Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN
1734-1582
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 16
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2016, Tom 12, Numer 4(35)
Dostępne tomy
2014, Tom 10, Numer 1(24)
2014, Tom 10, Numer 2(25)
2014, Tom 10, Numer 3(26)
2014, Tom 10, Numer 4(27)
2015, Tom 11, Numer 2(29)
2015, Tom 11, Numer 3(30)
2015, Tom 11, Numer 4(31)
2016, Tom 12, Numer 1(32)
2016, Tom 12, Numer 2(33)
2016, Tom 12, Numer 3(34)
2016, Tom 12, Numer 4(35)
2017, Tom 13, Numer 1(36)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Дети-мигранты: современные акценты научных исследований в России
Irina Simaeva
s. 7-13
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irina Simaeva, Дети-мигранты: современные акценты научных исследований в России, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 7-13
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542269, author = "Irina Simaeva", title = "Дети-мигранты: современные акценты научных исследований в России", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 7-13, }
Experiencing forced migration in childhood: the case of refugees from the former Yugoslavia in Norway
Dragana Kovacevic Bielicki
s. 14-27
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dragana Kovacevic Bielicki, Experiencing forced migration in childhood: the case of refugees from the former Yugoslavia in Norway, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 14-27
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542270, author = "Dragana Kovacevic Bielicki", title = "Experiencing forced migration in childhood: the case of refugees from the former Yugoslavia in Norway", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 14-27, }
Demokracja jako praktyka codziennego życia w przedszkolu : z doświadczeń nauczycielek
Katarzyna Gawlicz
s. 28-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Gawlicz, Demokracja jako praktyka codziennego życia w przedszkolu : z doświadczeń nauczycielek, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 28-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542271, author = "Katarzyna Gawlicz", title = "Demokracja jako praktyka codziennego życia w przedszkolu : z doświadczeń nauczycielek", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 28-38, }
“Invisible” and “unheard” children in fragile contexts – reflections from field research among the Ba’Aka in the Central African Republic
Urszula Markowska-Manista
s. 39-50
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Markowska-Manista, “Invisible” and “unheard” children in fragile contexts – reflections from field research among the Ba’Aka in the Central African Republic, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 39-50
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542272, author = "Urszula Markowska-Manista", title = "“Invisible” and “unheard” children in fragile contexts – reflections from field research among the Ba’Aka in the Central African Republic", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 39-50, }
Figury dzieciństwa w militarystycznym dyskursie w Związku Radzieckim i we współczesnej Rosji
Wojciech Siegień
s. 51-63
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Siegień, Figury dzieciństwa w militarystycznym dyskursie w Związku Radzieckim i we współczesnej Rosji, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 51-63
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542273, author = "Wojciech Siegień", title = "Figury dzieciństwa w militarystycznym dyskursie w Związku Radzieckim i we współczesnej Rosji", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 51-63, }
Gniew, współczucie, solidarność – w stronę politycznie i krytycznie zorientowanej pedagogiki emocji
Karolina Starego
s. 64-75
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Starego, Gniew, współczucie, solidarność – w stronę politycznie i krytycznie zorientowanej pedagogiki emocji, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 64-75
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542274, author = "Karolina Starego", title = "Gniew, współczucie, solidarność – w stronę politycznie i krytycznie zorientowanej pedagogiki emocji", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 64-75, }
Strategie pomocy dzieciom ulicy w Jaipurze : studium przypadku organizacji I-India
Beata Pietkiewicz-Pareek
s. 76-84
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Pietkiewicz-Pareek, Strategie pomocy dzieciom ulicy w Jaipurze : studium przypadku organizacji I-India, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 76-84
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542275, author = "Beata Pietkiewicz-Pareek", title = "Strategie pomocy dzieciom ulicy w Jaipurze : studium przypadku organizacji I-India", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 76-84, }
Obniżenie wieku rozpoczęcia obowiązku szkolnego – reprezentacje społeczne problemu w debacie publicznej
Zuzanna Zbróg
s. 85-93
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zuzanna Zbróg, Obniżenie wieku rozpoczęcia obowiązku szkolnego – reprezentacje społeczne problemu w debacie publicznej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 85-93
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542276, author = "Zuzanna Zbróg", title = "Obniżenie wieku rozpoczęcia obowiązku szkolnego – reprezentacje społeczne problemu w debacie publicznej", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 85-93, }
Kary cielesne – kontestacja a rzeczywistość
Ewa Jarosz
Cezary Kurkowski
s. 94-105
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski, Kary cielesne – kontestacja a rzeczywistość, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 94-105
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542277, author = "Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski", title = "Kary cielesne – kontestacja a rzeczywistość", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 94-105, }
Budowanie kapitału społecznego w świetle analizy podstawy programowej dla pierwszego etapu edukacyjnego
Izabela Symonowicz-Jabłońska
Elżbieta Wieczór
s. 106-117
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Symonowicz-Jabłońska, Elżbieta Wieczór, Budowanie kapitału społecznego w świetle analizy podstawy programowej dla pierwszego etapu edukacyjnego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 106-117
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542280, author = "Izabela Symonowicz-Jabłońska, Elżbieta Wieczór", title = "Budowanie kapitału społecznego w świetle analizy podstawy programowej dla pierwszego etapu edukacyjnego", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 106-117, }
Child in exile
Monika Mačkinová
Agnieszka Nowicka
s. 118-126
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Mačkinová, Agnieszka Nowicka, Child in exile, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 118-126
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542283, author = "Monika Mačkinová, Agnieszka Nowicka", title = "Child in exile", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 118-126, }
Vietnamese immigration in Poland: issues of education and integration for children
Nguyễn DuyKhang
Phan Thị Tuyết Vân
s. 127-144
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Nguyễn DuyKhang, Phan Thị Tuyết Vân, Vietnamese immigration in Poland: issues of education and integration for children, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 127-144
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542286, author = "Nguyễn DuyKhang, Phan Thị Tuyết Vân", title = "Vietnamese immigration in Poland: issues of education and integration for children", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 127-144, }
Gdy spotykają się różne kultury: oblicza dzieciństwa na emigracji na przykładzie Norwegii
Katarzyna Jakubowska
s. 147-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Jakubowska, Gdy spotykają się różne kultury: oblicza dzieciństwa na emigracji na przykładzie Norwegii, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 147-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542289, author = "Katarzyna Jakubowska", title = "Gdy spotykają się różne kultury: oblicza dzieciństwa na emigracji na przykładzie Norwegii", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 147-154, }
Migration of pupils of boarding establishments from occupation areas: state, problems, perspectives
Lilia Yeromina
s. 155-160
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lilia Yeromina, Migration of pupils of boarding establishments from occupation areas: state, problems, perspectives, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 155-160
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542292, author = "Lilia Yeromina", title = "Migration of pupils of boarding establishments from occupation areas: state, problems, perspectives", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 155-160, }
Autorzy
s. 161
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Autorzy, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 161
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542294, author = "", title = "Autorzy", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 161, }
Lista recenzentów w roku 2016
s. 163-164
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Lista recenzentów w roku 2016, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 4(35), s. 163-164
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{542296, author = "", title = "Lista recenzentów w roku 2016", year = 2016, volume = 12, number = 4(35), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 163-164, }