Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN
1734-1582
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 14
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2014, Tom 10, Numer 1(24)
Dostępne tomy
2014, Tom 10, Numer 1(24)
2014, Tom 10, Numer 2(25)
2014, Tom 10, Numer 3(26)
2014, Tom 10, Numer 4(27)
2015, Tom 11, Numer 2(29)
2015, Tom 11, Numer 3(30)
2015, Tom 11, Numer 4(31)
2016, Tom 12, Numer 1(32)
2016, Tom 12, Numer 2(33)
2016, Tom 12, Numer 3(34)
2016, Tom 12, Numer 4(35)
2017, Tom 13, Numer 1(36)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Using technology to support effective instruction in early childhood settings
Greg Conderman
Myoungwhon Jung
s. 6-19
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Greg Conderman, Myoungwhon Jung, Using technology to support effective instruction in early childhood settings, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 6-19
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519611, author = "Greg Conderman, Myoungwhon Jung", title = "Using technology to support effective instruction in early childhood settings", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 6-19, }
Mathematics learning for school readiness of kindergarteners in the western rural area of China – taking county S as an example
Min Li
Xiaoping Yang
s. 20-28
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Min Li, Xiaoping Yang, Mathematics learning for school readiness of kindergarteners in the western rural area of China – taking county S as an example, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 20-28
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519612, author = "Min Li, Xiaoping Yang", title = "Mathematics learning for school readiness of kindergarteners in the western rural area of China – taking county S as an example", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 20-28, }
The Montessori approach to integrating technology
Lauren Cifuentes
Kristina Prozesky
s. 29-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kristina Prozesky, Lauren Cifuentes, The Montessori approach to integrating technology, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 29-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519613, author = "Kristina Prozesky, Lauren Cifuentes", title = "The Montessori approach to integrating technology", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 29-38, }
Opportunities and risks: A case study of young urban children’s online life in China
Kongchao He
Xiaoping Yang
Guoqiang Ying
s. 39-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kongchao He, Guoqiang Ying, Xiaoping Yang, Opportunities and risks: A case study of young urban children’s online life in China, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 39-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519614, author = "Kongchao He, Guoqiang Ying, Xiaoping Yang", title = "Opportunities and risks: A case study of young urban children’s online life in China", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 39-47, }
Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej
Mirosław Dąbrowski
Małgorzata Żytko
s. 48-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Dąbrowski, Małgorzata Żytko, Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 48-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519615, author = "Mirosław Dąbrowski, Małgorzata Żytko", title = "Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 48-58, }
Photography in elementary education : constructing the meaning of the concept of symmetry in the process of interiorization and exteriorization
Małgorzata Makiewicz
s. 59-73
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Makiewicz, Photography in elementary education : constructing the meaning of the concept of symmetry in the process of interiorization and exteriorization, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 59-73
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519616, author = "Małgorzata Makiewicz", title = "Photography in elementary education : constructing the meaning of the concept of symmetry in the process of interiorization and exteriorization", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 59-73, }
„Uchwycić kopię” czy podjąć własną aktywność myślową? O nauczaniu porównywania różnicowego i ilorazowego w szkole
Elżbieta Mrożek
s. 74-81
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Mrożek, „Uchwycić kopię” czy podjąć własną aktywność myślową? O nauczaniu porównywania różnicowego i ilorazowego w szkole, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 74-81
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519617, author = "Elżbieta Mrożek", title = "„Uchwycić kopię” czy podjąć własną aktywność myślową? O nauczaniu porównywania różnicowego i ilorazowego w szkole", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 74-81, }
Komunikacja „cyfrowych tubylców” za pośrednictwem telefonu komórkowego
Joanna Dziekońska
s. 82-94
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Dziekońska, Komunikacja „cyfrowych tubylców” za pośrednictwem telefonu komórkowego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 82-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519618, author = "Joanna Dziekońska", title = "Komunikacja „cyfrowych tubylców” za pośrednictwem telefonu komórkowego", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 82-94, }
Maths on display po polsku, czyli matematyczne prezentacje na lekcjach w klasie III
Katarzyna Wojcieszek
s. 96-107
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Wojcieszek, Maths on display po polsku, czyli matematyczne prezentacje na lekcjach w klasie III, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 96-107
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519619, author = "Katarzyna Wojcieszek", title = "Maths on display po polsku, czyli matematyczne prezentacje na lekcjach w klasie III", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 96-107, }
Edukacja matematyczna w wybranych programach wychowania przedszkolnego
Magdalena Milczewska
s. 108-115
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Milczewska, Edukacja matematyczna w wybranych programach wychowania przedszkolnego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 108-115
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519620, author = "Magdalena Milczewska", title = "Edukacja matematyczna w wybranych programach wychowania przedszkolnego", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 108-115, }
Tylko we Lwowie… Etnograficzne zapiski podróży w czasie i przestrzeni
Beata Adrjan
Alina Kalinowska
s. 118-121
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Adrjan, Alina Kalinowska, Tylko we Lwowie… Etnograficzne zapiski podróży w czasie i przestrzeni, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 118-121
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519621, author = "Beata Adrjan, Alina Kalinowska", title = "Tylko we Lwowie… Etnograficzne zapiski podróży w czasie i przestrzeni", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 118-121, }
Autorzy
s. 122
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Autorzy, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 122
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519622, author = "", title = "Autorzy", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 122, }
Informacje dla Autorów
s. 123-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 123-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519623, author = "", title = "Informacje dla Autorów", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 123-124, }
Information for Authors
s. 125-126
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 1(24), s. 125-126
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519624, author = "", title = "Information for Authors", year = 2014, volume = 10, number = 1(24), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 125-126, }