku rówieśniczym przez uczniów we wczesnej edukacji", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 133-144, }
Z teorii i praktyki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym w szkole podstawowej
Beata Matusek
s. 145-157
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Matusek, Z teorii i praktyki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym w szkole podstawowej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 145-157
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537430, author = "Beata Matusek", title = "Z teorii i praktyki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym w szkole podstawowej", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 145-157, }
Preschool teacher in modern educational strategy
Katarzyna Wojciechowska
s. 159-169
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Wojciechowska, Preschool teacher in modern educational strategy, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 159-169
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537431, author = "Katarzyna Wojciechowska", title = "Preschool teacher in modern educational strategy", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 159-169, }
To be a teacher – it is so easy to say – how difficult it is to meet the expectations of the children’ modern education
Tatiana Grabowska
s. 171-182
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tatiana Grabowska, To be a teacher – it is so easy to say – how difficult it is to meet the expectations of the children’ modern education, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 171-182
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537432, author = "Tatiana Grabowska", title = "To be a teacher – it is so easy to say – how difficult it is to meet the expectations of the children’ modern education", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 171-182, }
Ключобі аспекти ідейно-політичного напрямку виховної діяльності у вщій школі в умовах сьогодення
Irina Oleksiiwna Kuchynska
s. 183-190
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irina Oleksiiwna Kuchynska, Ключобі аспекти ідейно-політичного напрямку виховної діяльності у вщій школі в умовах сьогодення, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015, 10, , s. 183-190
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{537433, author = "Irina Oleksiiwna Kuchynska", title = "Ключобі аспекти ідейно-політичного напрямку виховної діяльності у вщій школі в умовах сьогодення", year = 2015, volume = 10, number = , journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, pages = s. 183-190, }