Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN
1734-1582
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 14
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2014, Tom 10, Numer 3(26)
Dostępne tomy
2014, Tom 10, Numer 1(24)
2014, Tom 10, Numer 2(25)
2014, Tom 10, Numer 3(26)
2014, Tom 10, Numer 4(27)
2015, Tom 11, Numer 2(29)
2015, Tom 11, Numer 3(30)
2015, Tom 11, Numer 4(31)
2016, Tom 12, Numer 1(32)
2016, Tom 12, Numer 2(33)
2016, Tom 12, Numer 3(34)
2016, Tom 12, Numer 4(35)
2017, Tom 13, Numer 1(36)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Rynkowy model wczesnej edukacji a stanowisko profesjonalistów – perspektywa globalna
Eugenia Potulicka
s. 7-24
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Eugenia Potulicka, Rynkowy model wczesnej edukacji a stanowisko profesjonalistów – perspektywa globalna, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 7-24
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520087, author = "Eugenia Potulicka", title = "Rynkowy model wczesnej edukacji a stanowisko profesjonalistów – perspektywa globalna", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 7-24, }
Simulating education : the bureaucratisation of schooling as a production of the simulacra
Piotr Zamojski
s. 25-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Zamojski, Simulating education : the bureaucratisation of schooling as a production of the simulacra, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 25-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520089, author = "Piotr Zamojski", title = "Simulating education : the bureaucratisation of schooling as a production of the simulacra", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 25-38, }
TV advertising and children’s consumer culture
Sigitas Balčiūnas
Reda Poneliene
s. 39-52
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Reda Poneliene, Sigitas Balčiūnas, TV advertising and children’s consumer culture, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 39-52
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520090, author = "Reda Poneliene, Sigitas Balčiūnas", title = "TV advertising and children’s consumer culture", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 39-52, }
Система образования и охрана здоровья: нормативные модели, практики, самосохранительное поведение обучающихся
Анна Алимпиева
s. 53-63
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Анна Алимпиева, Система образования и охрана здоровья: нормативные модели, практики, самосохранительное поведение обучающихся, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 53-63
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520091, author = "Анна Алимпиева", title = "Система образования и охрана здоровья: нормативные модели, практики, самосохранительное поведение обучающихся", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 53-63, }
Rola sektora publicznego oraz prywatnego (for i non-profit) w zmniejszaniu różnic w edukacji przedszkolnej w Polsce AD 2013 : zmodyfikowany model mieszany czy prywatyzacja usług przedszkolnych?
Anna Ciepielewska-Kowalik
s. 64-76
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Ciepielewska-Kowalik, Rola sektora publicznego oraz prywatnego (for i non-profit) w zmniejszaniu różnic w edukacji przedszkolnej w Polsce AD 2013 : zmodyfikowany model mieszany czy prywatyzacja usług przedszkolnych?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 64-76
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520092, author = "Anna Ciepielewska-Kowalik", title = "Rola sektora publicznego oraz prywatnego (for i non-profit) w zmniejszaniu różnic w edukacji przedszkolnej w Polsce AD 2013 : zmodyfikowany model mieszany czy prywatyzacja usług przedszkolnych?", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 64-76, }
Analiza uczniowskich błędów – narzędzie polityki edukacyjnej kraju?
Mirosław Dąbrowski
s. 77-92
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Dąbrowski, Analiza uczniowskich błędów – narzędzie polityki edukacyjnej kraju?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 77-92
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520093, author = "Mirosław Dąbrowski", title = "Analiza uczniowskich błędów – narzędzie polityki edukacyjnej kraju?", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 77-92, }
Culturally programmed space of nursery – where we are going?
Marzenna Nowicka
Marta Śliwa
s. 93-107
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzenna Nowicka, Marta Śliwa, Culturally programmed space of nursery – where we are going?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 93-107
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520094, author = "Marzenna Nowicka, Marta Śliwa", title = "Culturally programmed space of nursery – where we are going?", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 93-107, }
Założenia programowe jako kontekst kultury szkoły (w perspektywie prawdy i czasu) na przykładzie Polski i Ukrainy
Beata Adrjan
s. 108-120
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Adrjan, Założenia programowe jako kontekst kultury szkoły (w perspektywie prawdy i czasu) na przykładzie Polski i Ukrainy, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 108-120
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520095, author = "Beata Adrjan", title = " Założenia programowe jako kontekst kultury szkoły (w perspektywie prawdy i czasu) na przykładzie Polski i Ukrainy", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 108-120, }
Konstruowanie kultury osiągnięć w szkole
Urszula Dernowska
s. 121-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Dernowska, Konstruowanie kultury osiągnięć w szkole, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 121-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520096, author = "Urszula Dernowska", title = "Konstruowanie kultury osiągnięć w szkole", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 121-133, }
Jak Walijczycy reformują swoją oświatę?
Janina Zawadowska
s. 137-141
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janina Zawadowska, Jak Walijczycy reformują swoją oświatę?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 137-141
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520097, author = "Janina Zawadowska", title = "Jak Walijczycy reformują swoją oświatę?", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 137-141, }
Sprawozdanie z Międzynarodowej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej: W świetle i cieniu idei Jana Jakuba Rousseau : Uniwersytet Gdański, 6–7 października 2014 r
Małgorzata Dagiel
s. 145-152
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Dagiel, Sprawozdanie z Międzynarodowej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej: W świetle i cieniu idei Jana Jakuba Rousseau : Uniwersytet Gdański, 6–7 października 2014 r, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 145-152
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520098, author = "Małgorzata Dagiel", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej: W świetle i cieniu idei Jana Jakuba Rousseau : Uniwersytet Gdański, 6–7 października 2014 r", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 145-152, }
Autorzy
s. 153
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 153
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520099, author = "", title = "Autorzy/Authors", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 153, }
Informacje dla Autorów
s. 155-156
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 155-156
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520100, author = "", title = "Informacje dla Autorów", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 155-156, }
Information for Authors
s. 157-158
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 3(26), s. 157-158
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520101, author = "", title = "Information for Authors", year = 2014, volume = 10, number = 3(26), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 157-158, }